تاریخ انتشار
جمعه ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۴۴
کد مطلب : ۴۱۸۵۵۵
شهردار دوگنبدان گفت؛

تابلوهای تبلیغاتی اصناف در گچساران ساماندهی می شود / لزوم اخذ مجوز نصب تابلو

۱
۱
تابلوهای تبلیغاتی اصناف در گچساران ساماندهی می شود / لزوم اخذ مجوز نصب تابلو
کبنا ؛مسعود ظفری افزود: عناصر شهری هر کدام به نوبه خود در شکل گیری کالبد ظاهری فضاهای عمومی شهر تاثیر بسزایی دارند و طرح ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی شهری با توجه به اهمیت بحث مولفه های بصری در منظر شهری و برقراری ارتباط میان شهروندان و محیط شهری و تاثیر تابلوهای تبلیغاتی منصوبه در نقاط مختلف شهر بر مبلمان شهری و روح و روان شهروندان اجرا خواهد شد.
ظفری اظهار کرد: نصب خارج از عرف و عدم نظارت بر تابلوهای معرف اصناف در معابر شهری، علاوه بر عدم رعایت حقوق شهروندی باعث تضعیف ضوابط و برهم زدن سیمای شهری گردیده است. لذا شهرداری دوگنبدان در راستای رسالت ذاتی خود جهت ساماندهی تابلوهای معرف اصناف در نظر دارد نسبت به جمع اوری این تابلوها اقدام نماید
ظفری ضمن تشکر از کسبه و بازاریانی که با شهرداری همکاری لازم را درخصوص جمع آوری تابلوهای واقع در معابر و عمود بر محور خیابان نموده اند افزود: لازم است از این به بعد عموم مردم و کسبه، جهت اخذ مجوزات لازم نصب هرگونه تابلو به شهرداری دوگنبدان مراجعه نمایند تا از اغتشاشات بصری و بی نظمی در شهر، جلوگیری بعمل آوریم.
ظفری تاکید کرد: از این رو تابلوها، بنر ها، استیجها و استندهایی که مغایر اصول ایمنی بوده و یا در محل نامناسب نصب گردیده اند، حذف و یا جابجا نماید.
ظفری خاطرنشان کرد: لذا از اصناف و کسبه محترم انتظار می رود جهت همکاری، قبل از جمع آوری و یا حذف تابلوها توسط کمیته سیما و منظر شهری مالکین و کسبه محترم اقدام به جمع آوری نمایند.
ظفری در انتها گفت: اتخاذ برخی سیاستهای تشویقی نسبت به پرداخت عوارض تابلوها ، نشانگر ترغیب و تسهیل در جلب مشارکت شهروندان به ویژه اصناف و کسبه عزیز می باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

United Kingdom
این عکس تابلوهای گچساران نیست که. از اینترنت دانلود کردن. عجب خبرنگار تنبلی!
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1