تاریخ انتشار
سه شنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۰۹
کد مطلب : ۴۲۰۰۷۲
در ستاد تنظیم بازار کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

برنج 10 کیلویی 80 هزار و شکر کیلویی 5900 تومان / قیمت گوشت قرمز 40 هزار تومان مشخص شد

۱
۰
برنج 10 کیلویی 80 هزار و شکر کیلویی 5900 تومان / قیمت گوشت قرمز 40 هزار تومان مشخص شد
کبنا ؛جلسه ستاد تنظیم بازار استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ساختمان دولت استانداری برگزار شد.
به گزارش کبنا از یاسوج، عصر امروز ( سه شنبه 2 اردیبهشت ماه 99) جلسه ستاد تنظیم بازار استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست حسین کلانتری استاندار این استان در آستانه ماه مبارک رمضان برگزار شد.
سالار حسین پور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با تبریک سالروز تشکیل سپاه پاسداران، به تشریح کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در انبارها پرداخت و گفت: هزار و 552 تن برنج، 798 تن شکر، 224 تن گوشت مرغ منجمد، و 124 تن گوشت منجمد گوساله در انبارهای استان موجود است.
 وی در ادامه به سایر کالاهای موجود در انبارهای استان از جمله؛ خرما، روغن و... اشاره کرد و گفت: این کالاها بر اساس درصد جمعیت شهرستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد توزیع تقسیم می‌شود.
 وی گفت: هر کیسه برنج 10 کیلویی 80 هزار تومان و هر بسته یک کیلویی شکر 5900 تومان به فروش می‌رسد.
وی قیمت هر کیلو گوشت قرمز منجمد در بازار استان را هم اکنون  42 هزار تومان و مرغ منجمد را هم کیلویی 12 هزار تومان عنوان کرد.
 حسین پور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد به موضوع نحوه توزیع برنج و شکر به دلیل کمبودهای که وجود دارد، اشاره کرد و پیشنهاد داد: می‌توانیم از ظرفیت دستگاه‌های در راستای کمک‌های مؤمنانه و فروشگاه‌های زنجیری برای توزیع برنج استفاده کنیم. و از این طریق می‌توانیم جلوی تجمع‌های احتمالی جهت خرید برنج را بگیریم.
وی قیمت فعلی هر کیلو مرغ گرم در بازار استان را حدود 10 هزار تومان عنوان کرد.

حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه با بیان اینکه بعضی کرونا را جدی نمی‌گیرند و فکر می‌کنند که دیگر هیچ خبری نیست، در واقع اشتباه است، اظهار داشت: باید تدابیر مناسبی برای توزیع اقلام اساسی مردم در نظر گرفته شود. بنا بر این باید تعداد واحدهای فروش این کالاهای اساسی را به گونه‌ای زیاد کنیم که اگر امکان خرید اینترنتی و یا تلفنی نبود. گزینه بعدی این نوع مدل باشد.
همچنین در این جلسه قیمت هر کیلو گوشت قرمز منجمد در استان 40 هزار تومان مصوب شد که از این به بعد گوشت کیلوی 40 هزار تومان بفروش برسد.
نام شما

آدرس ايميل شما

همشهری
Iran, Islamic Republic of
والا ما که توشهر گچساران نه گوشت قرمز به این قیمت دیده ایم ونخریده ایم ونه برنج به قیمت گفته شده فقط حرف حــــــــــــرف
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1