تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۱
کد مطلب : ۴۱۸۰۴۸
رییس ستاد انتخاباتی احزاب اصلاح‌طلب:

احتمالا خاتمی از هیچ لیستی حمایت نمی‌کند

۱
۰
احتمالا خاتمی از هیچ لیستی حمایت نمی‌کند
کبنا ؛فرج کمیجانی گفت که چون طیفی از اصلاح‌طلبان لیست ندادند و بخشی از اصلاح‌طلبان لیست دادند احتمالا رئیس دولت اصلاحات از هیچ لیستی حمایت نمی کند.
 نشست خبری فرج کمیجانی رییس ستاد انتخاباتی ائتلاف برای ایران احزاب اصلاح‌طلب، محمد نیشابوری معاون ستاد و حجت الاسلام صابری نامزد لیست ائتلاف برای ایران در خبرگزاری فارس برگزار شد.
فرج کمیجانی رییس ستاد ائتلاف برای ایران در این نشست خبری اظهار داشت: ما اصلاح طلبان از یکسال پیش برای برگزاری انتخابات باشکوه وارد کار شدیم و برنامه کاملی را تهیه کردیم اما بعد از اعلام نتایج صلاحیت ها ۲۱ حزب اصلاح طلب یک نفر هم در کل کشور نامزد نداشتند.
وی افزود: شورای عالی اصلاح‌طلبان با توجه به رد صلاحیت احزاب اصلاح‌طلب اعلام کرد که لیست انتخاباتی نمی‌دهد و ما ۸ حزب اصلاح طلب که نامزد داشتیم برای معرفی نامزدها با مردم ائتلاف جدیدی را شکل دادیم و یک برنامه کاملی برای مجلس آینده ارائه دادیم که دیروز رسانه‌ای شد.
حزب کارگزاران تاکید داشت با عنوان حزب خود لیست انتخاباتی دهند 
وی در پاسخ به این پرسش خبرنگار فارس که اصلاح‌طلبان آیا اقدامی برای رسیدن به لیست واحد با مجموعه حزب کارگزاران صورت داده‌اند؟ گفت: مذاکراتی قبل از بستن لیست صورت گرفت اما حزب کارگزاران تاکید داشت که بنا دارند با عنوان حزب خود لیست انتخاباتی بدهند اما آن لیستی که مدنظر ما ۸ حزب اصلاح‌طلب است لیست برای ایران است.
توقع داریم اکثر مردم تهران به اصلاح طلبان رای بدهند
کمیجانی تاکید کرد: ما معتقدیم که عموم مردم تهران اصلاح‌طلب هستند و ما توقع داریم اکثر مردم تهران به اصلاح طلبان رای بدهند.
وی در بخشی از سخنان خود در پاسخ به سوالی درباره پاسخ جریان اصلاحات از وضعیت فعلی کشور با توجه به حمایت این جریان از حسن روحانی، گفت: دولت روحانی دولت اصلاحات نبوده است و ایشان بحث اعتدال و اصلاحات را با هم پیش بردند.
رییس ستاد ائتلاف برای ایران افزود: در انتخابات‌های سال ۹۲ و ۹۶ ما از بین نامزدهایی که تایید صلاحیت شدند، از آقای روحانی حمایت کردیم و اگر به گذشته برگردیم شاید باز هم از روحانی حمایت کنیم.
وی در پاسخ به سوال خبرنگار شبکه خبری الجزیره مبنی بر اینکه سیاست اصلاح‌طلبان در سیاست خارجی چیست؟ تصریح کرد: ما در این برهه از زمان فقط تنها حرفی که می توانیم بگوییم این است که ما دنبال تنش زدایی هستیم و اگر نمایندگان ما رای بیاورند تنش زدایی را پیگیری می‌کنیم، اما الان به دلیل رفتارهای آمریکایی‌ها به دنبال مذاکره نیستیم.
رییس ستاد ائتلاف برای ایران در پاسخ به این سوال که آیا احتمال دارد آقای خاتمی طی ویدیویی از لیستی حمایت کند یا نه؟ گفت: اصلی‌ترین مسئله آقای خاتمی اتحاد و وحدت مجموعه اصلاح‌طلبان است و چون طیفی از اصلاح طلبان لیست ندادند و بخشی از اصلاح طلبان لیست دادند احتمالا از هیچ لیستی حمایت نمی کند؛ البته اگر بخواهد رای بدهد به مجموعه ای از این دو لیست رای می دهد اما ما فکر می کنیم به افراد لیست ما بیشتر رای بدهد.
کمیجانی درباره عملکرد فراکسیون امید نیز گفت: فراکسیون امید از دل یک ائتلاف بیرون آمد. عملکرد فراکسیون‌ امید با نگاه اصلاح‌طلبانه عملکرد مثبتی است و نمایندگان تهرانی که تایید صلاحیت شدند همه در لیست ما قرار گرفتند. (فارس)
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
همون لال بودنش مفیدتر هست!
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1