تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۱۸
کد مطلب : ۴۱۹۸۵۱
مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه بویراحمد:

بازرسی از اماکن ورزشی در استان ادامه دارد / اولویت هیات‌های ورزشی آموزش از طریق فضای مجازی است

۱
بازرسی از اماکن ورزشی در استان ادامه دارد
کبنا ؛علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بازرسی‌ها جهت کنترل تعطیلی اماکن ورزشی همچنان در استان ادامه دارد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، سید محمد تقی علوی، مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این خبر در گفت‌گو با این پایگاه، ضمن تشکر از روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستانها و هیات های استانی اظهار داشت: آموزش اولویت ستاد مقابله با کرونا در ورزش استان است که به طور جد از طریق فضای مجازی به صورت آنلاین و شبانه روزی ارائه می‌شود.
علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان با تقدیر از جامعه ورزش و جوانان استان با بیان اینکه از زمان بروز کرونا کمیته استانی مبارزه با این بیماری در هیات پزشکی تشکیل شد، گفت: با تقسیم وظایف زیر گروه‌های پزشکی، روانشناسی و تغذیه به سرعت تشکیل و ارایه خدمات مشاوره‌ای و آموزشی آغاز شد.
مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به عدم برگزاری حضوری دوره‌های آموزشی جهت جلوگیری از تجمع و شیوع کرونا، اظهار داشت: آموزش در هر زمان اولویت هیات پزشکی ورزشی استان بوده است، اما در این زمان که امکان برگزاری دوره‌های حضوری نیست با برگزاری و تقویت آن در شبکه‌های مجازی اقدام کردیم و بیشتر از گذشته به انتقال مطالب مورد نیاز جامعه ورزش پرداختیم.
مدیر ارشد ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد در ادامه به بازرسی‌های متعدد گروه بازرسی اداره کل جهت کنترل تعطیلی اماکن ورزشی اشاره و ابراز داشت: ستاد نظارت بر سلامت باشگاه‌های استان همچنان به صورت شبانه روزی فعال است و تمام اماکن ورزشی در سطح استان را زیر نظر دارد.
علوی به خدمات ارائه شده توسط ستاد مقابله با کرونا در ورزش استان اشاره و افزود: در ابتدای بروز بیماری کرونا با تهیه و توزیع مطالب آموزشی در سطح باشگاه‌های ورزشی به صورت پوستر، فیلم، فایل‌های پی دی اف، گزارش‌های خبری در شبکه‌های مجازی با همکاری و همراهی جامعه ورزش و قهرمانان به سوی مبارزه با این ویروس رفتیم.
مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد ضمن تشکر از تلاش کلیه همکاران در اداره کل، ادارات ورزش و جوانان شهرستانها تصریح کرد: هماهنگی با فدراسیون و هیات پزشکی ورزشی استان، هیات اجرای دستورالعمل‌ها و مصوبات ستاد کشوری مبارزه با کرونا در ورزش، شرکت در جلسات مختلف ستاد استانی کرونا و همچنین اجرای دور کاری در ادارت کل ورزش و جوانان و شهرستانها از جمله اقداماتی بود که در راستای فاصله گذاری اجتماعی انجام شد.
علوی، ضمن تقدیر و تشکر از صبر و حوصله مدیران باشگاههای خصوصی در همراهی و تعطیلی باشگاهها از زمان شیوع بیماری کرونا عنوان کرد: در این شرایط، هیچ چیزی مهم‌تر از سلامتی جان مردم و ورزشکاران نیست و سلامتی مردم خط قرمز ما محسوب می‌شود، پس در صورتی که باشگاهی به تاکید و توصیه مراکز ذی‌صلاح تمکین نکند، با آن برخورد جدی‌ خواهیم داشت.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1