تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۳۱
کد مطلب : ۴۲۱۹۰۴
کبنا خبر می دهد؛

مدیرکل کمیته امداد استان در سامانه سامد پاسخگوی مشکلات مردم شد

۰
مدیرکل کمیته امداد استان در سامانه سامد پاسخگوی مشکلات مردم شد
کبنا ؛
قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با حضور در استانداری از طریق سامانه ارتباط مردمی دولت(سامد) پاسخگوی درخواست‌های مردمی شد.
به گزارش کبنا؛ مبشری در این خصوص گفت: در این سامانه  مشکلات و نیازمندی‌های ۱۴ نفر بررسی و دستورات لازم جهت پیگیری مشکلات آنان را صادر کرد.
وی با اشاره به فراهم شدن بسترهای پذیرش الکترونیکی درخواست‌های مردمی به‌منظور کاهش مراجعات حضوری به کمیته امداد، افزود: سامانه پذیرش الکترونیکی درخواست‌های مددجویان و اقشار نیازمند به‌صورت غیرحضوری راه‌اندازی شده و ۳۶ خدمت موردنياز مددجویان تحت حمایت کمیته امداد به‌صورت الکترونیکی دریافت و رسیدگی می‌شود.
مبشری بابیان اینکه برای ارائه و ثبت درخواست دریافت خدمت در بخش‌های موردنیاز سایت www.e.emdad.ir    در دسترس عموم قرار دارد ، ادامه داد : با توجه به بیماری همه‌گیر کرونا در سطح جامعه و به‌منظور جلوگیری از شیوع این بیماری از مددجویان و مراجعه‌کنندگان تقاضا داریم با مراجعه به این سایت درخواست‌های خود را به‌صورت الکترونیکی ثبت کنند.
وی خاطرنشان کرد: بر اساس فرآیند تعریف‌شده پاسخگویی و رسیدگی به درخواست‌های ثبت‌شده مردمی در کمترین زمان ممکن انجام‌شده و اطلاع‌رسانی لازم نیز به جامعه هدف این نهاد انجام می‌گیرد.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: از ابتدای سال گذشته تاکنون ۱۳۴۸۷ مورد درخواست مددجویی در زمینه‌های مختلف ازجمله مسکن، درمان، جهیزیه، تحصیلی، وام‌های ضروری و سایر موارد ثبت و پاسخ‌های لازم به آن‌ها داده‌شده است.
مبشری به مراجعه حضوری ۱۶۰ نفر از نیازمندان به کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از ابتدای سال جاری تاکنون اشاره و بیان کرد: بیشتر درخواست‌های مراجعین کمیته امداد در خصوص کمک نقدی، وام قرض‌الحسنه، وام خوداشتغالی، درمان، هزینه تحصیلی، ازدواج و سایر موارد بوده است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1