تاریخ انتشار
جمعه ۲۹ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۱۹
کد مطلب : ۴۱۵۷۲۲
امام جمعه موقت گچساران:

شورای نگهبان از ورود افراد معامله‌گر و حیله‌گر جلوگیری نماید

۱
۰
شورای نگهبان از ورود افراد معامله‌گر و حیله‌گر جلوگیری نماید
کبنا ؛شورای نگهبان سد راه معامله‌گران شود/ عملکرد غیر قابل قبول مجلس در موضوع برجام و 2030
حجت‌الاسلام  علیرضا صفایی ظهر امروز(29 آذر ماه 98) در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با دعوت و توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: تقوا راه رسیدن به خداوند است.
وی با بیان اینکه خداوند عالم می‌فرمایند که  آیا انسان نمی‌داند که خداوند همه اعمالش را می بیند، گفت: همواره باید بدانیم خداوند نظاره گر اعمال ماست و به همه چیز در قیامت رسیدگی می‌کند.
 صفایی ادامه داد: مطمئن باشید ذره ای از چشمان تیزبین خداوند دور نخواهد ماند و چه زیبا در دعای کمیل می‌گوید هر جا برویم خداوند ناظر است و باید بندگی خدا را انجام دهیم.
وی با اشاره به میلاد خجسته میلاد حضرت مسیح گفت: در سوره نسا می‌خوانیم خداوند عالم اذعان می‌دارند، اینها می گویند مسیح را کشتند و به صلیب کشیدند اما این‌گونه نبود و به یقین عیسی مسیح را نکشتند و خداوند او را نزد خودش برده است و ما معتقد هستیم در روز ظهور امام، زمان عیسی مسیح نیز خواهد آمد و در پشت امام زمان  (عج) نماز خواهد خواند.
امام جمعه موقت گچساران در ادامه در خصوص انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: افرادی در تلاش هستند تا به صندلی مجلس برسند و شورای نگهبان در حال رسیدگی به صلاحیت این افراد است.
صفایی با بیان اینکه طبق موازین باید عمل شود، ابراز کرد: عده ای در تلاش هستند مردم را به خود جذب کنند.
وی با اشاره به دیدگاه امام راحل در خصوص افرادی که باید به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کنند گفت: سرنوشت ما با مجلس و دولت گره خورده است و همه چیز دست ماست.
امام جمعه موقت گچساران با اشاره به اینکه وضعیت گرانی و تورم را امروز مشاهده می‌کنیم، عنوان کرد:  یکی از ویژگی های مهم یک نماینده پایبند بودن به اسلام و ارزش های اسلامی است و نماینده باید صداقت، امین، انقلابی و در خط امام باشد.
صفایی با بیان اینکه وکیل آینده مجلس باید دنباله رو راه امام و در خط امام باشد، اظهار کرد: نماینده بایستی به امور مستضعفین اهتمام داشته باشد.
امام جمعه موقت گچساران  با بیان اینکه فاصله چندانی تا انتخابات نیست و ما باید کسی را انتخاب کنیم که دلسوز مردم باشد، خاطرنشان کرد: امروز فشار را برگرده مردم مشاهده می‌کنیم، بنزین را گران می‌کنند بعد آن را به گردن رهبری می اندازند.
وی با اشاره به پیام امام جمعه گچساران گفت:ایشان بیان داشتند، فقهاء بزرگی که عمرگران‌بهای خود را در راه خودسازی و تهجد صرف کردند دنیا و مطامع آن را جیفه و مردار می‌دانند و از معاملات دنیوی مبرّی هستند، لذا فقط باخدا معامله می‌کنند ولاغیر و حقیر به اهل معامله های دنیوی که خودشان می‌دانند ومردم هم می‌دانند گفتم و می‌گویم معامله ممنوع، ضمیرمرجع خودش راپیدا می‌کند.
صفایی ادامه داد: از شورای محترم نگهبان خواهش می‌کنم بادقّت تمام وحسّاسیت و وسواس لازم و عدم توجه به مکّاریها و رنگ عوض کردن‌های اهل گریم سیاسی و تغییر چهره اهل خدعه از ورود نفوذی‌ها وحامیان فتنه به مجلس شورای اسلامی جلوگیری کنند تاانشاءالله مشکلات دینی، دنیوی واخروی مردم ومملکت حل شود وچشم طمع دشمن کور شود و می‌گویم معامله ممنوع و به شورای نگهبان می‌گویم معامله ممنوع و از ورود افراد معامله‌گر و حیله‌گر جلوگیری نمایند.
صفایی خطاب به شورای نگهبان تصریح کرد: شورای نگهبان وظیفه سنگینی بر دوش دارید و آنها بدانند بیشتر از مردم پاسخگو خواهند بود.
 امام جمعه موقت گچساران ادامه داد: شهدای بسیاری را تقدیم کردیم و باید بدانیم و از برجام و ۲۰۳۰ ها آگاهی داشته باشیم که چگونه اینها را در مجلس مصوب کردند.
 صفایی افزود: آنها با۲۰۳۰ به دنبال آن هستند که حجاب را بردارند و در ادامه ولایت را کنار بگذاریم و سپاه پاسداران نیز وجود نداشته باشد.
وی ابراز کرد: آنها در دفاع مقدس نتوانستند و به دنبال مکر و حیله بودند و همین فتنه‌ها را به وجود آوردند و خداوند لعنت کند کسانی را که از فتنه‌ها خبر داشتند اما کاری نکردند.
صفایی گفت: ملت شریف ایران بیدار است و ولایت از علی و آل علی آموختند و در کنار ولایت ایستاده اند.
وی با اشاره به نهضت سواد آموزی و نقش این نهضت گفت: در حال حاضر بیش از ۹۶ درصد جامعه با سواد هستند که جا دارد تقدیر و تشکر کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
مگه نماینده ای که داری بهش حمله میکنی شهید نداده که همه چیز را به نفع جریان خودت مصادره میکنی. اول به تقوا دعوت میکنی.شورای نگهبان میداند چه کسی مشاور در مسائل اقتصادی وبودجه ای بوده وهست نیاز نیست تو آنهارا نصیحت کنی
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1