تاریخ انتشار
سه شنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۸
کد مطلب : ۴۲۰۰۵۴
معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

سپاه از پایه‌های اصلی تداوم و اقتدار انقلاب اسلامی است

۰
سپاه از پایه‌های اصلی تداوم و اقتدار انقلاب اسلامی است
کبنا ؛معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه از پایه‌های اصلی تثبیت و ماندگاری نظام و انقلاب اسلامی است.
به گزارش کبنا، احد جمالی بعد از ظهر امروز در نشست هماهنگی ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد آغاز دفاع مقدس با تبریک دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان امام(ره) در سال 58 گفت: سپاه از پایه‌های اصلی تثبیت، ماندگاری، تداوم و اقتدار نظام و انقلاب اسلامی است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه عزت و سربلندی ایران اسلامی مرهون خون شهدا و رشادت های تحسین برانگیز رزمندگان در دوران دفاع مقدس است، اظهار کرد: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی دفاع مقدس گنجینه عظیمی است که باید از آن استفاده بیشتری شود.
وی بیان کرد: ادارات و دستگاه‌های فرهنگی ملزم هستند که برنامه‌هایی که برای آغاز چهلمین سالگرد دفاع مقدس در نظر گرفته می شود به طور آبرومندانه و در خور شان اجرا کنند که نحوه فعالیت دستگاه‌های اجرایی در زمینه اجرای برنامه چهل سالگی آغاز دفاع مقدس بررسی و پایش می‌شود.
این مسوول بیان کرد: دستگاه‌‎های اجرایی و نهادهای فرهنگی استان هیچ‌گونه نگرانی و دغدغه در مورد تامین بودجه برنامه‌های چهل سالگی آغاز دفاع مقدس نداشته باشند چرا که استانداری آماده هرگونه همکاری و مشارکت برای تامین اعتبار بودجه مورد نیاز است.
پیش از سخنان معاون سیاسی سرهنگ امیرعباس آسمند مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در استان تشکیل شده که ریاست آن بر عهده استاندار و دبیری آن را نیز اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بر عهده دارد.
وی بیان کرد: 9 کمیته زیر مجموعه ستاد هستند و به زودی جلسات در شهرستان‌ها به ریاست فرمانداران تشکیل شود که هدف از تشکیل این کمیته تبعین آرمان‌ها و ارزش‌های دفاع مقدس، بازخوانی برکات و دستاوردهای آن دوران و همچنین ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و جهاد است.
آسمند خاطرنشان کرد: برنامه‌های چهلمین سالگرد آغاز دفاع مقدس در بازده زمانی سوم خرداد آغاز و تا پایان سال اجرایی شود که اوج برنامه‌ها در سوم خرداد، هفته دفاع مقدس و دهه فجر خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1