تاریخ انتشار
جمعه ۲۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۱۳
کد مطلب : ۴۱۴۰۲۲
امام جمعه موقت یاسوج؛

رفیقان داخلی آمدنیوز شناسایی شوند

۰
رفیقان داخلی آمدنیوز شناسایی شوند
کبنا ؛حجت‌الاسلام سیروس حکمتی‌نیک در خطبه‌های نماز جمعه امروز شهر یاسوج با اشاره به لزوم مراقبت والدین از فرزندان در مقابل آسیب‌های اجتماعی اظهار کرد: در گذشته ارتکاب فساد اخلاقی بسیار پرهزینه بود اما امروزه با وجود فضای مجازی و اینترنت انجام گناه بسیار آسان‌تر از گذشته شده است.
امام جمعه موقت شهر یاسوج گفت: والدین نباید تنها به دنبال تامین نیازهایی مثل غذا و پوشاک فرزندان خود باشند، بلکه مسائل مهم‌تری هست که بسیاری از خانواده‌ها نسبت به آن بی‌توجهند و فرزندانشان در دام آسیب‌های اجتماعی گرفتار می‌شوند و بیرون کشیدن آن‌ها از این گرداب بسیار سخت و گاهی غیرممکن است.
حکمتی‌نیک در ادامه و در خطبه دوم نماز عبادی سیاسی این هفته شهر یاسوج به اربعین حسینی و تاثیرات جهانی آن در عصر حاضر اشاره کرد و گفت: اربعین از ابزارهای مهم تحقق ظهور حضرت ولی‌عصر (عج) است.
 خطیب جمعه یاسوج افزود: اربعین اکنون تنها به شیعیان اختصاص ندارد، بلکه همه مسلمانان جهان از شیعه و سنی گرفته منهای وهابیون، در این کنگره عظیم شرکت می‌کنند.
وی گفت: میلیون‌ها انسان در کنگره عظیم اربعین دور هم جمع می‌شوند و مانوری بزرگ برای اتحاد جهان اسلام است، اما رسانه های غربی که کوچکترین مشکلی در کشورهای اسلامی به خصوص ایران را بزرگ کرده و در بوق و کرنا می‌کنند، این اجتماع چندین میلیونی و عظیم مسلمانان را که بزرگترین تجمع انسانی است پوشش نمی‌دهد، چرا که از اربعین وحشت دارند.
امام جمعه موقت یاسوج بهترین رسانه برای تبلیغ اربعین را خود اربعین دانست و گفت: همان گونه که با بودن حضرت زینب (س) و امام سجاد (ع) کربلا در کربلا نماند، اکنون هم اربعین در کربلا نمی‌ماند و همه دنیا با این کنگره عظیم آشنا می‌شوند.
حکمتی‌نیک در در بخشی دیگر از خطبه‌های امروز نماز جمعه شهر یاسوج به موضوع دستگیری روح‌الله زم سرشبکه سایت معاند آمدنیوز اشاره کرد که همه سرویس‌های جاسوسی و مقامات کشورهای اروپایی را متحیر کرد.
وی گفت: مهم‌تر از دستگیری فردی رذل و حقیر که به خودی خود ارزش چندانی ندارد، کار اطلاعاتی نوین و تمیز فرزندان انقلاب در سازمان اطلاعات سپاه است که با طراحی هوشمندانه این عملیات را انجام دادند.
امام جمعه موقت یاسوج، به اقدامات خصمانه این سایت ضدانقلاب در سال‌های اخیر اشاره کرد و گفت: مردم اکنون از دستگاه‌های ذی‌ربط انتظار دارند که عوامل داخلی مرتبط با سایت آمدنیوز شناسایی و به سزای اعمال خود برسند.
 
 
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1