تاریخ انتشار
جمعه ۲۹ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۰۲
کد مطلب : ۴۱۹۹۴۱
کبنا خبر می دهد؛

برگزاری نشست مبارزه با کرونا با حضور معاون وزیر / بودجه مبارزه با ویروس کرونا از کجا تامین شد؟

۲
۰
برگزاری نشست مبارزه با کرونا با حضور معاون وزیر / بودجه مبارزه با ویروس کرونا از کجا تامین شد؟
کبنا ؛
روز جمعه 29 فروردین ماه؛ نشست مبارزه با کرونا با حضور حریرچی معاون وزیر بهداشت در ساختمان دولت استانداری برگزار شد.
پرویز یزدان پناه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در این نشست گفت: بیمارستان های شهید جلیل و گچساران 20 میلیارد تومان بدهی دارند، که از شما می خواهیم که در زمینه ما را کمک کنید.
یزدان پناه به آمار و ارقام بودجه های اخذ و هزینه شده برای مبارزه با ویروس کرونا اشاره کرده و بیان کرد: برای مبارزه با ویروس و کمک به هزینه ها آقای تاجگردون نماینده گچساران 7میلیارد از سازمان برنامه و بودجه، بودجه اوردند، که میان بیمارستان ها تقسیم کردیم.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اظهار کرد: استانداری 300 میلیون تومان، شرکت فولاد خوزستان 1میلیارد و 500 میلیون تومان، فولاد مبارکه  1 میلیارد و 400 میلیون تومان، شرکت ایرانسل 300 میلیون تومان ، آقای عدل هاشمی پور نماینده کهگیلویه 2 میلیارد تومان بودجه آوردند.
یزدان پناه افزود: در مجموع 8 و نیم میلیارد تومان از این کمک ها، برای مبارزه با کرونا جذب کردیم.
وی گفت: بیش از یک میلیارد تومان برای پاداش پرسنل درنظرگرفته شد، برای خرید  اقلام حفاظتی 4 میلیارد و 900 میلیون تومان هزینه شد.
یزدان پناه ابراز کرد: راه اندازی آزمایشگاه ویروس شناسی 1 میلیارد و 400 میلیون تومان و نزدیک 900 میلیون تومان نیز برای منابع، هزینه شده است که ان شالله کمبود در این زمینه نداشته باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

اشنا
Iran, Islamic Republic of
تا الان که میگفتین روشنفکر پول داد حالا که وقت حساب وکتاب شد ومجبور به رو کردن مدرک شدین اسمی از اقای روشنفکر وسط نیومد بلکه معلوم شد اصل کمک ها از جای دیگه بود
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
چند روز قبل واوایل شیوع کرونا اعلام کرده بودی که منخب بویراحمد ودنا ۲میلیارد بودجه جذب کردن وتبلیغات جهت کمک به منتخب توسط جنابعالی ومجموعه همفکران تا بعد از انتخابات هم ادامه داشت.آیا شایسته نبود موقع ارائه امار به معاون وزیر از منتخب بویراحمد ودنا نام میبردی وان مبلغ را هم به مبلغ واقعی اضافه مینمودی .گرچه این خبر به محض بیان بر همگان معلوم بود / شایستگان مدیریت وجامعه علمی وخدمتکار سلامت وهمه مجموعه دانشگاه می باشد.شما کمی انصاف بخرج دهید وبه این مدیریت ضعیف ومخرب پایان دهید واین سمت را به شخصی مدیروتوانمند واگذار کنید .ومنتظر عزل نمانید
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1