کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا خبر می دهد؛

مدیرکل کمیته امداد استان در سامانه سامد پاسخگوی مشکلات مردم شد

21 خرداد 1399 ساعت 8:31

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با حضور در استانداری از طریق سامانه سامد پاسخگوی مشکلات مردم و نیازمندان شد.


قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با حضور در استانداری از طریق سامانه ارتباط مردمی دولت(سامد) پاسخگوی درخواست‌های مردمی شد.
به گزارش کبنا؛ مبشری در این خصوص گفت: در این سامانه  مشکلات و نیازمندی‌های ۱۴ نفر بررسی و دستورات لازم جهت پیگیری مشکلات آنان را صادر کرد.
وی با اشاره به فراهم شدن بسترهای پذیرش الکترونیکی درخواست‌های مردمی به‌منظور کاهش مراجعات حضوری به کمیته امداد، افزود: سامانه پذیرش الکترونیکی درخواست‌های مددجویان و اقشار نیازمند به‌صورت غیرحضوری راه‌اندازی شده و ۳۶ خدمت موردنياز مددجویان تحت حمایت کمیته امداد به‌صورت الکترونیکی دریافت و رسیدگی می‌شود.
مبشری بابیان اینکه برای ارائه و ثبت درخواست دریافت خدمت در بخش‌های موردنیاز سایت www.e.emdad.ir    در دسترس عموم قرار دارد ، ادامه داد : با توجه به بیماری همه‌گیر کرونا در سطح جامعه و به‌منظور جلوگیری از شیوع این بیماری از مددجویان و مراجعه‌کنندگان تقاضا داریم با مراجعه به این سایت درخواست‌های خود را به‌صورت الکترونیکی ثبت کنند.
وی خاطرنشان کرد: بر اساس فرآیند تعریف‌شده پاسخگویی و رسیدگی به درخواست‌های ثبت‌شده مردمی در کمترین زمان ممکن انجام‌شده و اطلاع‌رسانی لازم نیز به جامعه هدف این نهاد انجام می‌گیرد.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: از ابتدای سال گذشته تاکنون ۱۳۴۸۷ مورد درخواست مددجویی در زمینه‌های مختلف ازجمله مسکن، درمان، جهیزیه، تحصیلی، وام‌های ضروری و سایر موارد ثبت و پاسخ‌های لازم به آن‌ها داده‌شده است.
مبشری به مراجعه حضوری ۱۶۰ نفر از نیازمندان به کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از ابتدای سال جاری تاکنون اشاره و بیان کرد: بیشتر درخواست‌های مراجعین کمیته امداد در خصوص کمک نقدی، وام قرض‌الحسنه، وام خوداشتغالی، درمان، هزینه تحصیلی، ازدواج و سایر موارد بوده است.
 


کد مطلب: 421904

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/421904/مدیرکل-کمیته-امداد-استان-سامانه-سامد-پاسخگوی-مشکلات-مردم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1