تاریخ انتشار
جمعه ۴ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۱۰
کد مطلب : ۴۱۶۹۵۹
در خطبه‌های نماز جمعه قلعه رئیسی مطرح شد

جناب آقای استاندار ندای هل من ناصر مردم چاروسا را بشنوید / ابهام در قبوض گاز و برق چاروسا / بود و نبود برخی مدیران برای مردم فایده ندارد

۱
۱
ابهام در قبوض گاز و برق چاروسا / بود و نبود برخی مدیران برای مردم فایده ندارد
کبنا ؛حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی ظهر امروز (4 بهمن ماه 98) در خطبه‌های نماز جمعه قلعه‌رئیسی با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: ثمره توبه بخشودگی گناهان است و ورود به بهشت پر از نعمت ها رسوا نشدن در قیامت است و نوری نصیب او می شود که به بهشت راهنمایی می شود و در همین دنیا توجهش به خدا بیشتر می شود.
امام جمعه قلعه رئیسی به بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع کارگزاران حج اشاره و آنها را تبیین کرد و در ادامه شهادت سردار سلیمانی، تشیع ایشان و سیلی سپاه به آمریکا از یوم الله بود که دشمن به دنبال خنثی شدن آنها بود و با هوشیاری مردم و اقامه نماز جمعه توسط مقام معظم رهبری نقش های دشمن را بر آب کرد.
وی به بیانات رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه هفته گذشته تهران اشاره و در ادامه به شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) اشاره و خاطرنشان کرد: حضرت زهرا(س) تنها یک شخص نیست بلکه یک جریان، تفکر، نظام تربیتی و در یک کلام مکتب است و تنها راه نجات و تعالی بشریت مکتب فاطمی است و هر چه در زمان پیش می رویم و به زمان ظهور نزدیک تر می شویم حضرت زهرا(س) برای دنیا شناخته تر می شود لذا همه تلاش کنیم در مراسماتی که به همین مناسبت برگزار می شود حضور باشکوهی داشته باشیم.
صلواتی به حکم رهبر معظم انقلاب برای نماینده ولی فقیه در استان اشاره و یادآور شد: امیدواریم به لطف خدا این حکم نائب امام زمان(عج) مایه برکت و رحمت و مشکل گشایی برای استان است و برای این استان مبارک است و ما لازم می دانم از طرف مردم شریف بخش چاروسا از رهبر معظم انقلاب تقدیر و تشکر کنیم و همچنین این مردم اعلام آمادگی خود را جهت حمایت از سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه یاسوج می نمایند ضمن اینکه از یار و یاور این منطقه حضرت آیت الله ملک حسینی هم تقدیر و تشکر می‌کنیم.
وی به سرقت طلافرشی در شهر قلعه رئیسی هم اشاره و عنوان کرد: امیدواریم مسئولان امنیتی و انتظامی در اسرع وقت این سارقین را شناسایی و با شدت مجازات برخورد کنند و مطمئن باشند اگر با سارقین در گذشته برخورد شدید می شد شاهد چنین اتفاقاتی نبودیم.
خطیب جمعه قلعه رئیسی به مشکلات بخش چاروسا اشاره و خاطرنشان کرد: قطعی مکرر برق و افت ولتاژ برق، قطعی مکرر آب و تلفن همراه و ثابت از یک طرف و صدور قبوض قیمت بالا گاز از طرف دیگر سبب شد تا آرامش مردم را برهم بزند.
وی گفت: هر یک از این مشکلات مشکلات دیگری را برای مردم به وجود می آورد و اختلال در کار مردم به وجود می آید؛ صدور قبوض قیمت بالای گاز از یک طرف مشکلاتی برای مردم به وجود آورده که جای سوال است.
صلواتی ادامه داد: قرار بود کنتورهای گاز رایگان باشند مشخص نیست الان رایگان هستند یا نه و مشکل دیگر مناطق چاروسا و دیشموک این که آن‌ها را جزء اقلیم مناطق گرمسیری استان محسوب کردند.
وی یادآور شد: سالیان سال جریان های سیاسی این منطقه را قربانی خودشان کردند مع الاسف شرکت گاز و برق هم در قبوض که صادر می کنند هزینه های زیادی را تحمیل می‌کنند و جای سوال اینجاست چرا مبلغ قیمت برق و گاز در دهدشت با قلعه رئیسی و دیشموک متفاوت است؟ مگر اینجا محروم‌تر نیست، اینجا فقط مدیران پروازی و شیک‌پوش خوبی دارد چرا نگاه نمی‌کنید که مردم این منطقه بسیاری از آنها مردم محروم و تحت حمایت نهادهای حمایتی هستند؛ به مردم رحم کنید.
صلواتی با بیان اینکه مردم هم باید در مصرف برق، آب و گاز صرفه جویی کنند، عنوان کرد: مسئولان هم چاره ای بیاندیشند و موضوع سردسیری و گرمسیری این منطقه را پیگیری کنند چرا که مردم چاروسا هزینه برای برق مصرفی خود بیش از 4 میلیارد تومان واریز می‌کنند که از یک شهرستان هم بیشتر است.
وی گفت: حدود 20 سال قرار است موضوع ایستگاه برق حل شود اما هنوز کاری صورت نگرفته تا بیش از یک میلیارد تومان هزینه سوختن ترانس‌ها شود اگر همین مبلغ را در نصب ایستگاه برق هزینه می‌کردید بهتر نبود؛ در چنین مواردی است که ما از رئیس کل دادگستری استان می خواهیم جهت حفظ بیت المال هم که شده ورود کند.
خطیب جمعه قلعه رئیسی خطاب به استاندار هم با بیان اینکه از مواضع ارزشی شما تشکر می کنیم گفت: اینجا منطقه محروم است امیدواریم جلسه شورای اداری با حضور مدیران استانی در این منطقه برگزار شود تا مشکلات از نزدیک بیان شود.
وی ادامه داد: مناطق محروم مدیر توانمند، متخصص متعهد و دلسوز و انقلابی می‌خواهند حقیقتا بود و نبود بسیاری از مدیران برای مردم فایده ندارد و نبود بسیارشان بهتر است و حداقل اینکه بنزین را مصرف نمی کنند و مدیری که ضعیف است یک روز هم بماند ظلم است چرا که مدیری که در بین مردم نیست و مشکلات را درک نمی کند چه ماندنی دارد این مدیر مردم را از انقلاب و نظام و دولت بدبین می‌کند و در پایان جناب آقای استاندار ندای هل من ناصر مردم چاروسا را بشنوید.
نام شما

آدرس ايميل شما

کارشناس برق
Iran, Islamic Republic of
جناب صلواتی یک میلیارد پول یک دکل هم نمیشه .ضمنا هزینه برق در شهرستان کهگیلویه برای همه یک قیمت محاسبه می شود فقط در فصل زمستان و پاییز قیمت برق گران تر از فصل تابستان است.و نحوه محاسبه در فصل زمستان و پاییز فرق می‌کند.خواهش می‌کنم شما قضاوت نکنید بگوئید کارشناسان برق نظر دهند
چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

در نظم نوین جهانی سلسله معاهدات قوانینی به شکل دوطرفه، اقلیم جغرافیایی و منطقه‌ای و اجماع ...
تفاوت بایدن و ترامپ برای ایران

تفاوت بایدن و ترامپ برای ایران

خطبه‌های نماز جمعه در برخی از شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، انتخابات ریاست ...
رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

حتی چندی قبل نیز این بی مسئولیتی و تکبر ناشی از عدم پاسخگویی، باعث شد که مدیر مسئول روزنامه ...
1