تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۴
کد مطلب : ۴۱۶۶۴۵
نادر منتظریان در همایش رویش سلیمانی‌ها؛

بی‌عدالتی و تبعیض شکاف عمیقی در جامعه ایجاد کرد / همه شرایط برای سکانداری جوانان فراهم است

۹
۰
بی‌عدالتی و تبعیض شکاف عمیقی در جامعه ایجاد کرد / همه شرایط برای سکانداری جوانان فراهم است
کبنا ؛
همایش رویش سلیمانی‌ها با حضور ستار هدایت خواه دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا از یاسوج، شامگاه (چهارشنبه 25 دی ماه 98) همایش سلیمانی‌ها با حضور جمعی از جوانان و اقشار مختلف مردم، ستار هدایت خواه دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و نادر منتظریان معاون اسبق سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در حسینیه الزهرا (س) یاسوج برگزار شد.  
نادر منتظریان معاون سابق سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در این همایش با انتقاد از شرایط حال حاضر کشور، گفت: جامعه را به جایی رسانده‌اند که در بخشی از ساختارهای جامعه نیاز به تحول بنیادی و اساسی است، لذا شرایطی فراهم شده و نظام جمهوری اسلامی فرصتی به نام انتخابات را برای ما فراهم کرده و اگر قرار است تحولی ایجاد شود قطعاً باید از انتخابات شروع شود، این از محاسن نظام مقدس جمهوری اسلامی است که هر چهارسال یکبار بتوانیم از این فرصت استفاده کنیم، آسیب‌ها و اشکالاتی که بوجود آمده، آسیب‌هایی که وارد شده، با یک انتخاب صحیح و روشنگری تحول را شروع کنیم.



منتظریان کاندیدای اصولگرایان در انتخابات مجلس یازدهم بیان کرد: قطعاً اگر قرار است در نظام، معیشت، حل مشکلات تحولی بوجود بیاید و دغدغه مردم و مقام معظم رهبری را کم کنیم، اتحاد در کشور را به نقطه خوبی برسانیم باید از همین نقطه انتخاب شروع کنیم. امروز ذائقه مردم به سمت و سوی جریان انقلابی حرکت می‌کند و اکثریت جامعه نگاهشان به نیروهای انقلابی و جریان انقلابی هستند، حتی شرایطی فراهم شده که مردم انتظار دارند این جریان زمینه ساز شود.

بیشتر بخوانید:

گزارش تصویری - همایش رویش سلیمانی‌ها در یاسوج
کنایه هدایت‌خواه به تاجگردون و روشنفکر

منتظریان ابراز کرد: بحثی که دکتر هدایتخواه درباره شیوه انتخاب کاندیدای اصلح و سازوکار اصولگرایان فرمودند را باید با جدیت دنبال کنیم، وظیفه داریم از این انتخاب اصلح حمایت کنیم، شرایطی را فراهم کنیم که مشکلات جامعه حل شود و شرایط مردم به سطح قابل قبولی برسد، امروز ما این شرایط را به عنوان جریان انقلابی فراهم کرده‌ایم. تکلیف ما در این حد است که حضور پیدا کنیم، خود را به درستی به مردم عرضه کنیم، همه شما به عنوان مجموعه نیروهای انقلاب تکلیف دارید، در این فرصت زمانی باقی مانده کاندیدای خود را خوب بشناسید.
منتظریان افزود: مردم اگر ما را بخوبی بشناسند و برنامه‌های ما را طی این مدت بشناسند انتخابشان به سمتی است که نیاز مردم تأمین می‌شود. انتخاب منتظریان نیست؛ اگر قرار شد انتخابی کنند این جریان، نگاه و برنامه این جریان را انتخاب می‌کنند.
وی تصریح کرد: امروز تنها مجموعه‌ای که شرایط خوب و لازم را به لحاظ مدیران خوب می‌تواند ایجاد کند همین جریان انقلابی است، ما به همه مجموعه جریان‌ها و کاندیداها و ظرفیتشان آشنا هستیم و اشراف داریم، لذا امیدواریم اگر خوب عرضه شویم و به طور کامل معرفی شویم،
ذائقه مردم به سمت این جریان است، ما نباید شک کنیم اکثریت مجلس آینده به سمت جریان انقلابی خواهد بود. جایگاهی که این جریان در میان مردم دارد بسیار خوب است و استقبال مردم بالاست و برای ما کاملاً جاافتاده است که نتیجه در این حوزه رقم می‌خورد. اما شرط این نتیجه این است که تلاش کنیم، و قدم برداریم.
منتظریان ابراز کرد: چند نکته را خدمت شما عرض می‌کنم؛ شما جوانانی تحصیل کرده، امیدوار، پرانرژی، پرتوان و بانشاط هستید. امروز مطالبات جوانان ما مطالبات به حقی است، خیانتی که در این جامعه شده، امید را در جوانان ما کشته و یاس را جایگزین کرده است. در حالی که بیانیه گام دوم انقلاب به جوانان است و چشم امید رهبری به جوانان است، ما به عنوان کسانی که نیروهای باتجربه این انقلاب هستیم اگر در صحنه‌ای حضور پیدا می‌کنیم اولاً به عنوان تکلیف است.
منتظریان تصریح کرد: شما جوانان، مدیران آینده این نظام هستید، یکی از موفقیت‌های بزرگ جناب آقای دکتر هدایتخواه پرورش نسل جوانی است که امروزه به عنوان نیروی آماده و پای کار در کمترین زمان ممکن می‌توانند مدیریت‌های این استان را بدست گیرند. ما هم با امید پشتوانه شما مردم به این جایگاه پا گذاشتیم.



