کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با حکم علی اوسط هاشمی؛

یک کهگیلویه و بویراحمدی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان شمالی شد

10 خرداد 1399 ساعت 15:52

طی حکمی از سوی علی اوسط هاشمی، معاون وزیر تعاون و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، فرج اله راد به سمت مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان خراسان شمالی منصوب شد.


طی حکمی از سوی علی اوسط هاشمی، معاون وزیر تعاون و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، فرج اله راد به سمت مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان خراسان شمالی منصوب شد.
 در این حکم آمده است:
با استعانت از درگاه خداوند متعال نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان " مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان خراسان شمالی "منصوب می شوید.
 انتظارمي رود با بكارگيري توانمندي ها و تجارب خود و برقراري ارتباط مستمر، ضمن هماهنگي و تقويت تعاملات بين معاونت­ها، ادارات ستادي، مراكز تابعه، آموزشگاههاي آزاد و نيز ارتباط موثر با استاندار محترم و اعضای شورای مهارت استان در اجرای سیاست­های کلی اشتغال، ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و اولویت های دولت تدبیر و امید در جهت توانمندسازی نیروی انسانی مورد نیاز بازارکار و همچنین افزایش کارایی شاغلین بخش­های مختلف اقتصادی استان با رویکرد آینده پژوهی و مدل های آموزشی نوین مهارتی و با جلب مشارکت آموزشگاههای آزاد و شرکای اجتماعی زمینه اشتیاق روز افزون به مهارت و ارتقاء آن در سطح جامعه را فراهم نمائید همچنین با رعایت اصل قانون مداری، اعتدال­گرایی و منشور اخلاقی در انجام وظایف محوله موفق و مؤید باشید.
امید است با توکل به خداوند منان و سرلوحه قراردادن كاربست درايت و تدبير در انجام وظايف محوله گام هاي مؤثري در راستاي تحقق اهداف وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي و سازمان برداريد.

http://irantvto.ir/uploads/11414_92806.jpg


کد مطلب: 421471

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/421471/یک-کهگیلویه-بویراحمدی-مدیرکل-آموزش-فنی-حرفه-ای-خراسان-شمالی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1