تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۰۲:۵۴
کد مطلب : ۴۲۰۵۸۸
حواشی همایش منتخبین زاگرس نشین مجلس یازدهم؛

ولخرجی‌های تاجگردون برای ریاست قالیباف یا اعتبارنامه؟ / موحد اصل «همایش منتخبین زاگرس‌نشینان» را تایید کرد / تاجگردون: برای مطالبات منطقه‌ همگرا شدیم

۳۰
۱
ولخرجی‌های تاجگردون برای ریاست قالیباف یا اعتبارنامه؟ / موحد اصل «همایش منتخبین زاگرس‌نشینان» را تایید کرد / تاجگردون: برای مطالبات منطقه‌ همگرا شدیم
کبنا ؛بالاخره بعد از کش و قوس‌های زیاد بر سر محل همایش منتخبین زاگرس نشین مجلس یازدهم، عصر روز (سه شنبه 16 اردیبهشت ماه 99) این همایش با دعوت غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران و باشت و مؤسس فراکسیون توازن (توسعه و آبادانی زاگرس نشینان) و با حضور زنگنه وزیر نفت، امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور و برخی چهره‌های شاخص، در سالن همایش‌های اتاق بازرگانی ایران برگزار شد.
به گزارش کبنا، قبل از این قرار بود که این همایش در هتل اسپیناس برگزار شود که حجت الاسلام سید محمد موحد منتخب مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده به برگزاری این همایش در این مکان واکنش نشان داد و گفت: باید پیگیری شود که دعوت کننده این مراسم چه کسی بوده و ابهامات به وجود آمده در این باره از ایشان پرسیده شود.

وی با بیان اینکه برگزاری نشست منتخبین مجلس فی نفسه کار خوب و پسندیده‌ای است، افزود: اصل تجمع منتخبین زاگرس نشین اشکالی ندارد، اما ما به عنوان نمایندگان بخش زاگرس به محل برگزاری این نشست معترض هستیم.
موحد با اشاره به اینکه انتخاب هتل اسپیناس به عنوان یک مکان مجلل برای برگزاری این نشست مناسب نیست، ادامه داد: می‌توانستند این نشست را در یک مکان معمولی برگزار کنند، کسانی که می‌خواهند نماینده مردمی باشند که این روزها شرایط اقتصادی آنها روشن است، نباید در چنین جایی تجمع کنند.
منتخب مردم کهگیلویه و بهمئی تصریح کرد: بهتر است این نشست بی حاشیه و در جایی غیر از هتل اسپیناس برگزار شود تا برخی به بهانه محل هتل اصل تجمع منتخبان مردم را زیر سؤال نبرند.
موحد تصریح کرد: اعتراض به محل برگزاری این نشست درست است اما اگر این بهانه باشد که اصل تجمع مورد تخریب قرار گیرد یک اقدام سیاسی است.
بعد از «حجت الاسلام موحد»، دیگر شخصیت‌های سیاسی همچون میرسلیم منتخب مردم تهران به این همایش واکنش نشان داد.
 
