تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۷
کد مطلب : ۴۱۷۲۸۲
حجت الاسلام روح الله حسین زاده در جمع مردم قلعه رئیسی:

به سوگند‌ها اعتماد نکنید / اولین سوگندی که در تاریخ ثبت شد، سوگند دروغی بود که شیطان خورد / با هر شعاری که کاندیداها می‌دهند، شاد نشوید و اعتماد نکنید

۴
۰
به سوگند‌ها اعتماد نکنید / اولین سوگندی که در تاریخ ثبت شد، سوگند دروغی بود که شیطان خورد / با هر شعاری که کاندیداها می‌دهند، شاد نشوید و اعتماد نکنید
کبنا ؛ حجت الاسلام روح الله حسین زاده از فعالین فرهنگی و اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد در مراسم ایام فاطمیه (س) و گرامی داشت یاد و خاطره سردار سلیمانی که در مسجد یکی از روستاهای قلعه رئیسی برگزار شد، اظهار کرد: «هر کمکی را نپذیرید، مشرک مسجد نمی‌سازد، فردی که انقلابی نیست و به دنبال مسئولیت و پست است بی دلیل پول خرج نمی‌کند.»
به گزارش کبنا از قلعه رئیسی، حجت الاسلام حسین زاده در این مراسم ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و ذکر حدیثی گفت: به درستی که در دیدار دو فرد مؤمن اگر چه قبلاً همدیگر را ندیده باشند اما ابراز محبت نسبت به یکدیگر می‌کنند، مثل سرعت حل شدن قطره باران در دریا. همچنین، به درستی که دوری اخلاق دو فرد با اخلاقیات فاسد و غیرفاسد، بسیار زیاد است، اگر چه بگویند از یکدیگر خوشمان آمد ولی در واقع با همدیگر خیلی اختلاف دارند. ما مردم ایران به هم علاقه داریم، دلمان پاک است، صاف و ساده هستیم، چیزی که در کشورهای دیگر وجود ندارد.
حسین زاده در ادامه به ارزشمندی ولادت حضرت زهرا و تأدیب جامعه اشاره کرده و بیان کرد: خداوند فاطمه را به پیامبر (ص) عطا کرد، تا به مردم بگوید ابتر بودن به پسر دار شدن و بچه دار شدن نیست، و مردم بدانند دختر پیامبر خیر کثیر دارد.
حسین زاده با بیان اینکه 4 سوره ارزشمند با «انا» شروع شده است گفت: اولین «انا» در سوره نوح است، که خداوند خواسته است پدر آدمیان را معرفی می‌کند، دومین «انا» در سوره فتح است، که خداوند جهاد را به آدمیان می‌آموزد، سومین «انا» در سوره قدر است، که کتاب و تکلیف را به آدمیان می‌شناساند، و چهارمین سوره کوثر است، چه عظمتی در سوره کوثر است که چهارمین سوره‌ای که با «انا» شروع شده است کوثر است. کوثر به معنای خیر زیاد است.
حسین زاده اظهار کرد: به پیامبر ضربه می‌زدند و می‌گفتند «آنک لمجنون». می‌گفتند «تو دروغ میگویی فرستاده خدا نیستی» و خیلی موارد دیگر از جمله اینکه گفتند «تو ابتر هستی». و خداوند در قرآن پاسخ همه این حمله‌ها را داد. در سوره کوثر نیز پاسخ دشمنان پیامبر را داد.
حسین زاده در رابطه با تفسیرهای مختلف از سوره کوثر، گفت: برخی می گویند کوثر علم پیغمبر است، برخی تفسیر کرده‌اند، مراد از کوثر اخلاق است، برخی گفته‌اند کوثر عبادت است، که همه اینها اشتباه است. اما یک تفسیر می‌گوید کوثر نسل کثیر فاطمه زهرا است. و این تفسیر مقبول است.