منتظریان در ادامه سخنانش خاطرنشان کرد: قطعاً این جایگاه متعلق به شما است و اگر ما موفق شدیم همه شرایط برای شما جوانان فراهم است که بیایید و جایگاه‌ها را در اختیار بگیرید و این معیوبی که در سیستم اداری ما وجود دارد خارج کنیم، شرایط را به گونه‌ای فراهم کنید که اعتماد عمومی که آسیب دیده را برگردانیم و شکافی که بین سیستم‌های اداری و نظام و مردم ما ایجاد شده به حداقل برسانیم.
منتظریان  در ادامه گفت: یکی از برنامه‌های ما مبارزه با فساد، بی عدالتی و تبعیض که اعتقادم این است که از روزنه گذشته و شکاف عمیقی ایجاد کرده که اصلاح آن هم مسئولیت سنگینی است، اما امروز با حضور آیت الله رئیسی استارت این قضیه زده شده و ان شالله با تشکیل یک مجلس انقلابی که با کمک همدیگر حرکت کنند در کمترین زمان ممکن حل این مسئله امکانش وجود دارد، برگشت اعتماد عمومی وجود دارد، اما می‌طلبد که شما عزیزان تلاش کنید و حرکت کنیم و شرایط را برای جامعه‌مان حل و فصل کنیم.



منتظریان افزود: در مجموع برنامه‌هایی را برای مردم شریف داریم که حول و حوش بحث معیشت و مشکلات اقتصادی است و یکی از نیروهای جدی چنین دغدغه‌هایی، جریان انقلابی است که پا به این منطقه گذاشته و در تمام حوزه‌های انتخابیه کاندیدا معرفی کرده، و ذائقه مردم هم به این سمت است.
منظریان در انتهای سخنان خود گفت: ان اشالله به مرور زمان در طی 4 سال نمایندگی مجلس اقداماتی را انجام خواهد داد که به سطحی خواهد رسید که رضایت عمومی را جلب خواهد کرد. در طی مدتی که بنده هستم، پیشنهادات و توصیه مردم عزیز را حتماً شنوا خواهیم بود تا به کمک شما و با جدیت در صحنه ظهور و بروز داشته باشیم و خدمات را به مردم عزیز برسانیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
من دکتر کیان دهراب پور را بر اقای منتظریان ترجیح میدم
.....
Iran, Islamic Republic of
دلیل ترجیحتون؟
اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
م جوانان اصولگرا و انقلابی اینقدر درک از جامعه امروز داریم که تحت شعاع وعده وعید های سودجویان وانحصارطلبان قرار نگیریم .
یا مهدی عج
کومگو
Iran, Islamic Republic of
توبگوموایخوم هم طیفه ام برمنه مجلس که خوش هم نیبینه
Z
Iran, Islamic Republic of
زنده باد حاج منتظریان. یقینا تنها راه نجات از شرایط کنونی انتخاب جریان انقلابی است
M
Iran, Islamic Republic of
اخ تا قیومت سی حاج نادر منتظریان مرد عمل
الهی
Iran, Islamic Republic of
هم اینک حاج نادر منتظریان با کوله باری از تجربه و تخصص و قریب چهار دهه فعالیت موثر در بخش های مختلفی مانند حضور در عملیات های مختلف هشت سال دفاع مقدس، معاونت سیاسی و امنیتی استانداری، مدیر کل پارلمانی وزارت و... شایسته ترین نامزد انتخاباتی حوزه بویراحمد و دنا می باشند و روزمه کاری و مدیریتی این شخصیت انقلابی و جهادی ایشان را از سایر نامزدهای استانی متمایز ساخته است.
احمد
United States
ک تمومه بخدا د تمومه هدایتخواه ایطو پشتش ویسایه د تمومه منتظریان رهته من مجلس از هم الان
Iran, Islamic Republic of
بزك نمير بهار مياد 😂😂😂
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1