تاریخ انتشار
جمعه ۲۷ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۲۱
کد مطلب : ۴۱۶۶۸۰
واعظی:‌

سقوط هواپیمای اوکراینی مایه حزن ایرانیان شد

۰
سقوط هواپیمای اوکراینی مایه حزن ایرانیان شد
کبنا ؛ رییس دفتر رییس جمهوری در دیدار با خانواده‌های «محمدحسین و زینب اسدی لاری» و «مریم ملک» از جانباختگان سقوط هواپیمای اوکراینی گفت: این سانحه مایه غم، درد و حزن همه ایرانیان شد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، «محمود واعظی» با حضور در منزل «محمدحسین و زینب اسدی لاری» از نخبگان علمی و پزشکی کشور و به نمایندگی از رییس جمهوری با خانواده این جان‌باختگان سانحه هوایی سقوط هواپیمای مسافربری اوکراینی دیدار کرد.
رییس دفتر رییس جمهوری در این دیدار که شامگاه پنجشنبه انجام شد، تاکید کرد: سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی مایه غم، درد و حزن همه ایرانیان شد.
واعظی در این دیدار ضمن اظهار همدردی با خانواده‌ قربانیان این حادثه دردناک، برای آنان از درگاه الهی، غفران و رحمت الهی، و برای بازماندگان صبر و اجر مسألت کرد.
رییس دفتر رییس جمهوری همچنین با حضور در منزل خانواده مرحومه «مریم ملک» از فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف به نمایندگی از رییس جمهوری با خانواده این جانباخته سانحه سقوط هواپیمایی مسافربری اوکراینی دیدار کرد.
رییس دفتر رییس جمهوری در این دیدار ضمن اظهار همدردی با خانواده‌ قربانی این حادثه دردناک، برای آن مرحومه از درگاه الهی، غفران و رحمت الهی، و برای بازماندگان صبر و اجر مسألت کرد  و اظهار داشت: شنیدن خبرسقوط هواپیمای اوکراینی برای همه ایرانیان تلخ و دردناک بود.
ستاد کل نیروهای مسلح ایران روز شنبه ۲۱ دی ماه تایید کرد که بر اثر بروز خطای انسانی و غیرعمد، هواپیمای خطوط هوایی اوکراین مورد اصابت قرار گرفته است. این ستاد اطمینان خاطر داد با پیگیری انجام شده اصلاحات اساسی در فرآیندهای عملیاتی در سطح نیروهای مسلح، امکان تکرار این گونه خطاها را غیر ممکن ساخته و بلافاصله مقصر آن را به سازمان قضایی نیروهای مسلح معرفی کند تا با خطاهای صورت گرفته برخورد قانونی صورت گیرد.
یک هواپیمای خطوط هوایی اوکراین روز چهارشنبه پس از برخاستن از فرودگاه امام خمینی (ره) بر اثر خطای انسانی و به صورت غیر عمد مورد اصابت قرار گرفت و در نتیجه این حادثه ۱۷۶ مسافر و خدمه از جمله ۱۴۶ مسافر ایرانی این پرواز جان باختند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1