تاریخ انتشار
دوشنبه ۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۷
کد مطلب : ۴۱۳۳۱۳
یادداشت|

تحلیلی بر ماجرای دست‌بوسی نماینده مجلس

۳
۰
تحلیلی بر ماجرای دست‌بوسی نماینده مجلس
کبنا ؛مخالفان نماینده بویراحمد و دنا از یک‌سو و مخالفان مدیر جوانی که به گواه کشاورزان دنایی، بی‌ادعا از وقتی با حکم الیاس تاج‌الدینی به سی‌سخت رفته، خیلی‌ها را به آینده کشاورزی این منطقه امیدوار کرده است، دست در دست هم گذاشتند تا یک خدمت خوب با آفت بد سیاست‌زدگی به حاشیه برود.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، صحبت از سیامک شفایی است که چند ماهی است مدیریت جهاد کشاورزی دنا را پذیرفت تا انرژی جوانی و انگیزه خدمتش را به کار گیرد تا آنجا منشأ اثر شود و ردپایی از خودش در دنا به‌جا بگذارد.
دقیقاً در ساعاتی که او آماده می‌شد تا اولین ثمره مدیریتش در دنا را تحویل کشاورزان بدهد و نفس راحتی بکشد، عده‌ای کمربند خود را سفت کردند تا شفایی و زارعی را باهم بزنند و حاشیه را بر متن غالب کنند.
کلنگ پروژه آبیاری تحت‌فشار در ۳۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی منطقه کوخدان سی‌سخت بعد از سال‌ها به زمین خورد تا همزمان بیل و کلنگ کشاورزان هم زمین گذاشته شود و مردم در این منطقه نیز طعم شیرین خدمات جهاد را بچشند.
غلام‌محمد زارعی در همان روزهای نخست به مردم وعده داد که مدیری که بتواند زحمتی را از دوش مردم بردارد بر پیشانی او بوسه می‌زنم؛ او به‌طور مشخص در مورد مدیریت جهاد کشاورزی دنا گفته بود که وقتی آقای شفایی بتواند بیل را از دوش کشاورزان بردارد، بر پیشانی او بوسه می‌زنم.
شهریور ۹۸ وقتی مدیران جهاد کشاورزی به وعده خود عمل و آبیاری مشقت‌بار سنتی را با آبیاری نوین جایگزین کردند، نوبت به نماینده مردم شهرستان دنا در مجلس شورای اسلامی رسید تا به وعده خودش عمل کند؛ او دقیقاً بعد از مراسم کنار مدیر جهاد کشاورزی دنا رفت و پیشانی او را بوسید، آقای شفایی نیز به‌رسم احترام، جلوی نماینده تعظیم کرد و سرش را خم کرد.
موضوع همین‌جا تمام شد اما کار آن‌هایی که منتظر چنین حاشیه‌ای بودند، تازه شروع شد و تا توانستند بر طبل حاشیه و سیاست‌زدگی کوبیدند و از دست‌بوسی مدیر دولتی نوشتند و تعبیر و تفسیر کردند.
آن‌ها نه‌تنها تلاش قابل‌تقدیر جهاد کشاورزی برای راحت‌تر شدن کشاورزی را به حاشیه بردند بلکه بوسه شیرین قدردانی از یک مدیر پای‌کار را تحت‌الشعاع دست‌بوسی ساختگی کردند تا همه‌چیز باهم قربانی بداخلاقی شود؛ بوسه‌ای بر پیشانی یک مدیر جوان از سوی وکیل مردم در خانه ملت.
در همین ارتباط، سیامک شفایی متنی را در اختیار رسانه‌ها قرار داد.
او نوشت؛ در هفته دولت هشت پروژه شاخص قابل‌افتتاح یا کلنگ زنی بودند که به دلایلی در روز پنج‌شنبه مورخ ۲۸ شهریورماه، پروژه آبیاری نوین به مبلغ ۷ میلیارد تومان اعتبار عمرانی کلنگ زنی شد.
در این آئین آقای حاج زارعی نماینده محترم، ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان، فرماندار و امام‌جمعه محترم شهر سی‌سخت و جمع کثیری از کشاورزان روستای کوخدان حضور داشتند.
جناب حاج زارعی در سخنرانی خود فرمودند ازآنجاکه جهاد کشاورزی شهرستان دنا در تلاش بوده که بیل و رنج و مشقت کشاورزی رو از دوش مردم بردارند من نیز بر پیشانی مدیر این مجموعه بوسه می‌زنم.
بعد از سخنرانی به خاطر احتمال شیطنت‌های مسبوق به سابقه رسانه‌ای اصلاً قصد نداشتم در نزدیکی ایشان (جناب حاج زارعی) باشم. متأسفانه از جایی که لحظه کلنگ زنی لازم بود در جمع باشم به جمع ملحق شدم.
به محضی که امام‌جمعه محترم متوجه حضور این‌جانب گردیدند خطاب به جناب حاج زارعی فرمودند شفایی آمد. از بوسیدن پیشانی‌ام توسط نماینده محترم ابا داشتم ولی ایشان بنا به مهربانی و عطوفت همیشگی با بزرگواری بر پیشانی بنده بوسه زدند.
این‌جانب نیز بلافاصله و صرفاً به‌رسم ادب، فرهنگ ایلی و طایفه‌ای تنها سرم را کمی در مقابل نماینده‌ای که از هیچ تلاشی برای عمران و آبادی فروگذار نکرده پائین آوردم. دست‌بوسی واقعی سزاوار و مستحق مردمی است که در تمامی دوران‌ها، رویدادها و انتخابات‌ها دلسوزانه، نجیبانه و متعهدانه با حضور مقتدرانه درخشیدند و همواره در راه اعتلای نام نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پشت سر مسئولان و خادمان خود آنچه در توان داشتند در طبق اخلاص گذاشتند.
اما در عجبم از فوران نفس کسانی که در این شرایط اسب خود را نعل می‌کنند و بر نعش شرف خویش می‌تازند. کسانی که هرگز بیمارگونه و دشمنانه به قواعد اخلاق و انسانیت معتقد نبوده و نیستند و بی‌رحمانه به دنبال انگ‌های نا چسب و تجاوز به آبرو، اهانت و تخریب دیگران هستند. امیدوارم کمی به خودتان بیاید و شرف و وجدان درونی‌تان را بیش از این در کارنامه خویش اسیر هوای نفستان نکنید.
نام شما

