تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۵
کد مطلب : ۴۱۸۸۴۴
رئیس بیمارستان شهید جلیل یاسوج مطرح کرد

تکذیب مرگ بیمار کرونایی در یاسوج

۱
تکذیب مرگ بیمار کرونایی در یاسوج
کبنا ؛انتشار خبر مرگ یکی از بیماران کرونایی بستری در بیمارستان شهید جلیل یاسوج در فضای مجازی و برخی سایت‌های بدون مجوز کهگیلویه و بویراحمد تکذیب شد.
رئیس بیمارستان شهید جلیل یاسوج با بیان اینکه بیشتر بیماران مبتلا به کرونا بستری در این بیمارستان ترخیص شده‌اند گفت: در حال حاضر 6 بیمار مبتلا به کووید 19 در این بیمارستان بستری و تحت مداوا قرار دارند.
جاودان سیرت افزود: تاکنون 26 بیمار که تست کووید 19 آن‌ها مثبت اعلام شده در این بیمارستان بستری شده‌اند.
وی با بیان اینکه تاکنون مورد فوتی براثر کرونا ویروس در این بیمارستان ثبت نشده است ادامه داد: حال عمومی 6 بیمارکرونایی بستری در این بیمارستان خوب است و به زودی ترخیص می‌شوند.
رییس بیمارستان امام سجاد (ع) شهر یاسوج هم در این خصوص گفت: روز گذشته خانم بیمار 58 ساله با سابقه آسم، بیماری قلبی و تنفسی به یکی از درمانگاههای شهر یاسوج مراجعه کرده و و در حین تزریق آمپول سفتر یاکسون بی هوش می‌شود.
نیکبخت افزود: این بیمار با آمبولانس بیمارستان امام سجاد (ع) به این بیمارستان منتقل می‌شود که در حین انتقال اقدامات احیا برای وی بی اثر بوده و پیش از رسیدن به بیمارستان فوت کرد.
رییس بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج اضافه کرد: این بیمار مشکوک به بیماری کرونا ویروس نبوده و برای اطمینان بیشتر از وی تست گرفته شد.

گلایه رئیس بیمارستان شهید جلیل یاسوج از برخی رسانه‌ها

رئیس بیمارستان شهید جلیل شهر یاسوج از انتشار اخبار کذب منتشر شده از قول وی در فضای مجازی و برخی رسانه‌های استان گلایه کرد.
 رئیس بیمارستان شهید جلیل شهر یاسوج با اشاره به رسالت رسانه‌ها در ایجاد آرامش در جامعه، گفت: ترساندن مردم در این شرایط هنر نیست و باید تاب‌آوری جامعه را برای مقابله با آن افزایش داد.
جاودان سیرت افزود: رسانه‌ها نباید فضا را به سمتی پیش ببرند که مردم به جای پذیرش صحبت‌های متولیان حوزه سلامت و متخصصان، حرف افرادی را که عامدانه در جامعه و شبکه‌های اجتماعی به شایعات دامن می‌زنند، قبول کنند.
وی با ابراز گلایه از برخی رسانه‌های داخلی استان مبنی بر انتقال صحبت‌های بیان نشده از سوی مسئولان بهداشتی ادامه داد: از قول بنده آمارهایی منتشر شده که این آمارها قابل تأیید نیست.
رییس بیمارستان شهید جلیل گفت: هر روز آخرین وضعیت استان در خصوص بیماری کرونا باید از سوی وزارت بهداشت و درمان در اختیار رسانه‌ها قرار گیرد.
جاودان سیرت افزود: آقایان بانشی  و یزدانپناه معاون بهداشتی و سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تنها منبع اعلام تعداد بیماران کرونا ویروس در این استان هستند.
وی از رسانه‌ها خواست خبرهای کرونایی را همان طور که دریافت می‌کنند، منتشر کنند و از اضافه کردن موارد بی مورد بپرهیزند.
وی ادامه داد: باید با افرادی که آمار کذب تعداد مبتلایان به بیماری کرونا را منتشر می‌کنند و قصد برهم زدن آرامش جامعه و مردم  را دارند برخورد شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1