تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۴۰
کد مطلب : ۴۱۶۳۷۲
حسن عباسی:

شیعه با شهادت زنده‌تر می‌شود

۰
شیعه با شهادت زنده‌تر می‌شود
کبنا ؛ حسن عباسی گفت: شقی‌ترین اشقیا سردار سلیمانی را به شهادت رساندند و فکر کردند می‌توانند به نظام اسلامی ضربه بزنند، همان‌گونه که یزید تصور کرد با شهادت امام حسین(ع) کار را تمام کرده است، اما اگر شیعه را می‌شناختند می‌دانستند که نباید شیعه را کشت، چون شیعه با شهادت زنده‌تر می‌شود.
رئیس اندیشکدۀ یقین ضمن تسلیت فرارسیدن ایام فاطمیه و نیز شهادت سردار سلیمانی شب گذشته در شام غریبان این سردار در مسجد مسلم بن‌عقیل قزوین عنوان کرد: در سال ۶۰ و ایام پس از عزل بنی صدر کشور در یک فضایی مسموم و خطرناک قرار داشت، اما شهادت شهید بهشتی و شهید رجایی آن فضا را تلطیف کرد و حضور مردم موجب تغییر معادلات شد.
وی با اشاره به شهادت شهدایی همچون بابایی، ابوترابی و مدافعان حرم خاطرنشان کرد: این شهدا نیز همین اثر را داشتند و قلب‌ها را در مسیر الله قرار دادند و به مدد خون آن‌ها انقلاب در این ۴۱ سال ادامه داشته است.
عباسی تصریح کرد: مردم آگاه در پیروزی‌های انقلاب اثرگذاری ویژه‌ای داشته‌اند و خون‌های پاک شهدا از میان مردم جوشیده تا درخت اسلام تنومندتر و بارورتر شده و به اینجا رسید.
وی بیان کرد: حفظ اسلام، انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی از خون شهدا واجب‌تر بود، چرا که امام فرمودند حفظ نظام از اوجب واجبات است و حتی فراتر از آن امام حسین(ع) به‌عنوان امام عالم شهید می‌شود تا دین جدش باقی بماند.
عباسی عنوان کرد: رهبر انقلاب فرموده‌اند که انتقام ما سخت خواهد بود، این امر یک مطالبه عمومی است.
این تحلیلگر سیاسی خاطرنشان کرد: اگر آمریکا بخواهد اقدام دیگری انجام دهد تمام آنچه دارد را به آتش می‌کشیم، آن‌ها میلیارها دلار در خاورمیانه هزینه کردند اما درنهایت رئیس جمهورشان مجبور است مخفیانه وارد منطقه شود.
عباسی در پایان افزود: امروز می‌بینیم که آمریکا در برابر اقیانوس مردم تشییع کننده در عراق، در نجف و کربلا و در شهرهای ایران شوکه شده است، این درحالی است که با اقدام آمریکا FATF و برجام رسماً تمام شده و دیگر مذاکرهٔ دیپلماتیک در کار نیست.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1