تاریخ انتشار
شنبه ۳ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۳۸
کد مطلب : ۴۲۱۲۰۴
در ارتباط ویدئوکنفرانس با ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا کشور صورت گرفت؛

با حضور رئیس جمهور کهگیلویه و بویراحمد بهترین استان در مقابله با کرونا شناخته شد / توصیه های ستاد مدیریت کرونا برای تعطیلات / برخورد قاطع با ناشران اکاذیب فضای مجازی

۱
۲
با حضور رئیس جمهور، کهگیلویه و بویراحمد بهترین استان در مقابله با کرونا شناخته شد
کبنا ؛
(امروز شنبه 3 خرداد 99)؛ حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا که همزمان از طریق ارتباط ویدئوکنفرانس با ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا کشور به ریاست رئیس جمهوری برگزار شد، اظهار داشت: در حال حاضر، بستگان بیمار، دوستانی که با آنها در ارتباط نزدیک بوده بیش از دیگران در معرض خطر کرونا قرار دارند و باید هر بیمار پس از بهبودی کامل نیز تحت مراقبت باشد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر رعایت دقیق پروتکل‌ های بهداشتی و فاصله‌ گذاری اجتماعی از سوی مردم و اصناف مختلف تاکید کرد و گفت: این مسئله باید همچنان در عرصه‌ های مختلف رعایت شود تا بتوان از بیماری کرونا در جامعه جلوگیری کرد.
کلانتری با اشاره به فرا رسیدن عید سعید فطر و انتخاب کهگیلویه و بویراحمد از سوی مسافران به عنوان مقصد گردشگری، عنوان کرد: کمیته مدیریت ایام تعطیلات عید سعید فطر به ریاست فرمانداران در شهرستان های ۸ گانه استان تشکیل شد و همه شهرستانها برای مدیریت سفرها و تعطیلات آمادگی کامل دارند.
وی افرود: مراکز تفریحی از جمله آبشار یاسوج و سایر تفرجگاه ها و مکانهای گردشگری و تفریحی استان در حال تعمیر، بازسازی و آماده سازی است و بعد از پایان و ریشه کنی ویروس کرونا پذیرای مسافران و گردشگران هستند.
وی برپایی هر گونه چادر در مناطق گردشگر پذیر و تفریحی و حاشیه چشمه ها و آبشارها را ممنوع اعلام کرد و گفت: هر گونه تجمع ،برپایی چادر و دور همی ها به شیوع بیماری و ابتلای افراد زیادی منجر خواهد شد.
استاندار با اشاره به حساس بودن روزهای آتی در مورد بیماری کرونا از شهروندان خواست تا حتی المقدور از منازل خود خارج نشده و به هیچ عنوان در تجمعات و مراکز شلوغ حضور نیابند.
وی تاکید کرد: شهروندان استان از سفرهای بین شهری و خارج از استان خودداری کرده و بهداشت فردی را به دقت رعایت کنند.
نماینده ارشد اجرایی استان تصریح کرد: برخی افراد با انتشار خبرهای جعلی و شایعه پراکنی سعی در تشویش اذهان عمومی و ایجاد دلهره در بین مردم دارند که براساس سیاست گذاری های ستاد ملی کرونا و به تبع آن ستاد استانی با این افراد برخورد می شود.

گفتنی است باتوجه به اعلام ستاد ملی مدیریت پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، استان کهگیلویه و بویراحمد در بین ۳۱ استان کشور با دارا بودن کم ترین بیمار و کم ترین میزان مرگ و میر ناشی از این بیماری به عنوان بهترین استان انتخاب و در نشست ویدئو کنفرانس امروز که با حضور رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت برگزار شد از زحمات و تلاش های ستاد مدیریت پیشگیری و مقابله با کرونا استان تجلیل به عمل آمد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
قرار نيست مسافري وارد استان شود چي ميگيد شماها
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1