تاریخ انتشار
جمعه ۵ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۶
کد مطلب : ۴۱۳۲۲۳
در خطبه‌های نماز جمعه کبیگان مطرح شد

واکنش امام جمعه کبگیان به تغییر شهردار

۰
واکنش امام جمعه کبگیان به تغییر شهردار
کبنا ؛حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در خطبه‌های نماز جمعه 5 مهرماه کبگیان با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناه گفت: سخن چینی و سوءظن از مختصات شیطان در بین انسانها برای بدبینی و متعاقبا جنگ و جدل است که باید مراقب بود.
امام جمعه کبگیان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با اعضاء مجلس خبرگان گفت: توجه مسئولان با ایستادگی و تکیه بر توان داخلی و اعتماد به جوانان و نیروی کار می‌تواند با رویکرد اقتصاد مقاومتی تمامی تاثیرات تحریم‌ها و حربه‌های متعدد دشمن را ناکارآمد کند.
وی افزود: عزت امروزی جمهوری اسلامی ماحصل ایستادگی و مقاومت چهل ساله جهادگونه ملت ایران است.
این خطیب جمعه با اشاره به سفر ریاست جمهوری به نیویورک و شرکت در هفتاد و چهارمین اجلاسیه سالیانه سازمان ملل هم گفت: جمهوری اسلامی با شرکت در این اجلاسیه با نگاه استفاده از فرصتها و اثبات قدرت خود در جهان شرکت کرد.
وی ترافیک درخواست حضور متعدد سران کشورهای اروپائی با ریاست جمهوری اسلامی را تیر آخر اروپا و غرب دانست و گفت: اروپای بدعهد که نه اراده و نه توان یک تصمیم درست را دارد این بار با پرچمداری مکـرون به اجلاس نیویورک آمده که همین مکرون و دولتش از شعله شنبه‌های اعتراض گداخته شده دنبال درمان هستند و موریس جانسون که خود دامنگیر اختلافات داخلی است برای دیگران نسخه درمان می پیچد!.
این خطیب جمعه افزود: مرکل که خود علاوه بر بیماری مزمن به دعواهای درون حزبی مشغول است آیا می‌تواند داعیه انعقاد قراداد و پایبندی به آن شود و برای جمهوری اسلامی نسخه بپیچاند؟.
علی وحدانی فر با تشکر از موضع گیری ریاست محترم جمهوری در برابر غرب گفت: جمهوری اسلامی با شان بالا در نطق بیانشان قدرت بالای اقتدار ما زیرسایه ولایت را نشان داد که توقع همه همین بوده و هست.
وی افزود:  زمانی برای شاه همین مملکت غربیها می‌نوشتند تا سخنرانی کند اما الان امثال مکرونها  ملتمسانه به رئیس جمهور ما تقاضای دیدار با ترامپ و عکس یادگاری با او را دارند که این نشان از عزت جمهوری اسلامی در جهان است و تاثیرات مقاوت، ایستادگی است.
امام جمعه کبگیان با توصیه به کشورهای عربی دلخوش به آمریکا گفت: برادرانه به شماها توصیه می‌کنیم آمریکا اگر قدرت دفاعی داشت در برابر پهپادی که ما زدیم از خودش دفاع می‌کرد و به امثال عربستان می‌گوئیم شما که الان بر سر دو راهی سقوط و نجات قرار دارید.
این خطیب جمعه بااشاره به انتصاب شهردار جدید شهر چیتاب گفت: با احترام به تصمیم شورا و حمایت از آنان در انتصاب شهردار باید بگویم تغییرها برای جلو رفتن و ارتقاء امور می‌باشد و آقایان در شورا به فکر اقتصاد پایدار برای شهر هستند.
وی افزود: شواریی که برنامه ریزی موفقی نداشته باشد تعویض شهردار به تنهایی عامل موفقیت نخواهد شد زیرا لازمه همه اینها برنامه محوری ودقت در مشاوره است!.
امام جمعه کبگان با اشاره به عملکرد موفق دادگستر در طول 10 سال خدمت در شهرداری چیتاب هم گفت: شهر نوپا، نبود اعتبار، عدم همراهی، توقعات فراوان، دست خالی و نبودن امکانات لازم جسارت جرات و توکل می‌خواهد که تقبل شهرداری یک چنین شهر نوپایی را بر عهده بگیرد و ایشان با تمام مشکلات ده سال طاقت فرسای کاری را حتی با گرو گذاشتن آبروی خانوادگی در پیشرفت این دیار گذراند.
امام جمعه کبگیان با تبریک شهردار جدید چیتاب هم گفت: می‌دانم تقبل این پست در این برهه حساس و این شهر سخت و طاقت فرساست.
لازم به ذکراست در بین الصلاتین از طرف دفتر امام جمعه کبگیان از زحمات سیدحشمت الله دادگستر شهردار سابق شهر چیتاب تجلیل به عمل آمد.
نام شما

آدرس ايميل شما

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1