تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۴۰
کد مطلب : ۴۲۱۸۸۴
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

گچساران رکوردار مصرف برق در کهگیلویه و بویراحمد

۰
گچساران رکوردار مصرف برق در کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهرستان گچساران با 155 مگاوات بیشترین مصرف برق استان را به خود اختصاص داده که این میزان مصرف نسبت به سال گشته 26 مگاوات افزایش داشته است.
داود راهزادی از افزایش 16 درصدی  رشد مصرف  برق در این استان خبر داد و گفت: بر اساس آخرین آمارهای واحد "دیسپاچینگ"، میزان مصرف برق در زمان اوج بار به 392 مگاوات  رسیده  و در اوج شبانه به 381 مگاوات رسیده که این میزان مصرف بطور بی‌سابقه‌ای رشد داشته است.
 وی  با بیان اینکه تغییر الگوی مصرف، افزایش تعداد مشترکین و افزایش دمای هوا  از مهمترین دلایل افزایش میزان مصرف انرژی در این استان  به خصوص در مناطق گرمسیری  است، افزود: شهرستان گچساران با 155  مگاوات بیشترین مصرف برق استان را به خود اختصاص  داده  که این میزان مصرف  نسبت به مدت مشابه سال گذشته 26مگاوات افزایش داشته است.
راهزادی ادامه داد:  میزان مصرف برق  به ترتیب در شهرستان‌های بویراحمد و دنا 96 مگاوات بوده که 17 مگاوات نسبت به گذشته افزایش مصرف داشته است.
 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه میزان مصرف در زمان اوج بار کهگیلویه 72 مگاوات است، ادامه داد: میزان مصرف در این شهرستان نیز نسبت به مدت مشابه  سال گذشته 14 مگاوات رشد داشته است.
 وی ادامه داد: شهرستان بهمئی با 35 مگاوات و رشد 5 مگاواتی،  شهرستان باشت با 33 مگاوات و رشد 7مگاواتی و شهرستان چرام با 21 مگاوات و رشد 5 مگاواتی  در رتبه‌های بعدی میزان مصرف در استان کهگیلویه و بویراحمد قرار دارند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1