تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۵
کد مطلب : ۴۱۵۱۹۶
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

هیچ راننده‌ای حق افزایش کرایه ندارد

۳
۰
هیچ راننده‌ای حق افزایش کرایه ندارد
کبنا ؛عزیز فیلی در شورای ترافیک استان کهگیلویه و بویراحمد که (11 آذر ماه 98) در سالن ستاد بحران برگزار شد، گفت: هیچ راننده تاکسی درون شهری و یا برون شهری حق افزایش کرایه و گرفتن وجه اضافی از مسافر را تا مشخص شدن وضعیت و مصوبه ستاد تنظیم بازار و یا کمیته‌های مربوطه تعیین نرخ در شورای ترافیک ندارد.
معاون عمرانی استانداری افزود به جز بنزین سایر حامل‌های انرژی از جمله نفت و گاز، سیان جی و آل پی جی هیچگونه افزایشی نداشته بنابراین افزایش نرخ کرایه حمل و نقل عمومی شامل اتوبوس، کامیون‌های حمل بار و دیگر وسایل نقلیه عمومی غیرقانونی است.
فیلی عنوان کرد: اتاق اصناف، صنعت و معدن و تعزیرات حکومتی گشت‌های بازرسی خود را در تمامی شهرستان‌های ۸ گانه استان فعال و بطور مستمر ادامه دهند.
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد: خودروهای شخصی مسافربر باید در سامانه مربوطه ثبت نام  و شناسنامه دار شوند تا سهمیه بنزین حمایتی برای آنها در نظر گرفته شود.
فیلی اظهار داشت: هرگونه افزایش قیمت در زمینه حمل و نقل عمومی اعم از پلاک زرد و یا سفید به هر بهانه‌ای ممنوع و به هیچ وجه قابل پذیرش نیست.
معاون عمرانی استانداری تاکید کرد: باید از هم اکنون با مدیریت صحیح از افزایش قیمت‌ها در بخش حمل نقل جاده‌ای بویژه در ماه‌های پایانی سال جلوگیری شود.
فیلی تصریح کرد: ساماندهی خودروهای پلاک سفید به عنوان یکی از مشکلات و چالش‌های اساسی در این راستا باید به طور جد در دستور کار و برنامه‌های متولیان امر بویژه اداره کل حمل و نقل جاده‌ای، اتاق اصناف، سازمان همیاری شهرداری‌ها و تاکسیرانی قرار گیرد.
وی افزود: خودروها چنانچه از نرخ مصوبی که برای دریافت کرایه در نظر گرفته شود، تبعیت نکنند به تعزیرات حکومتی معرفی و بر اساس قانون با آنها برخورد می‌شود.  
وی خواستار مشارکت و همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی استان برای حفظ آرامش در سطح بازار از جمله در بخش حمل و نقل عمومی در مناطق مختلف استان شد و گفت: هرگونه تغییر در نرخ کرایه وسایل نقلیه درون شهری و برون شهری بنزین سوز تابع کشور است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان هم گفت: میزان شکایات و گزارش‌های مردمی در روزهای نخست طرح سهمیه بندی بویژه در حوزه حمل و نقل روزانه به ۳۰۰ مورد هم می‌رسید اما اکنون به حدود ۱۰ مورد رسیده است.
براتعلی صالحی دلیل اصلی آن را عزم راسخ همه دستگاه‌های مسئول و نظارتی در اعمال قانون و افزایش میزان بازرسی‌ها دانست و افزود: تعزیرات حکومتی برای برخورد با متخلفان در سطح بازار مصمم است و پرونده‌های مربوط به تخلف گرانفروشی و یا کم فروشی در سریع‌ترین زمان ممکن رسیدگی می‌شود.
صالحی از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه گران فروشی و یا افزایش قیمت در هر کالایی و یا صنفی از طریق شماره‌های ۱۳۵ مربوط به تعزیرات و یا ۱۲۴ بازرسان صنعت، معدن و تجارت را در جریان بگذارند که بدون شک در کمترین زمان ممکن بررسی خواهد شد.
محمد نصیری راد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هم هرگونه افزایش قیمتی از سوی تاکسی‌های بین شهری در سطح استان را ممنوع اعلام کرد و گفت با اقدام‌های کنترلی و افزایش میزان بازدیدها و نظارت‌های مستمر در تمامی شهرستان‌ها بطور مداوم وضعیت تاکسی‌ها و مسافربرهای بین شهری را رصد می‌کنیم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

شهروند
Iran, Islamic Republic of
جناب فيلي اگه ميخواي ببيني كرايه ها افزايش پيداكردنند يا نه ي تاكسي دربست كن وتا محل كار ببين چقد ميگيره خدايي دلتون خوشه كه حرف ميزنيد .
Iran, Islamic Republic of
به به چه حرف خنده داری زده
شهروند
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای فیلی سلام شما بعنوان یک مسئول با اینکه از مشکلات زخمهای مردم کاملا باخبر هستید پس چرا نمک روی زخم آنها میپاشید به خصوص قشر زحمتکش تاکسی داران در تابستان از شدت گرما ی سوزان در زمستان از شدت سرمای سوزناک برای دراوردن یک لقمه نان حلال وپاک نه آرامشی دارند نه آسایشی حد اقل درمانشان نمی کنید لطفا نمک روی زخمهای غیر التیام آنها نپاشید
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1