ولخرجی‌های تاجگردون برای اعتبارنامه یا ریاست قالیباف؟
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000420/nf00420588-2.jpg
پایگاه خبری اصلاحات پرس در واکنش به این همایش در هتل اسپیناس نوشت: «برگزاری مهمانی‌های اشرافی، مسابقه نشان دادن زرق و برق و وعده تقسیم منافع در لابی هتل‌های لوکس این روزها تبدیل به سوژه‌های مجلس اصولگرایان شده که مدعی بودند برای محرومان روی کار آمده‌اند اما گویا تنها غایب این وضعیت محرومانی هستند که کرونا آن‌ها را محرومتر کرده است.
هر روز خبر می‌رسد که طیفی از نمایندگان جدید در فلان رستوران مجلل مراسم افطار برگزار می‌کنند تا چند رأی به گزینه‌های ریاست خود اضافه کنند یا فراکسیون‌ها را بین هم تقسیم کنند.
اصلاحات پرس همچنین مدعی شد که «در این میان اما تاجگردون نماینده سابقاً اصلاح طلب که این روزها با مشکل تأیید اعتبارنامه‌اش مواجه شده بی کار ننشسته و مثل همیشه در حال گام گذاشتن روی دوش زاگرس نشینان است.»
این پایگاه خبری همچنین نوشت: این نماینده پرحاشیه مجلس با دست و دلبازی عجیب در حال تدارک یک مهمانی لاکچری در هتل اسپیناس برای نمایندگان زاگرس نشین است. نمایندگانی که از محروم‌ترین نقاط کشور به مجلس آمده‌اند آن هم برای دفاع از حق مردم محروم. این جلسه قرار است دو کارکرد پنهان داشته یکی لابی برای جلب نظر نمایندگان زاگرس نشین برای ریاست محمدباقر قالیباف و دیگری تلاش برای جلب حمایت از تصویب اعتبارنامه تاجگردون زیرا به دلیل برخی پرونده‌ها احتمال عدم تأیید اعتبارنامه او بسیار بالا رفته است.
هنوز از مدعوین جلسه خبری بیرون نیامده اما مصطفی میرسلیم و الیاس نادران در توییت هایی جداگانه به این افطاری تاخته‌اند. نادران در توئیتی گفته: در این اوضاع اقتصادی ۱۶ اردیبهشت منتخبین زاگرسی مجلس یازدهم را به هتل اسپیناس دعوت کرده‌اند! کاری به مخدوش‌کردن مرزبندی‌های سیاسی ندارم ولی از موکلین خود خجالت نمی‌کشید؟ جواب مددجویان کمیته‌امداد و نیازمندان را چه می‌دهید؟
میرسلیم نیز نوشته: دادن افطاری‌های طاغوتی به نمایندگان منتخب، نه اطعام است و نه مواسات!
بعد از موج سنگینی که علیه این افطاری لاکچری به پا شد، این مراسم در هتل اسپیناس لغو و در سالن همایش‌های اتاق بازرگانی ایران برگزار شد.
در این همایش علاوه بر غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران و باشت، حجت الاسلام سید محمد موحد منتخب مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده، بیژن زنگنه وزیر نفت، امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور و... سخنرانی کردند.
 مسعود گشتاسبی از فعالین سیاسی شهرستان گچساران نیز در مطلبی به این مسئله پرداخت و نوشت: «شاید خودکاری باشم که نمی‌نویسد و یا فندکی باشم که روشن نمی‌شود اما هستم و می‌خواهم که بمانم، شاید با لهجه حرف می‌زنم اما با لهجه فکر نمی‌کنم و میگویم تا فردا لازم نباشد، شکسپیر تراژدی در این باره بنویسد.

 این روزها مردم در فکر و عاقبت کرونا هستند و فقط اخبار این ویروس منحوس را دنبال می‌کنند اما سیاستمداران و نمایندگان مجلس جدید نیم نگاهی به ترکیب و آرنج سیاسی و یارگیری و ائتلاف‌های سیاسی و منطقه‌ای دارند و جلسات فشرده‌ای را برگزار می‌کنند، با اینکه مردم سالهاست از اصلاح طلبی و اصولگرایی خسته شده‌اند و نمایندگان را به رفتار و فکری فرا جناحی فرا می‌خوانند اما از همین ابتدا، بعضی رسانه‌ها از ترکیب و تعداد نمایندگان اصولگرا و اصلاح طلب حرف می‌زنند، همان رسانه‌هایی که نفع و سودشان در این جناح بندی‌هاست، جناح بندی‌ها و دیوار کشی‌های بین پایتخت و شهرستان‌ها،
 یعنی فقط تهرانی‌ها و بقیه هم هیچ، چه کسی باید صدای زاگرس و زاگرس نشینان باشد؟