وی به انتخابات مجلس و تبلیغات کاندیداها گریزی زد و تصریح کرد: خداوند می‌فرماید هر کثیری کوثر نیست. خیلی از آقایان در انتخابات حرف می‌زنند، می‌فرماید؛ خسران ترین افراد کسی است که مالی از حرام بدست آورده، که خود به جهنم خواهد رفت و پسرش به بهشت خواهد رفت. خود این پول را از راه حرام بدست آورده و پسرش این پول را در راه خیر مصرف می‌کند.
وی خاطرنشان کرد: در قرآن هم سوره کوثر و هم تکاثر داریم. در رابطه با این سوره، دو طایفه با هم درگیر شدند و هرکدام می‌گفتند افراد طایفه ما بیشتر است، و کارشان به جایی رسید که رفتند تعداد مرده‌هایشان در قبرستان را شمردند. خداوند می‌فرماید خیر کثیر تو را به مسجد می‌رساند، و زیاده خواهی تو را به قبرستان می‌رساند.
حسین زاده به ایام انتخاباتی و شور انتخابات اشاره کرده و ابراز کرد: کاندیداهای محترم به روستاهای بدون امکاناتی که جاده ندارد تشریف بیاورند. این مردمی که به انقلاب اعتماد دارند حقشان این است که کاندیداها به روستاهای صعب العبور بیایند.
این فعال فرهنگی و اجتماعی به بازدید خود از روستاهای سردره و فاریاب توت و دارگنجی و دره سوره ده انار، اشاره کرد و گفت: «در شهر کار کردن مستحب است، اما در روستا کار کردن واجب است. آقایان به این روستاها توجه کنند، روستاهایی که وقتی وارد خانه می‌شوید سبک زندگی انقلابی را مشاهده می‌کنیم.»
وی با اشاره به برنامه‌های تبلیغاتی کاندیداها گفت: پای هر صحبتی ننشینید، مسئولین باید عمل کنند، بخشدار و فرماندار باید ورود کنند و مشکلات مردم را ببینند، مسئولان زحمت کشیده‌اند، ولی اولین امکانات  که جاده و راه‌های ارتباطی است هنوز برای برخی روستاهای محروم فراهم نشده است.
وی افزود: دومین مطلب این است که به سوگند اعتماد نکنید، اگر کسی می‌نشیند، قسم می‌خورد و می‌گوید این کار را انجام می‌دهم باید از وی مطالبه کنید. اولین سوگندی که در تاریخ ثبت شد سوگند دروغی بود که شیطان گفت.
حسین زاده ادامه داد: سومین مطلب اینکه؛ به هر اشکی توجه نکنید، به هر اظهار ایمانی اعتماد نکنید. به هر جلوه‌ای خیره نشوید. استقبال‌ها، بدرقه‌ها، تبریک و تسلیت‌ها را توجه نکنید. باید توجه کنید ببینید کدام یک از کاندیدا عملگرا است و کدام برای مردم کار می‌کند.
حسین زاده بیان کرد: اگر کسی خودش را مقدم بر قوم می‌دانست و می‌دانست کسانی در قوم هستند که از خودش بهتر هستند، دارد به خدا و مردم خیانت می‌کند، نه تنها در انتخابات، بلکه در هر عرصه‌ای، اگر می‌بینیم کسی از ما بهتر است به وی کمک کنیم.
حسین زاده با تصریح اینکه؛ کاندیداها به روستاها توجه نمی‌کنند به این خاطر است که توجهشان به زرق و برق است، گفت: «هر کسی که زیر پرچم انقلاب سینه زد، انقلابی نیست، انقلابی افرادی همچون سردار سلیمانی هستند که در عمل و گفتار و کردار فقط خداوند مدنظرش بود و برای امنیت این کشور در خون خود، غلطید، مسئول در این نظام هم باید برای رفاه و آسایش این مردم شبانه روزی زحمت بکشند. لذا توجه کنیم کاندیداها چگونه زندگی‌هایی دارند؟»
حسین زاده تاکید کرد: «هر کمکی را نپذیرید، مشرک مسجد نمی‌سازد، فردی که انقلابی نیست و به دنبال مسئولیت و پست است بی دلیل پول خرج نمی‌کند.»
