تاریخ انتشار
چهارشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۵۵
کد مطلب : ۴۱۸۲۶۶
بازدید روشنفکر از فرمانداری بویراحمد؛

روشنفکر: با نگاه تنگ نظرانه نمی‌شود به توسعه کمک کرد / از رقبای انتخاباتی انتظار همراهی و همکاری دارم+تصاویر

۷
۳
روشنفکر: با نگاه تنگ نظرانه نمی‌شود به توسعه کمک کرد / از رقبای انتخاباتی انتظار همراهی و همکاری دارم+تصاویر
کبنا ؛منتخب مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا صبح امروز ( چهارشنبه 7 اسفند ماه 98) از فرمانداری بویراحمد بازدید و از تلاش‌های عوامل اجرایی انتخابات اعم از هیئت اجرایی و نظارت تقدیر کرد.
به گزارش کبنا از یاسوج، مهدی روشنفکر با تقدیر از تمامی دست‌اندرکاران و مجریان برگزاری انتخابات گفت: مردم با حضور با شور و شعور خود در پای صندوق‌های رای بار دیگر وفاداری خود به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی را نشان دادند.
وی همچنین بصیرت و زمان شناسی مردم بویراحمد و دنا را ستودنی دانست و ادامه داد: فصل رقابت‌ها تمام شده و دیگر باید رفاقت‌ها را آغاز کنیم تا بلکه بتوانیم برای خدمت به مردم به عنوان ولی نعمتان انقلاب گامی مفید بر داریم.
روشنفکر خواستار همراهی و همکاری رقبای انتخاباتی برای رفع کمبودها و سرعت بخشیدن به قطار توسعه شد و ادامه داد: خود را نماینده تمام مردم می‌‍‌دانم نه یگ گروه، جریان، منطقه و طایفه.
این عضو هیئت علمی دانشگاه عنوان کرد: برای تحقق مطالبات و خواسته‌های بحق مردم در حد توان و تا جایی که قانون اجازه داده است، کوتاهی نمی‌کنم.
روشنفکر خاطرنشان کرد: با نگاه تنگ نظرانه نمی‌شود به توسعه کمک کرد و متاسفانه عده‌ای همچنان به مسموم کردن فضا، جو سازی و اتهام زنی در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی ادامه می‌دهند که این بی اخلاقی‌ها آفت نزدیک شدن دل‌ها ، همدلی و همگرایی است.
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000418/nf00418266-1.jpg
روشنفکر توهین به شخصیت‌های سیاسی و نخبگان در حوزه‌های مختلف را مذموم دانست و ادامه داد: تخریب‌های با برنامه و بدون پشتوانه راه به جایی نمی‌برد و در نهایت از این رفتار و عمل خود پشیمان می‌شوند.
به گزارش کبنا، شاهرخ کناری فرماندار بویراحمد با تبریک به مهدی روشنفکر منتخب مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا گفت: موفقیت حضرتعالی در این دوره از انتخابات با پشتوانه بالای رای مردمی بیانگر داشتن لیاقت است.
وی با تاکید بر اینکه مردم همچون دیگر انتخابات گذشته حماسه خلق کردند، افزود: امیدوارم با اتکال به خدواند منان بتوانید برای تحقق مطالبات به حق مردم موثر واقع شوید و در این زمینه آمادگی همکاری داریم.
نام شما

