تاریخ انتشار
سه شنبه ۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۴
کد مطلب : ۴۱۳۰۸۸
یادداشت|

سال تحصیلی؛ درخت علم و عمل است

حجت‌الاسلام حسین‌زاده
۰
سال تحصیلی؛ درخت علم و عمل است
کبنا ؛حجت‌الاسلام حسین‌زاده از فعالین اجتماعی و فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد در متنی آغاز سال تحصیلی را تبریک گفت.
به گزارش کبنا، متن پیام به شرح زیر است:

سلام بر آن‌هایی که از نفس افتادند تا ما از نفس نیفتیم قامت راست کردند تا ما قامت خم نکنیم به خاک افتادند تا ما به خاک نیفتیم سلام بر آن‌هایی که رفتند تا بمانند و نماندند تا بمیرند سلام بر شهدا.
با سلام و عرض ادب و احترام خدمت استادان محترم، دانشجویان عزیز و کارکنان ارجمند دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور شروع سال تحصیلی جدید و فرارسیدن بهار دانش و پژوهش را به شما اهالی حوزه علم و فرهنگ تبریک میگویم.
رحمت بی‌پایان الهی بر شهدای گران‌قدر انقلاب اسلامی به‌ویژه شهیدان جاودان جامعه دانشگاهی اعم از استادان، دانشجویان و کارمندان مسلمان و مبارز که پیشگامان جنبش رهایی‌بخش ملت ایران از سلطه رژیم ستم‌شاهی و خط‌شکنان جبهه مقاومت در برابر تجاوز رژیم بعثی و عوامل استکبار جهانی بودند و درود  خدا بر امام شهیدان، سلسله‌جنبان نهضت جهانی اسلام، بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران، هم او که دانشگاه را مبدأ همه تحولات می‌دانست و قدرت سازندگی و سوزندگی آن را در صورت صلاح و فساد بالاتر از هر نیروی سازنده و هر قوه ویرانگر توصیف می‌نمود. در منظومه فکری امام، استقلال یا وابستگی، عزت یا ذلت و آزادی یا اسارت کشور، در گرو وضعیت دانشگاه است، همچنان که مقام معظم رهبری نیز دانشگاه را موتور توسعه کشور می‌دانند.
اینک خداوند بزرگ را سپاسگزاریم که باگذشت بیش از سه دهه از حیات طیبه انقلاب اسلامی، جامعه دانشگاهی کشور در طراز دانش و ارزش و در مدار گردش و چرخش علمی و عملی شایسته خویش قرارگرفته و بامعرفت و بصیرت، رضایت مقام عظمای ولایت را جلب نموده است.
در سالی که به سال «رونق تولید » موسوم است باید همه مسئولین تلاش خود را به‌کارگیرند و بر پیمان استواری که باخدای متعال و عهدی که با نظام مقدس اسلامی و مردم خداجو و آرمان‌های والای شهیدان بسته‌اند، وفادار بمانند.
امیدوارم سال تحصیلی جدید، سال شکوفایی و به بار نشینی مضاعف درخت تنومند علم و عمل در همه شاخه‌ها و رشته‌های دانشگاهی و سال موفقیت بیش‌ازپیش شما عزیزان و سال تحقق اهداف علمی و تحقیقاتی نظام آموزش عالی کشور باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1