 نمایندگان زاگرس نشین با چه شعار و با چه قولی رأی مردم را گرفتید و راهی مجلس شده‌اید؟
 از تبریز تا ارومیه، از کردستان تا لرستان، از خوزستان تا کهگیلویه و بویراحمد، از بوشهر تا هرمزگان و... بیش از ۱۲۰ نماینده، بیش از ۱۲۰ نماینده از زاگرس، عزیزان زاگرس نشین میدانید که زاگرس با داشتن نزدیک به ۴۰ درصد از منابع آب ایران، ۴۰ درصد جنگل‌های کشور، تنوع اقلیمی، زیستگاهی واقتصاد کشور، به لحاظ داشتن نزدیک به ۶۵ درصد باران زایی کشور از شرایط ویژه‌ای برخوردار است؟
 عزیزان نماینده می‌خواهید، صدای زاگرس باشید، یا وارد بازی اصولگرا و اصلاح طلب شوید و فرصت سوزی کنید؟

 می‌خواهید صدای زاگرس باشید، تا با وجود منابع غنی آب و خاک، نفت، گاز، جمعیت، منابع کشاورزی و استعداد جذب سرمایه گذاری کلان در منطقه، برای زدودن غبار محرومیت از این مناطق تلاش کنید یا از نام و فکرتان دیگران بهره ببرند؟
 مردم چه می‌خواهند؟
 پیرمرد و پیرزنی که در یک روستای دورافتاده زندگی می‌کند، کاری به اصلاح طلب یا اصولگرایی ندارد، او آب می‌خواهد، نان می‌خواهد وبرق.
 شما ۱۲۰ - ۱۳۰ نماینده با تقویت و تشکیل فراکسیون توازن، فراکسیون توسعه و آبادانی زاگرس نوین، مجلس را بدست بگیرید و با تصاحب کرسی‌های ریاست مجلس، نایب رئیسی مجلس و ریاست کمیسیون‌های مهم مجلس، صدای زاگرس نشینان باشید،
 مجلس را بدست بگیرید تا در برابر خدمتی که زاگرس با نفت و آب و برق و... به این کشور دارد به همان اندازه و بیشتر برای زاگرس نشینان امکانات بیاورید و به منطقه عزت ببخشید،
با قدرت و توانمندی این فراکسیون فراجناحی، وزرا را به نفع و بسود منطقه انتخاب کنید و دولت را مجاب به سرمایه گذاری‌های ویژه کنید.


می‌خواهیم یکدل و یکصدا باشید و آینده شهر و دیارتان و آینده زاگرس را رقم بزنید البته به شرطی که خودتان باشید، بشرطی که زاگرس و مردمانش را بر اصولگرایی و اصلاح طلبی ترجیح دهید و مهم‌تر بدانید.
خواستیم از تک تک شماها دعوت کنیم تا از استان زیبای کهگیلویه و بویراحمد آغازگر جلسه و جلسات و هماهنگی و همدلی باشید اما ویروس کرونا اجازه نداد و ملزم به رعایت هستیم، البته مهم، شروع جلسات است، امروز مهم است و به فردا و فرداها به تأخیر نیفتادن و مکانش مهم نیست.

۵۰ میلیون یا صد میلیون تومان هزینه برگزاری جلسه مهم نیست، آنچه مهم است همدلی، هماهنگی و تعامل است چرا که نتیجه هماهنگی و همدلی و قدرت زاگرس نشینان هزاران میلیارد پول و سرمایه را به منطقه تزریق می‌کند.

تاجگردون به هجمه‌های علیه خود در خصوص برگزاری این همایش تا کنون واکنش نشان نداده و هدفش را تبیین نکرده است. او فقط در پیج شخصی خود در باره این همایش نوشت: «اولین جلسه فراکسیون زاگرس نشینان با حضور اکثریت قاطع نمایندگان زاگرسی با هر خط فکری و در فضای صمیمی و آینده نگر و با حضور جمعی از مدیران عالی زاگرسی تشکیل شد تا انشالله بتوانیم در راستای وظایف وکالت، مطالبات منطقه‌ای به شکل همگرا به انجام رسد.»
نام شما

