تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۱۴
کد مطلب : ۴۱۷۲۶۶
رئیس بنیاد مستضعفان؛

جنتلمن‌های کرواتی داعش را ایجاد کردند/ 85 هزار سند به نام مردم زده‌ایم / تاکنون 85 هزار فقره سند به نام مردم زده شده است.

۰
جنتلمن‌های کرواتی داعش را ایجاد کردند/ 85 هزار سند به نام مردم زده‌ایم / تاکنون 85 هزار فقره سند به نام مردم زده شده است.
کبنا ؛ پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان در مراسم رونمایی از دفاتر املاک و اسناد زمین‌خواری پهلوی اظهار داشت:‌ 41 سال است که نقشه می‌کشند تا شاه و فرزندانش را به کشور برگردانند ولی نتوانسته‌اند.
وی افزود: 41 سال است که از هیچ اقدامی برای مقابله با ایران و برگرداندن رژیم طاغوت دست نکشیده‌اند ولی با مقاومت و ایستادگی مردم هیچ اقدامی نتوانسته‌اند انجام بدهند.
رئیس بنیاد مستضعفان گفت: هر مکری که بلد بودند به کار بستند تا علیه مردم اقدامی انجام بدهند ولی نتوانستند خواسته خود را به پیش ببرند. 
فتاح بیان داشت: فکر نمی‌کنم در تاریخ به جلادی و خون‌آشامی داعشی‌ها وجود داشته باشد و آنها داعش را ایجاد کردند و با بالگردهای‌شان آذوقه برای داعش ارسال می‌کردند و الان هم که داعش از بین رفته است داعشیان در آمریکا زندگی می‌کنند.
وی افزود: این جنتلمن‌های کرواتی همان‌هایی هستند که داعش را حمایت می کردند بعد می‌گویند ما آنها را از بین برده‌ایم.
رئیس بنیاد مستضعفان یاد و خاطره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشت و گفت: شب و روز بر سر مزار حاج قاسم مردم حضور دارند و شهادتش چه مکتب و انقلابی را ایجاد کرده است و ما باید به سربازان انقلاب بنازیم.
فتاح تأکید کرد: سلیمانی با آن عظمت در حال حاضر یک قبر معمولی کنار سربازش دارد.
وی اظهار داشت: حال که در ایام دهه فجر قرار داریم و امام آمده است نباید اجازه دهیم که آنها مجدداً برگردند. 
رئیس بنیاد مستضعفان تأکید کرد: مسئولان ما باید مراقب باشند مردم ما از ما انتظار دارند ما انقلاب کرده‌ایم، شهید داده‌ایم و سهل‌انگاری‌ها را از ما نمی‌پذیرند.
فتاح گفت: امروز یکسری از اسناد جنایات پهلوی رونمایی شد و این اسناد مدبرانه و با دقت زیادی حفظ شده است و باید از آن استفاده شود.
وی یادآور شد: البته قطعاً ما در کشور مشکلاتی داریم ولی این دلیل نمی‌شود که نبش قبر کنیم و جای ظالم و مظلوم عوض شود.
رئیس بنیاد مستضعفان گفت: 40 سال است که در خارج می‌خورند و سرمایه‌های‌شان تمام نمی‌شود چه مقدار کشور را غارت کرده‌‌اند، چه تعداد کاخ در کشور ساخته‌اند.
فتاح به زندگی ساده مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: این زندگی ناباورانه است ولی انقلاب همین است.
وی افزود:  همه اموالی که از رژیم پهلوی رسیده است مال مردم است و 2100 فقره پارچه روستا، و آبادی باید به مردم بازگردد که تا کنون 85 هزار فقره سند به دست مردم داده‌ایم.
رئیس بنیاد مستضعفان گفت:‌در 41 سال گذشته بنیاد مستضعفان از افرادی که بر روی زمین‌هایی که از رژیم پهلوی رسیده است زراعت کردند ریالی دریافت نکرده‌ است و به زودی برای تمامی این اموال سند شش دانگ داده می‌شود.
فتاح گفت: فردا نیز در گرگان نیز 7 هزار فقره به صورت ویدیوکنفرانس به مردم واگذار می‌شود و سازمان املاک و اسناد هم در این خصوص به جد فعال است.
وی تأکید کرد: این خواسته مردم است و اموال نیز برای مردم است و منتی هم نداریم. 
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1