تاریخ انتشار
يکشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۲۴
کد مطلب : ۴۲۰۰۱۰
در گفت‌وگو با کبنانیوز مطرح شد

اصابت گلوله به مأمور منابع طبیعی شهرستان لنده / ضرورت تجهیز مأموران منابع طبیعی به امکانات / مردم برای حفاظت از منابع طبیعی با مسئولان همکاری کنند

۱
۰
اصابت گلوله به مأمور منابع طبیعی شهرستان لنده / ضرورت تجهیز مأموران منابع طبیعی به امکانات / مردم برای حفاظت از منابع طبیعی با مسئولان همکاری کنند
کبنا ؛استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از استان‌های دارای پوشش جنگلی و عرصه‌های منابع طبیعی می‌باشد که وجود گیاهان کوهی و دارویی منابع طبیعی این استان را در دنیا و کشور منحصراً به فرد کرده است و حفاظت از اراضی ملی وظیفه همگان است.
جنگلبانان استان کهگیلویه و بویراحمد دست خالی و کمترین تجهیزات به مقابله با سود جویان می‌روند که گاهی در این راه هم آسیب‌های زیادی را متوجه می‌شوند.
غلامحسین حکمتیان اصل مدیرکل منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد دقایقی پیش ( یکشنبه 31 فروردین ماه 99) در گفت‌وگو با خبرنگار کبنا می‌گوید که افرادی ناشناس در حالی که صورت خود را پوشیده بودند، به مأمور ما در شهرستان لنده تیراندازی می‌کنند.
وی با بیان اینکه این اتفاق در جنگل‌های مرز لنده و بهبهان انجام گرفت، گفت: این افراد با اسلحه گرم به سمت مأمور منابع طبیعی شهرستان لنده که در حین مأموریت و حفاظت از منابع طبیعی بوده، تیراندازی می‌کنند که یکی از این گلوله‌ها به بازوی همکار ما اصابت می‌کند و او را به بیمارستان منتقل می‌کنند و هم اکنون او در اتاق عمل هست. گلوله‌ دیگری هم به خودروی همکار ما اصابت کرد. الحمدالله حال همکار ما هم خوب است.
وی بیان کرد: همه ما وظیفه داریم که در مقابل سودجویان ایستادگی کنیم و امیدوارم سایر مسئولان با درک شرایط جنگلبانان ما به تجهیز مأموران منابع طبیعی به امکانات لازم برای حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی اهتمام بورزند.
مدیرکل منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مأموران منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد با تلاش شبانه روزی با غارتگران منابع طبیعی و قاچاقچیان چوب و زغال مبارزه می‌کنند. و توفیقات خوبی در همین راستا به دست آوردیم و اراضی زیادی را از دست سودجویان پس گرفتیم.
خداخواست موسوی فرماندار لنده نیز دقایقی پیش ( یکشنبه 31 فروردین ماه 99) در گفت‌وگو با خبرنگار کبنا، اظهار داشت: در منطقه آب بهاره شهرستان لنده هم مرز حوزه تشان و شهرستان بهبهان افراد متخلفی اقدام به ایجاد کوره زغال و تهیه زغال کرده بودند که همکاران منابع طبیعی ما برای امحا و از بین بردن این کوره‌ها به این منطقه اعزام شدند و بعد از امحا کوره‌ها در حین برگشت، افراد ناشناس به مأموران منابع طبیعی تیزاندازی می‌کنند که یکی از گلوله‌ها به بازوی همکار منابع طبیعی ما برخورد می‌کند و او را به بیمارستان بهبهان انتقال می‌دهند و تحت مداوا می‌باشد.
وی افزود: اقدام لازم برای پیگیری متخلفین صورت گرفته است و ان شاء الله با درایت نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌های مربوطه با متخلفین برخورد قانونی با جدیت صورت می‌گیرد.
وی ضمن تشکر از نیروی انتظامی حوزه تشان گفت: از طریق فرمانداری بهمئی به دلیل دسترسی به شهرستان بهبهان با فرماندار بهبهان هم صحبت‌های لازم انجام گرفت.
فرماندار لنده گفت: الحمدالله حال عمومی مأمور منابع طبیعی رضایت بخش است و تحت مداوا هست. این روزها فصل برداشت گیاهان دارویی و کوهی است و انتظار می‌رود، مردم در صیانت و حفاظت از منابع طبیعی با مسئولان همکاری لازم را داشته باشند و عدم همکاری و تقابل با مسئولان کار را برای مأموران منابع طبیعی دشوار خواهد کرد. امیدوارم مردم همچون گذشته با مسئولان و خادمان خودشان همکاری لازم را داشته باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما

بهمئی
Iran, Islamic Republic of
آقای موسوی لنده که با بهبهان مرز مشترک ندارد رودتلخی بهمئی مرز مشترک با بهبهان است !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! کمی اطلاعات خود را بیشتر کن مرزها را بشناس بعد حرف بزن فردا ادعای دلی مهره بهمئی را هم می کنی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1