تاریخ انتشار
جمعه ۲۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۰
کد مطلب : ۴۱۵۵۲۱
حجت‌الاسلام سیدعلی اکرمیان امام جمعه موقت کبگیان:

مردم در انتخابات مجلس شایسته‌ها را برگزینند

۰
مردم در انتخابات مجلس شایسته‌ها را برگزینند
کبنا ؛حجت‌الاسلام سیدعلی اکرمیان خطیب موقت چیتاب در خطبه های نماز جمعه 22 آذر 98 کبگیان ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناه با تبریک روز وحدت حوزه و دانشگاه این روز را از مبارک‌ترین پیامدهای انقلاب اسلامی دانست و گفت: طرح مسئله وحدت بین حوزه و دانشگاه از تأثیرات انقلاب فرهنگی است که می‌توان با گستره پژوهشهای علمی به معارف بلند و عمیق اسلام به هدف عالی دست پیدا کرد.
وی تصریح کرد: تمام دنیای کفر به فرماندهی استکبار جهانی و مهندسی روباه پیر و صهیونیست جهانی با عملی کردن جنگ اقتصادی به دنبال بی میل کردن ملت در انتخابات هستند.
اکرمیان افزود: سرنوشت کشور را مردم رقم خواهند زد پس با انتخاب درست و تفکرات عام المنفعه‌ کسی را انتخاب کنیم که فردا در اما و اگر انتخاب خودمان را سرزنش نکنیم.
امام جمعه موقت کبگیان افزود:کسانی که شما در آینده انتخاب می‌کنید وکلای شما در دفاع از حقتان هستند پس با دقت بالا در انتخاب خود اصلح ترین را انتخاب کنید تا نه در درون کشور و نه در بیرون کشور دچار مشکل نشوید.
این خطیب موقت با اشاره به مشکلاتی که برای شیخ زکزاکی ریاست شیعیان نیجریه ایجاد شده گفت:کسانی که در پوست دایه دلسوزتر از مادر هستند با باطنی کاملا خصمانه چهار سال است رهبر شیعیان نیجریه را در بدترین شرایط شکنجه و زجرکش می کنند، همان دانشمند رباهایی هستند که ادعای حقوق بشر دارند و تا یکی از آن‌ها تب می‌کند سلبریتی‌ها برایشان کاسه داغ تر از آش می‌شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1