آدرس ايميل شما

شهروند
Iran, Islamic Republic of
زاگرس نشینان کمک کنند تا موحد در هیئت رئیسه جای گیرد. هیئت رئیسه برازنده موحد است
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
جواب اون عزیزی که میگه بیکاری در منطقه زاگرس نشین
باید عرض کنم
استان ما با توجه به وسعتش بیشترین جمعیت رو داره،بعد دهدشت دوباره با توجه به وسعتش بیشترین جمعیت استان رو داره.
اگر ما بخواهیم جوونای ما بیکار نباشن و برن سرکار باید استان کهکیلویه و بویر احمد خودش بشه
بابا تو هر خونه ای 10 تا 12 تا بچه هست
مگه قراره همه برن سر کار دولتی .آخه دولت یا حکومت کار از کجا کار بیارن که ی خانواده که 12 تا بچه دارن 12 تاش بره سر کار
بی کفایتی خودتون رو کردن نماینده ها نداریم .کردن دولت و حکومت نذارین
برین دنبال کار آزاد
وام بگیرید
کارکنید
بعدش چرا ما همش بگیم اون نماینده خورد اون یکی برد
تقصیر پدر اجدادمون هست که نداشتن
پس ما هم نداریم
اونایی که دارن اکثرا ارث بهشون رسیده یا خودش فلج نبودن
کار کردن
Iran, Islamic Republic of
اگر منطقه زاگرس نشین اب و رودخانه و جنگل و نفت و گاز و ... داره میدونید بیشترین جمعیت جوان بیکار هم داره میدونید امار طلاق و فقر و خودکشی را و .... اقای نماینده هی لابی گری کن
گچساران
Iran, Islamic Republic of
موحد سرش سی نساختنه همی اول

این متن با توجه به تعریف و تمجیدش از موحد کار دوستان موحد است اگر بخواهید با این دیدگاه پیش بروید جمعش نیکنید
Iran, Islamic Republic of
جون ختون جمع کنید با این طرفند می خواهد فریبتان دهد درود بر سناتور
حسین
Iran, Islamic Republic of
وقتی میگن سیاست کثیفه بمعنای واقعی کثیفه.همین بود که تو یاسوج بر علیه قالیباف و رئیسی نطق های تند و آتشین میکرد حالا شده طرفدارش و بنفعش رای جمع میکنه؟؟!!!بابا شماها دیگه کی هستید؟!
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا لازمه که نمایندگان زاکرس نشین فراکسیونی تشکیل دهند ازهنه نیرو ها استفاده ‌کنند .تحلیل ونظر شما برایت خودت باشه .تاجگردون التبارنامه اش همین الان هم تایید است جوسا ی نکن هرچه .گفتید ..
شاه زند
Iran, Islamic Republic of
آقای تاحگردون:
بدجوری به تاریخ باختی!!!!
بازنده واقعی بازی تاج و تخت تو هستی
میدانی چرا:
چون بازی را خوب بلد بودی اما از قضاوت منصفانه داوران غفلت کردی!!
جناب تاجگردون ‌..... بد جوری باختی
اتنا
Iran, Islamic Republic of
اخ تاجگردون میدونه که دیگه راه به جایی نمی بره میخاد خودش را پیش قالیباف عزیزکنه
ایثارگران
Iran, Islamic Republic of
خداوند هر کس را به سزای اعمالش میرساند انشا ااه مردم فقیر در انتظارند
حسینی
Iran, Islamic Republic of
نیت دکتر تاجگردون خدمت به مردم است و انشااله خودش پیروز میدان است لطفا از روی کینه قضاوت نکنید نماینده همه است
پایان
Iran, Islamic Republic of
پایان تاجگردون و.....
باشت
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون نماینده دست سوم شده است
دوران
Iran, Islamic Republic of
یاد باد آن روزگاران حاج غلام در سرازیری باشیب تند و.....
غلامی
Iran, Islamic Republic of
دوره غلام تمام شد استراحت خوبه
شکوهی
Iran, Islamic Republic of
خداحافظ کمیسیون بودجه سلام بر تنهایی درود بر استراحت
بویر احمد
Iran, Islamic Republic of
ریس کمیسیون برنامه بودجه اقای حاج بابای یا دکتر قادری هر روزی افتابی دارد
سوری
Iran, Islamic Republic of
غرور وتکبر آدم را نابود میکنه
قرآنی
Iran, Islamic Republic of
مکر خدا بالاترین مکر هست
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
امیدوارم اقایان موحد وروشنفکر وارد بازی تاجگردون نشوند
گچساران
Iran, Islamic Republic of
کبنانیوز بدجوری گند داری می زنی
کامنتی که من در مورد موحد نوشتم چرا جرات نمیکنی تایید کنی

