تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۱۷
کد مطلب : ۴۱۸۷۳۸
کبنا خبر می دهد؛

بازدید ضربتی از ۷۰ خانه‌مسافر کهگیلویه و بویراحمد

۰
بازدید ضربتی از ۷۰ خانه‌مسافر کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛
شامگاه چهارشنبه، محمد حسین‌زاده از اجرای طرح ضربتی بازدید از خانه‌مسافرهای کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و اظهار داشت: این طرح برای جلوگیری از پذیرش مسافر در روزهای شیوع بیماری کرونا اجرا می‌شود.
وی از اجرای این طرح در تمام شهرستان‌های استان خبر داد و افزود: در نخستین مرحله این طرح، تعدادی از کارشناسان نظارت اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد شامگاه چهارشنبه در قالب دو اکیپ از بیش از 70 خانه‌مسافر در شهر یاسوج بازدید کردند که خوشبختانه حتی یک مورد پذیرش مسافر در این خانه‌مسافرها وجود نداشت.
معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: کارشناسان اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد برای حفظ سلامت مردم، به‌صورت شبانه‌روزی در قالب چند تیم نظارتی از مکان‌های خدماتی، رفاهی و تفریحی گردشگری بازدید می‌کنند.
حسین‌زاده با تاکید بر اینکه با هر گونه تخلف در مکان‌های اقامتی، رفاهی و تفریحی گردشگری استان به شدت برخورد قانونی می‌شود، گفت: طرح ضربتی بازدید از خانه‌مسافرهای کهگیلویه و بویراحمد تا نابودی کامل ویروس کرونا در استان ادامه می‌یابد.
وی ابراز کرد: به‌منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، هر گونه پذیرش مسافران و گردشگران در خانه‌مسافرهای کهگیلویه و بویراحمد تا اطلاع ثانوی ممنوع شده و اسکان مسافر در مکان‌های گردشگر‌پذیر استان نیز ممنوع است.
معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های نوروزی نیز تا اطلاع ثانوی برگزار نمی‌شود، گفت: امیدواریم با رعایت مسائل بهداشتی و همکاری مردم این مرحله سخت را نیز پشت سر بگذاریم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1