تاریخ انتشار
دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۴
کد مطلب : ۴۱۷۰۷۳
مدیرکل صداوسیمای کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد؛

76 درصد مخاطب سیمای دنا هستند/ تولید بیش از 12 هزار دقیقه برنامه انتخاباتی

۱
۰
76 درصد مخاطب سیمای دنا هستند/ تولید بیش از 12 هزار دقیقه برنامه انتخاباتی
کبنا ؛به گزارش کبنا نیوز، امیر رئوف، ظهر امروز (دوشنبه هفتم بهمن) در نشست خبری، اظهار داشت: به مناسبت جشن چهل‌ویک‌ساله پیروزی انقلاب اسلامی، حدود ۴۱ عنوان برنامه در ۷۰۰ قسمت به مدت‌زمان ۱۲ هزار دقیقه در مرکز کهگیلویه و بویراحمد پخش خواهد شد.
رئوف در ادامه افزود: این برنامه‌ها در قالب جنگ شادی و جشن‌های ایام‌الله دهه فجر پیش‌بینی‌شده و در کنار آن برنامه‌هایی که به تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول چهل‌ویک سال گذشته اختصاص دارد، جز شاخص‌های اصلی برنامه‌سازی در حوزه‌های رادیو و تلویزیون هست که این برنامه‌ها در ساختارهای ترکیبی، موشن گرافیک، پاکدست، نماهنگ و راه‌اندازی پویش‌های مردمی تولید خواهد شد.
وی بابیان اینکه صداوسیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد در راستای حضور پرشور مردم در انتخابات ستادی تحت عنوان برنامه‌سازی انتخابات یازدهم تشکیل داده، گفت: تا کنون ۵۵ برنامه در ۳۱۲ قسمت و ۱۱ هزار دقیقه تولیدشده که تا دوم اسفندماه این برنامه‌ها به ۱۲ هزار و ۵۰۰ دقیقه افزایش پیدا می‌کند.
رئوف تصریح کرد: صداوسیمای در ۴ مقطع به تبیین جایگاه مجلس شورای اسلامی می‌پردازد تا زمینه برای حضور حداکثری مردم فراهم شود که دوم اسفند این حضور را شاهد باشیم.
وی بابیان اینکه سازمان صداوسیما با داشتن ۱۵۰ شبکه‌ی رادیویی و تلویزیونی در سه حوزه استانی، ملی و فراملی فعالیت دارد، اظهار کرد: از این تعداد ۸۱ شبکه استانی در سطح کشور فعالیت می‌کنند که عمده فعالیت آن‌ها پرداختن به آداب، رسوم، فرهنگ، هنر و مسائل منطقه‌ای هست نقش بسیار مهمی را در رشد و ارتقای استان‌ها را بر عهده بگیرد.
رئوف در ادامه بیان داشت: رسانه به‌عنوان یک ابزار بسیار مهم می‌تواند در ایجاد وحدت ملی و افزایش مشارکت مردم در سرنوشت خودشان و همچنین به‌عنوان یک ظرفیت مناسب در مسیر توسعه و پیشرفت استان، اقدامات مؤثر انجام دهد.
بابیان اینکه شبکه دنا در طول یک سال گذشته سعی کرده که با براندازی طرح نو اقبال مخاطبان را به شبکه‌ی استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش سیما و صدا بیش از گذشته فراهم کند، گفت: میزان بیننده شبکه سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد ۷۶.۳ درصد با میزان رضایتمندی بالای ۷۵ درصد و میزان شنونده شبکه رادیویی دنا ۳۷.۶ درصد هست، این رقم بر اساس آمار نظرسنجی در پاییز ۹۸ توسط سازمان تحقیقات صداوسیما صورت گرفت.
وی بابیان اینکه تلاش کرده‌ایم که سبد برنامه‌های در حوزه تلویزیون و رادیو افزایش دهیم، گفت: برنامه‌های صبحگاهی، جوان معارف و خانواده در حوزه‌ی شکل و محتوا تغییرات را ایجاد کنیم و اثرگذاری و اثربخشی در تولید برنامه‌ها افزایش دهیم.
رئوف بابیان اینکه استان فعال نیازمند داشتن رسانه‌ی فعال است، گفت: اگر انتظار داریم که استان کهگیلویه و بویراحمد مسیر رشد و تعالی را طی کند قاعدتاً باید از ظرفیت رسانه‌های تأثیرگذار و رسانه‌های جریان ساز استفاده شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

حمید
Iran, Islamic Republic of
عملکردی خوبی ریاست صدا وسیمای استان نداشتند از روی چه اماری ایشان میگوید ۷۰ درصد مخاطب شبکه دنا هستند
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1