تو دلت خوشه بچه باشت هستی ولی برا دو ریال تیشه به ریشه گچساران و یاشت می زنی؟
دوست
Romania

از همین الان باید به فکر خودش باشه /خودشو کشت تا هدایت خواه گذاشتش .الان افتاد دنبال روشنفکر تا استخدامش کنه به این میگن نون به نرخ روز خوردن به چه قیمتی
امیدوارم سایر رسانه ها از این واقعیت ها چشم پوشی نکنند
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر بتونه گلیم خودش از اب بکشه...
علی عباسی
Iran, Islamic Republic of
سلام.
بسیار مشتاقم تا شفاف سازی شود
که در بحث استیضاح وزیر کار، آقای ربیعی در مجلس به چه
نکته ای اشاره کردند.
"نماینده ای به من اعلام داشت من حدود ۱۲۰ الی ۱۳۰ رای دارم
در صورتیکه شستا را به من بدهید از شما حمایت خواهم کرده
اگر این نماینده محترم را شناختید
بنابراین اهداف تشکیل دهنده این جلسه شفاف خواهد شد.
ش پ
Iran, Islamic Republic of
این عزیزانی مه اینقدر به تاجگردون حمله میکنند همونهایی هستند که قبل انتخابات هزار تهمت و بداخلاقی نسبت به تاجگردون روا داشتند اما دیدیم که مردم آگاهانه و هوشمندانه به ایشان رای دادند و وکیلی در خور شهر و مردم گچساران به مجلس فرستاند.
قطعا دکتر تاجگردون از مفاخر مجلس است و حتما نظام و مجلس جدید از این فرزند منطقه محروم در جایگاه مناسبی استفاده خواهد کرد.
Iran, Islamic Republic of
تحلیل غلط نکن ایشون مشکل اعتبار نانه ندارد ‌برای اعتبارنامه انقدر با نمایندگان رابطه صمیمی دارد که چند مخالف نمیتوانند روی آن تاثیر گذار باشند .زورت می آید که ایشون بشه رئیس کمیسیون بودجه. لااقل به نفع استان است واگر تاجگردون نباشد استان در نسئله بودجه ضربه میخوره تا کی دلمان را به چیزهایی خوش کنیم که سودی برایمان ندارد .خودمان باشیم
نفتی هوادار تاج گردون
Iran, Islamic Republic of
هر جناحی نیاز به دکتر تاج گردون دارد.
اعتبار نامه مجلس به بودن افراد توانمندی چون دکتر تاج گردون است .مردی که با سه قبولی پشت سر هم نشان داد موکلین اش او را می ستایند.
علی عباسی
Iran, Islamic Republic of
سلام
هدف از برگزاری این همایش چی بوده ؟
بعضی ها میکن خدمت !
ی آدرس خدمت دوستان.
استیضاح ربیعی وزیر کار یادتون هست.
ایشان گفتند ی نماینده آمده گفته من حدود 120 تا رای اثرگذار هستم
شستا را به من بدهید تا از شما حمایت کنم.
موضوع چی بود کسی میداند
خیلی جالب شد.
نکته بعد
طی دولت آقای روحانی
برای منطقه زاگروس نشین چه کردند
فقط برای منافع می باشد.
تعجب از نمایندگان به ظاهر اصول گرا که دعوت ایشان را پذیرفتند و
امیدوارم در بازی ایشان گرفتار نشوند.
Iran, Islamic Republic of
اصولا این هتل های لاکچری برای چه کسانی ساخته شده است...
Iran, Islamic Republic of
هیچ کدومشون به درد مردم نمی خورند چون دقدقه پیشرفت شخصی و حزبی گروهی دارن و منافع شخصی و حزبی و گروهیشان اولویتشونه
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
فایل های مرتبط
1