تاریخ انتشار
جمعه ۱۵ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۲۹
کد مطلب : ۴۱۹۴۹۱
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

بهبودی ۱۴۷ بیمار کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد

۰
بهبودی ۱۴۷ بیمار کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از بهبودی ۱۴۷ بیمار کرونایی خبر داد و گفت: از این تعداد ۱۶ نفر بهبودی کامل و ۱۳۱ نفر بهبودی نسبی دارند.
 به گزارش کبنا، پرویز یزدان‌پناه اظهار داشت: از ۶۷۰ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان، ۶۱۳ نفر ترخیص و هم اکنون ۵۷ نفر بستری هستند.
 وی ادامه داد: از تعداد دو هزار و ۷۰۰ نمونه اخذ شده پاسخ دو هزار و ۱۵۰ مورد را دریافت کرده‌ایم و تعداد بیماران مثبت کرونایی در این استان به 176 نفر رسیده است.
 وی افزود: تاکنون ۸ مرگ در استان به دلیل ابتلا به کرونا ثبت شده است، میزان مرگ و میر کرونایی‌ها در این استان ۵ درصد و افراد فوت شده دارای بیماری زمینه‌ای بوده‌اند.
وی خاطرنشان کرد: بیماریابی فعال، نمونه گیری از خانواده افراد بیمار، افرادی که با آنان در تماس بوده‌اند و افرادی که از شهرهای آلوده آمده‌اند، از مهمترین برنامه‌های در دستور کار است.
 سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: 98 درصد از جمعیت استان تا کنون غربالگری شده که بالاترین درصد در کشور را داریم و همچنین در زمینه تعداد نمونه نسبت به جمعیت پیشرو هستیم.
 یزدان پناه، با توجه به اینکه میزان پراکندگی بیماران کرونایی در مناطق مختلف استان حضور دارند، اذعان داشت: بیشترین آمار ابتلا به کرونا در یاسوج با داران بودن ۸۵ بیمار و با میزان بروز ۲۳٫۷ دهم در یک‌صد هزار نفرمی باشد در کشور ۶۳ در یک‌صد هزار نفر است.
 وی در پایان خواستار رعایت فاصله گذاری اجتماعی توسط مردم شد و گفت: امیدوارم با نمونه گیری کافی افراد ناقل را شناسایی و شاهد ریشه کن شدن کرونا باشیم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1