حسین زاده با ابراز اینکه مردم نسبت به مشکلات خود ناراضی هستند و می‌گویند فلان جا مشکل دارد؛ افزود: این به دلیل نوع نگاه و رفتار غلط خود مردم است؛ مردم به کاندیدا یاد می‌دهند که کاندیدا پول بدهد. اگر چنین روش‌های نابجایی را مردم پس بزنند، دفعه بعد آن کاندیدا با برنامه‌هایی که دارد می‌آید.
وی ادامه داد: شیطان نزد آدم رفت و گفت من خیرخواه تو هستم، لذا با هر شعاری شاد نشوید و اعتماد نکنید. از طرفی هر کسی که رأی آورد نباید فکر کند عزیز است، عزت برای خداست. اگر به شما اعتماد کردند و رأی دادند، نباید به خود غره شوند، باید برای مردم کار کنند.
حسین زاده در انتهای سخنان خود گفت: جاده و راه ارتباطی این روستا مطالبه است، نباید به کاندیداها کاری داشته باشید، جوانان انقلابی خود باید سازوکار تشکیل دهند، بنیاد تشکیل دهند، دست به کار شوند و جاده روستا را بسازند. پتانسیل‌های زیادی در روستاها وجود دارد، جوانان ما می‌توانند. خیلی از این جوانان زحمت کشیدند و به جایی رسیدند ولی از کسی کمک نخواستند.
نام شما

آدرس ايميل شما

جوان دیشموکی
Iran, Islamic Republic of
خدا قوت شیخ جوان..
امید نسل سوخته و جوانان عالم و الاف
صدای مظلومان و بلندگوی عدالت خواه.
کهگلویه تو را میخواهد...
تو را میخواهند نه برای جیبشان بلکه برای آینده کشور و فرزاندانشان.
آری جوانان نه مالا بلکه جانا تو را میخواهند..
تو نه فقط با قلمت حامی مردم سامان خود هستی بلکه با قدمت نشان دادی که میشود نماینده نبود اما مسئول بود مسئول در برابر مردم ...دربرابر انقلاب ونظام و ولایت.
ممنونم شیخ که با ما منطق تعلیم دادی که گاهی باید اینطور گفت همرنگ جماعت شدنت رسواییست..
یا دادی که انتخابات در کهگیلویه تنها راه حل است راه حل معمای چگونه انتخاب شدن و راه حق به معنای خدمتگزاری نبوده..
ما تشنه دیدن یک راه حقیم. حق استغال.حق ازدواج.حق تحصیل و ...و... و...
چه کنیم که باید با نیروی جوانی و انگیزه با کاروان زر وزور مقابله کنیم
و با دنیایی از عدالت خواهی و مطالبه گری با کاروان قدرت
اما ما مظلومیم ولی ناامید هرگز
اصلا انتظار یعنی انتقاد به وضع موجود و امید به بهبود وضع آینده...
صادق آبرود
Iran, Islamic Republic of
سلام وعرض ادب
درودخدابرشیخ روح الله حسین زاده عزیز
اگرمردم بابصیرت وغیرت دینی منهای غیرت قومی وجناحی تصمیم به اومدن پای صندوقهای اخذرای بگیرندقطعامجلسی درشان ومنزلت مردم همیشه درصحنه خواهیم داشت رکودوبیکاری و...همه اش حاصل تعصبات غلط ماهاست
شیخ گل فرمودین به تمام معنا
سلامت
Iran, Islamic Republic of
همه شعار میدن وعده های یکسان میدن پس به قول شما ما باید رای ندیم
Iran, Islamic Republic of
حاج اقا در کهگیلویه
نه سواد و نه تخصص و نه تجربه و نه تعهد و هیچ چیزی دیگری وجود ندارد.
مردم بدبخت و دهن بین / پست اند.مردم دور این دو نفر جمع شده اند
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1