تاریخ انتشار
يکشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۲
کد مطلب : ۴۱۸۱۷۷
متنی خطاب به سه منتخب مردم کهگیلویه و بویراحمد؛

با کنار گذاشتن رقابت‌های ناصحیح منطقه‌ای برای آبادانی دیار کهگیلویه و بویراحمد تلاش کنید

۳
۱
با کنار گذاشتن رقابت‌های ناصحیح منطقه‌ای برای آبادانی دیار کهگیلویه و بویراحمد تلاش کنید
کبنا ؛«روح الله حسین زاده» از فعالین فرهنگی و اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد با ارسال متنی خطاب به منتخبان محترم دیار کهگیلویه و بویراحمد آقایان «حجت الاسلام موحد»، «تاج گردون» و «روشنفکر نوشت: «هرسه بزرگوار با کنار گذاشتن خطوط سیاسی و رقابت‌های ناصحیح منطقه‌ای، برای ابادنی دیار کهگیلویه و بویراحمد بیش از پیش تلاش نمایند.»
به گزارش کبنا، این متن به شرح زیر است؛
سلام‌علیکم
اینک که در ماراتن مشارکت پرشور و شعور مردمی، و در یک رقابت جدی، عینی و حقیقی، از میان دیگر نامزدهای انتخاباتی، اعتماد حداکثری مردم حوزه‌های انتخاباتی خود را به دست آورده‌اید، به عنوان طلبه جوانی از آن دیار همیشه حماسه آفرین، توفیق خدمت گذاری به مردم و راهیابی شما را به محل اجتماع عصاره فضائل ملت تبریک گفته و برای شما آرزوی توفیق داریم. البته جشن بزرگ و پیروزی اصلی از آن مردمی است که در اوج برخی بی تدبیری‌های مدیریتی در خرد و کلان، به ندای رهبر خویش لبیک گفتند و به صحنه آمدند که در این حماسه، دیگر نامزدهای این رقابت به نوبه خود، سهم تعیین کننده‌ای داشتند که شایسته تبریک و تعظیم و تقدیرند. به هرکدام از بزرگواران نکاتی را جسارتا عرض می‌کنم.
 از زادگاه خودم به «حجت السلام موحد» عرض می‌کنم، بعد از ۱۶ سال نمایندگی مردم کهگیلویه و غیبت ۱۲ ساله، برگشت شما به این عرصه و اقبال و اعتماد چندین باره مردم به جنابعالی، این چهار سال تنها فرصت طلایی عاقبت به خیری برای جبران همه کاستی‌هایی است که از دوران قبل خود شما و نفرات بعدی وجود داشت و دارد که قطعاً جز با تشکیل کمیته‌هایی از جوانان انقلابی نه حلقه‌های انحصاری شناخته شده جناحی، ممکن نخواهد بود.

به سوگند‌ها اعتماد نکنید / اولین سوگندی که در تاریخ ثبت شد، سوگند دروغی بود که شیطان خورد / با هر شعاری که کاندیداها می‌دهند، شاد نشوید و اعتماد نکنید
 جناب آقای تاجگردون، علی رغم برخی فعالیت‌های مؤثر در مجلس و سطح کشور، اما برای پاک کردن، اشکالات و ایرادات بسیار جدی که در سطح استان و خصوصاً حوزه انتخابیه به عملکرد شما وجود دارد، این چهار سال را مغتنم و با حضور در بین آحاد مردم و خاصه جوانان متدین و انقلابی اقدام نمایید.
 جناب آقای روشنفکر هم که با مانور جمعیت‌های مردمی‌اش، زبانزد رسانه‌های کشور شده و عنوان نماینده‌ی مردمی و مستضعفین را از آن خود می‌داند، قطعاً سرگذشت نمایندگان ادوار اخیر دیارش، درس عبرتی است که این جمعیت‌ها، با هیچ کسی تعارف ندارند، که امیدواریم همه جوانان به ایشان برای توفیق خدمت گذاری بهتر کمک نمایند و خودشان هم از ظرفیت عظیم جوانان استفاده نماید.
هر سه بزرگوار با کنار گذاشتن خطوط سیاسی و رقابت‌های ناصحیح منطقه‌ای، برای ابادنی دیار کهگیلویه و بویراحمد بیش از پیش تلاش نمایند.
 -------------------------------------
روح الله حسین زاده
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
ماشالا از نظر شرکت در انتخابات حرف اول را میزنیم اما از نظر اقتصادی اخرین استان می باشیم بر وید خوش باشید
حفیظیان
Iran, Islamic Republic of
درود برشما مرد بزرگ و دوست داشتنی درود بر عزت کرامت ونصایح شما به نمایندگان منتخب
تاا
Iran, Islamic Republic of
موحد .تاجگردون خدا به خیر کنه برا بویراحمد
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1