تاریخ انتشار
جمعه ۳ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۲۲
کد مطلب : ۴۱۴۲۲۶
در خطبه های نمازجمعه کبگیان مطرح شد

جوانی که جت می‌سازد توانایی اداره کشور را دارد / پیرمردها استراحت کنند

۱
جوانی که جت می‌سازد توانایی اداره کشور را دارد
کبنا ؛حجت الاسلام علی وحدانی فر در خطبه های نماز جمعه (3 آبان 98) کبگیان ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناه با اشاره به مسئله حیات پس از مرگ و نیاز مردگان به خیرات در این دنیا گفت: آنچه ما در زمان حیاتمان برای خود وقف می کنیم باقیات صالحات و بعد از مرگمان صدقه جاریه حساب خواهند شد و بدانیم که مردگان برای نیازشان به دیدارمان می‌آیند.
امام جمعه کبگیان با اشاره به ساخت جت فوق پیشرفته و تمام بومی یاسین توسط جوانان توانمند نیروی هوایی ارتش هم گفت: زمانی ملتمسانه به غرب وارد کننده بودیم، امروز به قدرت توان سازندگی جوانانمان هواپیمایی ساخته ایم که به عقیده همین تحلیل گران خارجی فراتر از تصور است.
وی افزود: جوانی که در تحریم‌ها هواپیما و موشک می‌سازد که پهباد گرانقیمت و غول پهباد جهان را در کوتاهترین زمان می‌زند این جوان توان اداره کشور را دارد و توصیه می کنم کسانی که از اکتفا به قدرت داخلی خسته اند استراحت کنند.
امام جمعه کبگیان با اشاره به موضوعFATF هم گفت: تنها دلخوشی دشمن بعد از ناامیدی در برجام و تشدید تحریم‌ها همین موضوع FATF است که تعبیر اصلیش همان تمام هستی وحیثیت کشور به دست غرب دادن است که مسئولان باید در این خصوص با سرلوحه قرار دادن بیانات رهبری دقت کنند.
وی خطاب به برخی مسئولان هم گفت: آنقدری که برخی از مسئولان به بهانه حل مشکلات دلواپس مذاکره با غرب هستند اگر ذهنشان به توان داخلی و اعتمادبه جوانان معطوف می‌شد الان بیشتر این مشکلات را نداشتیم.
وحدانی فر درباره موضوع دستگیری سرشبکه آمدنیوز هم گفت: دستگیری روح الله زم توسط سربازان گنام امام زمان "عج" صاعقه عظیم هشدار سپاه به متواریان معاند مدعی بازگشت به سلطه بر نظام بود که حتی بازمانده پهلوی را مجبور به اعتراف عدم بازگشت کرد و این همان هیبت قدرت نظام جمهوری اسلامی در جهان است.
این خطیب جمعه با تشکر از حضور حماسی مردم در اربعین و مهمانپذیری مردم عراق گفت: پذیرائی از ۳۰ میلیون نفر زائر کار کمی نیست و مردم عراق با جان و دل انجام دادند.
وی با تشکر از زحمات دولت در اربعین هم گفت: عزیزان ما در راس مسئولیت در دولت نقش بزرگی در ورود خروج و خدمت دهی به زائرین سیدالشهداء"ع" داشتند که از آنان تشکر می‌کنیم.
این خطیب جمعه با اشاره به آتش سوزی در مراتع بخش خواستار همکاری و همیاری مردم با منابع طبیعی جهت معرفی سوداگران شد.
----------------------------
اسماعیل رسام
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1