تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۱۴
کد مطلب : ۴۲۰۹۰۲
در دیدار مهدی روشنفکر با مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور مطرح شد

روشنفکر: فقیر و نداری زیبنده کهگیلویه و بویراحمد نیست

۱۷
۵
روشنفکر: فقیر و نداری زیبنده کهگیلویه و بویراحمد نیست
کبنا ؛نشست بررسی و کمک به رفع مشکلات کهگیلویه و بویراحمد با حضور مهدی روشنفکر منتخب مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون و مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد کشور برگزار شد.
 به گزارش کبنا، مهدی روشنفکر در این نشست با اشاره به اینکه نزدیک به 150 هزار نفر در کهگیلویه و بویراحمد تحت نهادهای حمایتی هستند، گفت: عوامل تعیین‌کنندة فقر شناسایی شود.
 وی اظهار داشت: در استان 750 هزار نفری کهگیلویه و بویراحمد با داشتن مواهب کم نظیر خدادادی، 110 هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و بیش از 33 هزار نفر تحت پوشش بهزیستی و برخی دیگر نیز تحت حمایت دیگر نهاها هستند.
 وی با تاکید بر اینکه فقیر و نداری زیبنده کهگیلویه و بویراحمد با داشتن ظرفیت‌های کم نظیر در بخش‌های مختلف نیست، عنوان کرد: توانمند سازی واقعی مددجویان به عنوان مهمترین اولویت در دستور کار امداد قرار بگیرد تا دیگر هیچ فردی نیاز به حمایت دستگاه‌ها و نهادها نداشته باشد.
 روشنفکر با بیان اینکه در صورت توانمند سازی افراد بدون شک ایجاد شغل، درآمد و رسیدن به رفاه حداقلی میسور می‌شود، عنوان کرد: ضروری است در شناسایی و حمایت از خانواده‌های فقیر نهایت صورت گیرد تا هیچ فرد نیازمندی از خدمات این نهاد انقلابی محروم نباشد.
 وی خواستار توجه ویژه کمیته امداد به مکسن، اشتغال و تأمین نیازهای اولیه نیازمندان تا هنگام توانمندسازی آنان شد و ابراز کرد: انتظار می‌رود قبل از پرداخت هرگونه تسهیلات اشتغال کارگاه آموزشی فنی و تخصصی متناسب با شغل مورد نظر برگزار شودید تا شاهد ادامه فعالیت فرد بعد از اجرای طرح باشیم.
 منتخب مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون با تاکید بر اینکه دلیل فقر و راهکارهای ریشه کنی آن در استان کهگیلویه و بویراحمد باید شناسایی و تدوین شود، ادامه داد: برقراری عدالت آموزشی و ارائه خدمات حمایتی از جمله در حوزه اشتغال، بهداشت و درمان، فرهنگی، تحصیلی، کمک هزینه ازدواج و …. توسط کمیته امداد امام خینی به عنوان یک مهم در اولویت باشد.
مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور نیز در این نشست ضمن تقدیر از پیگیری‌های مهدی روشنفکر گفت: بدون شک این نهاد انقلابی برای رفع محرومیت و فقر و همچنین ایجاد اشتغال در کهگیلویه و بویراحمد از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

