تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۰
کد مطلب : ۴۱۳۶۵۱
همایش «در کوی نیک نامان» برگزار شد

تبیین نقش زنان در تداوم فرهنگ دفاع مقدس

۰
تبیین نقش زنان در تداوم فرهنگ دفاع مقدس
کبنا ؛مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس ظهرامروز در همایش «در کوی نیک نامان» که با رویکرد نگاهی به نقش زنان در شکل‌گیری و تداوم فرهنگ دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: مادران و زنان در ترویج فرهنگ دفاع مقدس و نیز تربیت و پرورش فرزندان در تمامی دوران به ویژه در شرایط کنونی که ایرانی اسلامی نیاز به چنین مادرانی دارد بسیار موثر و تعیین کننده‌ بوده و هستند.
محمد بذرافشان افزود: در راستای فرهنگ دفاع مقدس و  تربیت معنوی مادران، سروقامتانی قد برافراشتند که چشم و چراغ کشور و مدافعان این مرز و بوم هستند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس تصریح کرد: بسیاری از شهدا‌ی 8 سال دفاع مقدس به ویژه مدافعان حرم از سوی  خانواده‌های زیر پوشش این نهاد مردمی در جبهه‌های دفاع مقدس حضور یافته و جان خود را تقدیم اسلام و انقلاب کرده‌اند.
بذرافشان تصریح کرد:  ارائه خدمت رفاهی، معنوی و معیشتی به مادران و زنان به ویژه زنان سرپرست خانوار زیر پوشش کمیته امداد از اولویت‌‌های این نهاد مردمی است.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نیز در ادامه این همایش ضمن بیان خاطرات دوران دفاع مقدس بیان داشت: رزمندگان دوران دفاع مقدس با رشادت‌ها و ایثار خود نقطه عطفی در تاریخ پر افتخار ایران اسلام بر جای گذاشتند.
سرهنگ پاسدار سعید کوشکی اضافه کرد: دستاورد‌های رزمندگان، ایثار‌گران، جانبازان و آزادگان باید به عنوان تاریخ شفاهی ایران اسلامی حفظ و نگهداری شود تا به آیندگان و نسل‌های دوم و سوم انقلاب اسلامی منتقل و بازگو شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1