آدرس ايميل شما

سعید
Iran, Islamic Republic of
به عنوان یک سی سختی افتخار میکنم به جوانان شهرم که سلسله مراتب سازمانی رو طی کردن و توی شهرستانمون هنر خودشون که تلاش بی وقفه همراه با تدبیر و پرهیز از سیاسی کاری و قانون گریزی هست رو به مردم و مسئولین استان نشون دادن. امیدوارم روزی برسه که همه مردم استان بتونن از چنین مدیرانی بهره مند بشن.
Iran, Islamic Republic of
برادر گرامی اخه چ زحمتی از دوش مردم برداشته شده فعلا فقط ی کلنگ زده شده مثل خیلی کلنگ های ک زده شده و هیچ وقت به نتیجه نرسیدن. بعدشم مدیر نامبرده ۱۰۰در۱۰۰ سیاسی گماشته شده و جز سیاسی کاری و ...کار دیگه ای بلد نیست. و برخی امورات با وجود هر مدیری یا حتی بدون مدیر و بر حسب تلاش خود مردم و طبعیت رشد و توسعه همگانی انجام میشه. حضرات فقط دنبال اینن که طرح های که خود مردم با هزار زحمت و اینور و اونور دویدن به بهره برداری می رسونن بنام خدمات خودشون افتتاح کنن.بس کنید
بویراحمد عزتمند
Iran, Islamic Republic of
بخدا دفاع بد از حمله خوب بدتر است. بابا این موضوع داشت فراموش میشد و باز دوباره آتش آن روشن کردید. بهرحال کار زشتی صورت گرفته که امیدواریم دیگر صورت نگیرد آن هم جوانی که دارنده مدرک دکتراس.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1