دوست همدل
Iran, Islamic Republic of
احسنت به آقای دکتر
به اندازه تمام این هشت سال دیدار داشتند و آرزوی موفقیت میکنم براشون
Iran, Islamic Republic of
دیدار تا کجا پول بیار روشنفکر ضعیفترین هست
امیر دلشاد
Iran, Islamic Republic of
درود بردکتر روشنفکر ک دراین مدت زمان انتخاب شده به اندازه چنددروره تلاش کردندند اینو میگن مردسیاسی
نود
Iran, Islamic Republic of
خوب تو حل کن
Iran, Islamic Republic of
بنازمت
Iran, Islamic Republic of
درود بر شرفت
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
باسلام عامل فقر در استان کهگیلویه و بویراحمد بخصوص دهدشت وتوابع آن بیکاری وعدم مهارت دربین فارغ‌التحصیل دانشگاهی است بعلت فقر توان مالی ندارند که شغل آزاد داشته باشند بخصوص دختران نه ازدواج کردند نه می تواند به استان‌های همجوار مهاجرت کننده برای پیدا کردن کار
ایران
Iran, Islamic Republic of
همه اش که غلط غلوته😄
شاه شاد
Iran, Islamic Republic of
از بویراحمد و دنا و مارگون بگو
چکار به کهگیلویه و بویراحمد داری؟
شهروند
Iran, Islamic Republic of
با این قداره کشایی که توی ادارات راه انداختی و هنوز هیچی نشده دارن شاخ و شونه واسه این اون میکشن نه تنها فقر رو توی استان ریشه کن نمیکنی بلکه به احتمال قوی.ضافه خواهی کرد، مگر اینکه این افراد رو از دور و بر خودت رد کنی و از افراد مردمی و دارای درک و شعور سیاسی و اجتماعی برای مشورت استفاده کنی. متاسفانه هرکسی متعلق به بویراحمد پایینه راه افتاده توی ادارات و خودشو نماینده تام الاختیار جناب روشنفکر اعلام میکنه و با خط و نشون کشیدن واسه این و اون سوءاستفاده‌های زیادی می‌کنند. خدا خودش بخیر کنه
خلق خدا
Iran, Islamic Republic of
تاسف انگیزه برای ما که ازوجودکسی برای دوستان وهمکاران وخوب رییس جمهورنشدن مگه نه میرفتیم
Iran, Islamic Republic of
مجموعه ادارات با این روش برخورد اطرافیان روشنفکر همکاری با ایشون و جریان ایشون نمی کنند
یه بنده ای ازخلق خدا
Iran, Islamic Republic of
اقای روشن فکرکمیته امدادکه همش ازطایفه خودتونه وهرچی که ردوبدل میشه اعم ازهمه چیز... فقط ازطایفه بزرک شماخیلی ازسیستم کمیته استفاده می کنن وشمااگه دلسوزمردمین بجای ای پستا ازاون حقوق نجومی تون به مردم کمک کنید وچن صبایی که این صندلی ها ادموازهمه چیزغافل می کنندویه نفرتون برای . فقط منفعت تون کم ازخودتون تعریف وتمجیدکنید انگاری کاربزرگی می کنید واقعازشته برای مملکت ما منم یه روززمان بزرگ مردایران جناب دکترعزیزاحمدی نژاد هروقت سفرهای استانی می شدنمی تونستیم وزیرومعاونین شوببینیم اماراحت می رفتم تهران باچه خیالی اسوده وبدون وقت وصرف انرژی باهاشون ملاقات تازه برای اینکه ماها فک می کنیم خیلی کارسختیه بری پیش فلان وزیریامسول ازبس که بگین دکتربافلان کس ملاقات کرد دیگه کاری کردن که مسولین ورده بالاها جایگاهی ندارن حتی خودتواگه هم فقط فکرت این باشه که فقط باانتخاب تو واینوبدون انتخاب توفقط طایفه گرایی بوده مگرنه هیچ کسی نیستی اونم طایفه بزرگ تامرادی که برای ماقابل احترام وخداکنه فردایی نیادهمون طایفه روپشیمون کنی وسنگینی دلشون بشی فکرتم این باشه فقط مدیربزاری اگه خواستی خدمت کنی کن نه به فکرجاطلبی وانتقام باشی
Iran, Islamic Republic of
لایق ترین و صادق ترین نماینده استانه تا به الان
Iran, Islamic Republic of
دقیقا
....
Iran, Islamic Republic of
انشالله ک همینطور بشه دکتر جادها خرابه راهای ورودی وخروجی شهر افتضاهه درست کنید
هوشنگ
Iran, Islamic Republic of
از اقدامات و پیگیری های آقای دکتر روشنفکر در زمینه های مختلف و مهمتر از همه تلاش برای رفع محرومیت متشکریم امیدوارم با تلاش مضاعف علی الخصوص در زمینه حمل و نقل عمومی ریلی ، هوایی ،جاده ای و شهری زمینه رونق را فراهم آورند.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1