آدرس ايميل شما

امین
Iran, Islamic Republic of
البته دیدارشان بد آموزی داشت دست دادن باید به شیوه ی کرونایی باشه این روزها
حسین
Iran, Islamic Republic of
تاریخ قضاوت خواهد کرد آقای روشنفکر. کسانی که در سرنجل کل اخلاق را ذبح کردند و انسانیت را به دار آویختند همان کسانی بودند که ۸ سال پیش نیز برای پیروزی آقای زارع نیز پایکوبی کردند و شعرها سرودند. این همان مردم دیروز زیاده خواه دیروز بودند و فردا تاریخ تکرار خواهد شد.
Iran, Islamic Republic of
فرامرز رضوی:
نکاتی چند با منتخبان مردم در مجلس شورای اسلامی
انتخابات مجلس یازدهم با همه فراز وفرودها وشرایط پیچیده وحوادث چندماهه قبل از آن با مشارکت آگاهانه مردم ودر آرامش وامنیت کامل برگزار گردیید و مردم راه عزت واستمرار آن ،گره گشایی از مشکلات وحل مطالبات خود رادر اقبال به جریان انقلابی
نشان دادند.
داستان مجلس یازدهم شبیه داستان مجلس هفتم است؛ زیرا در آن موقع مجلس ششم نیز مشکلات مردم را رها کرده بود؛ اما در کنار ناکارآمدی و فراموشی طبقات محروم در دو نهاد حاکمیتی که در دست اصلاح‌طلبان بود به یکباره مجلس هفتم که مجلسی دردآشنا و انقلابی بود متولد شد. علی‌رغم سنگ‌اندازی‌های زیاد منافقین و براندازان، مجلس هفتم یکی از موفق‌ترین مجالس بعد از انقلاب بود و همان موقع رهبر معظم انقلاب در وصف این مجلس فرمودند: «از امتیازات این مجلس این بود که منشأ تشنجات سیاسی و بگو مگوهای اختلاف‌افکن در بیرون نشد. مجلس نشان داد که به طبقات ضعیف در جامعه اهتمام می‌ورزد، به سیاست‌های اصل ۴۴ پاسخ خوبی داد...»
اکنون شواهد وقراین حکایت از این دارد که مجلس یازدهم در همان مسیر، البته با سرعت و شجاعت بیشتر قرار گرفته است و بر همین اساس، برخی از بدخواهان نظام و ملت حتی قبل از انتخابات برنامه‌هایی را برای دلسرد کردن ملت و رأی ندادن به این جریان، حتی کاهش مشارکت را دنبال می‌کردند ودر روزهای اخیر نیز به جای اینکه اجازه دهند مردم خبر حلاوت‌انگیز پیروزی نیروهای خدوم خود را در انتخابات بشنوند، اخبار وحشت‌آفرین کروناویروس، لیست سیاه FATF، گرانی دلار، طلا، مسکن و حتی لوازم خانگی را برای ناامید کردن مردم منتشر می‌کنند و به آنها دامن می‌زنند.
افزایش استرس و ناامنی در جامعه از طرف مقام‌های نامسئول پس از انتخابات حاکی از آن است که یک جریان زیادخواه در تلاش است که از هم‌اکنون با انواع شگردهای عملیات در حوزه‌های اقتصادی، سیاسی، اطلاع‌رسانی و بهداشت مردم را به این نتیجه برساند که نباید در این مرحله از انتخابات به چنین افرادی رأی می‌دادند! این جریان که در سال‌های گذشته با انواع رانت‌ها از بودجه و امکانات این کشور مانند زالو ارتزاق کرده‌اند، اکنون در صدد هستند که مردم را برای انتخاب خوبی که داشته‌اند، مجازات کنند.
ولذا به نظر می رسد برای خنثی سازی این توطئه ها وبی اثر کردن اهداف شوم بدخواهان ، منتخبان مردم باید به نکاتی توجه کنند که به برخی نکات دراین مقوله اشاره می شود :
1- استفاده از تجربه وسابقه کسانی که درخدمت به مردم صادق بودند؛ نمونه بارز این افراد که درجامعه امروزی ما کم نیستد ،درراس آنها حضرت امام (ره) ومقام معظم رهبری (زید عزه) وشهدای گرانقدر انقلاب اسلامی از ابتدا تاکنون و.
2- نگاهی به سوابق وعملکرد مجالس گذشته ونمایندگان آن مجالس و دریافت نقاط قوت وضعف آنها برای بهره برداری در مسیر آینده که دراین خصوص به کمی قبل برگردیم هم بد نیست ؛ که بدانیم نماینده واقعی مردم در مجلس چه ویژگی ها یی را می تواند داشته باشد :
آیت الله مدرس در زمان نمایندگی مجلس در تهران دو خانه برای اجاره یافته بود، یکی دو اتاقه با اجاره ماهی سی ریال و دیگری سه اتاقه با اجاره ماهی سی‌وپنج ریال به وی عرضه می‌کنند. مدرس منزل دو اتاقه را انتخاب می‌کند. از او سؤال می‌کنند آیا مبلغ پنج ریال صرفه‌جویی می‌کنی؟ جواب می‌دهد :"بلی، آنچه استقلال و آزادی و عقیده را از بین می‌برد، احتیاج است. من نمی خواهم محتاج کسی باشم باید برنامه زندگیم را طوری تنظیم کنم که محتاج به کسی نشوم و این زبان و تند و تیزم آزاد باشد."
همچنین میلسپو، مستشار مالی امریکا در ایران در کتاب «کار امریکا در ایران» می نویسد:«مشخص‌ترین چهره و رهبر روحانیون در مجلس، مدرس می‌باشد که اخیراً به عنوان نایب رییس اول مجلس، انتخاب شده است. شهرت مدرس، بیشتر در این است که برای پول ارزشی قائل نیست. او در خانه ساده‌ای زندگی می‌کند که جز یک قالیچه، تعدادی کتاب و یک مسند، چیز دیگری در آن وجود ندارد. لباس روحانیون را می‌پوشد و مردی است فاضل. در ملاقات با او محال است کسی تحت تأثیر سادگی و هوش و قدرت رهبری او قرار نگیرد ...».
از جمله اقدامات قابل توجه مخالفت شهید مدرس با افزایش حقوق نمایندگان مجلس است که می گوید :«گمان می‌کنم ما که آمده‌ایم اینجا، می‌گوییم وکیلیم؛ولی نیستیم."ولی" آن کسی است که آنچه خودش مستقلا صلاح می‌داند اجرا کند.وکیل این است که نظر موکلین را بداند.بنده از تمام موکلین خودم که سی کرور باشند، یکی را نمی‌دانم که راضی باشد حقوقتان را ۳۰۰ تومان بکنیم.چرا؟ برای آنکه ندارند... ندارند... فقیرند... بی‌چیزند».
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر هردو برادر بزرگوار آقایان روشنفکر وکناری
Iran, Islamic Republic of
. از دستش می امد کار را برای زارع تمام می کرد.
علی۷
Iran, Islamic Republic of
خودش تا عزل نشده باید کنار بره
قدیس
Iran, Islamic Republic of
درود بر دو بزرگوار یکی ایل سترگ تامرادی و دیگری ایل بزرگ قاید گیوی و سایر طوایف از تیرتاجی تا آقا و .......که همه شایسته تقدیر و تشکرند الان دکتر روسنفکر نماینده کل بویراحمد هست برای دوره یازدهم انشاءاله که با وحدت و همدلی شهری و استانی بسازیم شایسته این مردم فهیم و ولایت مدار درود درود درود
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
فایل های مرتبط
1