تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۱۹
کد مطلب : ۴۱۹۷۵۰
استاندار خبر داد:

تامین ۳۰۰ هزار بسته غذایی برای خانواده‌های نیازمند خوزستان

۰
تامین ۳۰۰ هزار بسته غذایی برای خانواده‌های نیازمند خوزستان
کبنا ؛ استاندار خوزستان با اشاره به مختل شدن کسب درآمد افراد روزمزد باتوجه به شیوع کرونا گفت: ما باید در حد توان خود به فکر معیشت این افراد باشیم و به همین دلیل جلسه‌ای تشکیل دادیم و تصمیم گرفتیم که ۳۰۰ هزار بسته غذایی را تامین کنیم و در اختیار خانواده‌هایی که نیاز به حمایت دارند، قرار دهیم.
غلامرضا شریعتی در حاشیه برگزاری اولین نشست قرارگاه انفاق و مواسات استان خوزستان، امروز (۲۳ فروردین)، اظهار کرد: به علت تصمیماتی که پیرامون مدیریت بیماری کرونا اتخاذ شده است، ترددهای بین شهری، درون شهری، درون استانی و خارج از استان محدود، مغازه ها بسته و دست فروشان جمع آوری شدند. در این شرایط برخی از افراد وجود دارند که درآمد روزمزدی دارند، یعنی با آنچه در روز کسب می‌کنند، معیشت خود را می‌چرخانند و زندگی شرافت مندانه‌ای دارند. هیچ وقت دست آن‌ها جلوی کسی دراز نشده، همیشه خود زحمت می‌کشیدند و معیشت خود را تامین می‌کردند.
  وی افزود: به تبع آن در حد توان خود باید به فکر معیشت این افراد باشیم. جلسه‌ای تشکیل دادیم و تصمیم گرفتیم که ۳۰۰ هزار بسته غذایی را تامین کنیم و در اختیار خانواده هایی که نیاز به حمایت دارند، قرار دهیم تا بتوانند دوباره زندگی خود را شروع کنند.
استاندار خوزستان تصریح کرد: اکنون تقریبا ۲۲۰ هزار بسته غذایی، نقد آماده شده است. برخی از دستگاه و شرکت ها در این جلسه حضور نداشتند و بنا شد از آن‌ها نیز کمک بخواهیم. در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و رئیس جمهور، بنا را بر این گذاشتیم که ۳۰۰ هزار پکیج را برای استان آماده کنیم و در اختیار مردم نیازمند قرار دهیم. اکنون ۲۲۰ هزار بسته تامین شده و ان‌شاالله به زودی ۸۰ هزار پکیج دیگر را نیز تامین می‌کنیم و در یک قرارگاه واحد در اختیار خانواده‌هایی که آسیب دیده‌اند و نیاز به حمایت دارند، قرار می‌دهیم.
شریعتی با اشاره به اینکه از خیرین درخواست دارم که به این سیل همراهی و همدلی بپیوندند، گفت: این کار بزرگ را خیرین در سال گذشته، در سیل برای مردم خوزستان، لرستان و گلستان انجام دادند، حمایت همه جانبه کردند و همیشه از آن‌ها سپاسگزاریم. این لطمه کمتر از سیل سال گذشته نیست، به همین علت از مردم عزیز، خیرین و کسانیکه توانمند هستند و بضاعت مالی دارند، صمیمانه خواهش می کنم که حمایت کنند تا بتوانیم خانواده‌های بیشتری را از این حمایت‌ها برخوردار کنیم و شرایط آن‌ها را به حالت عادی بازگردانیم.(ایسنا)
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1