تاریخ انتشار
شنبه ۹ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۵۹
کد مطلب : ۴۱۲۳۲۹
نماینده کهگیلویه بزرگ در نشست با خبرنگاران مطرح گرد

خط و نشان «عدل هاشمی پور» برای تاجگردون؛ اگر پتروشیمی دهدشت ساخته نشود، گچساران باید جمع شود / اگر جاده پاتاوه نباشد تونل دیل بی فایده است

۱۴
۱
خط و نشان «عدل هاشمی پور» برای تاجگردون؛ اگر پتروشیمی دهدشت ساخته نشود، گچساران باید جمع شود / اگر جاده پاتاوه نباشد تونل دیل بی فایده است
کبنا ؛عدل هاشمی پور نماینده کهگیلویه بزرگ در نشست خبری با رسانه‌های کهگیلویه در پاسخ به سؤالات خبرنگاران در خصوص پتروشیمی دهدشت و تونل تنگ دیل و همکاری هاشمی پور در خصوص ادامه مسیر جاده باباکلان در حوزه استحفاظی چرام واکنش تندی نشان داد.
به گزارش کبنا، عدل هاشمی پور در پاسخ به سؤالات خدر خصوص وعده‌های داده شده در خصوص پتروشیمی دهدشت گفت: همانطور که قبلاً گفتم هیچ قدرتی نمی‌تواند پتروشیمی دهدشت را متوقف کند و الان من نگرانی ندارم چرا که 70 درصد تجهیزات آن در داخل کشور ساخته می‌شود
وی با بیان اینکه بعضی‌ها عجله دارند مگر دکمه هست که فشار دهیم و تمام شود پتروشیمی باید فندانسیون و دیوار حائل ساخته تا ساختمان صنعتی آن بنا شود.
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر پتروشیمی دهدشت ساخته نشود، پتروشیمی گچساران باید جمع شود.
هاشمی پور افزود: بقا و حیات پتروشیمی گچساران به پتروشیمی پتی اتلین دهدشت متکی است.
نماینده کهگیلویه بزرگ گفت: بالای 80 نفر از بچه‌های کهگیلویه در پتروشیمی مسجد سلیمان مشغول به کار هستند و 18 نفر هم رسمی شدند.
وی افزود: بعضی می‌خواهند روحیه آدم را خرد کنند که بیفتد اما من روحیه‌ام محکم هست.
هاشمی پور نماینده چرام در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سؤال خبرنگار کبنا چرام، در خصوص تونل تنگ دیل و جاده باباکلان که تاجگردون به خوبی روی آن کار می‌کند، برنامه جنابعالی برای توسعه این محور ملی در حوزه انتخابیه چیست؟
هاشمی پور پاسخ داد: تونل تنگ دیل اگر جاده پاتاوه دهدشت نباشد غیر از آن 50 خانوار بعداز تونل دیگر فایده‌ای ندارد مگر اینکه گچساران به جاده پاتاوه وصل شود که حالا دلش می‌خواهد هر اسمی داشته باشد گچساران بیاد چرام و برود به سمت جاده پاتاوه و سمیرم که الان محور پاتاوه دهدشت 80 در صد پیشرفت دارد.
نماینده کهگیلویه بزرگ در واکنش به بعضی دخالت‌ها در حوزه‌ها انتخابیه‌اش  توسط بعضی مدیران کل و نمایندگان مجلس هشدار داد: اجازه نمی‌دهم کسی حرمتم را بشکند اگر قرار است آبرویم برود می‌خواهم آبرو برای هیچکس نباشد.
عدل هاشمی پور با گلایه از رسانه‌های حوزه انتخابیه اس تصریح کرد: متاسفانه شما هم دارید ساز آنها را می‌زنید، بابا تعصبی هم به من داشته باشید دیگران دارند ما را خرد و خمیر می‌کنند.

توضیحات:
به گزارش کبنا، مدیرعامل پتروشیمی گچساران اما در توضیحاتی که قبلاً به رسانه‌ها داشته بیان کرد: پتروشیمی گچساران 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در سال 99 به بهره برداری می‌رسد.
وی افزود: مواد اولیه این کارخانه از پالایشگاه بید بلند بهبهان تأمین می‌شود که در صورت تکمیل شدن پتروشیمی گچساران مواد اولیه از بروجن، دهدشت، ممسنی و کازرون تأمین می‌شود
مبارکی توضیح داد: مشکلی در زمینه تأمین خوراک وجود ندارد.
تاجگردون هم در نشست خبری با رسانه‌ها در خصوص پتروشیمی گچساران گفت: پتروشیمی گچساران 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که چندهزار میلیارد تومان هزینه شده و خواهد شد اما کل اشتغالزایی آن 300 نفر است.
به نظر می‌رسد با نزدیک به ایام انتخابات نمایندگان مجلس در دو حوزه کهگیلویه بزرگ و گچساران با ترفندهای رسانه‌ای و تبلیغاتی سعی دارند علاوه بر سرپوش گذاشتن بر ناکامی‌های خود در وعده‌های داده شده به نوعی می‌خواهند فضا را زودهنگام انتخاباتی کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

خادم
United Arab Emirates
اولا عدل هاشمی پور نائب رئیس کمیسیون انرژی است نه عضو. درثانی شما اینقد ناشیانه تخریب کردید که هرکسی درسیاست مبتدیِ مبتدی هم باشد بخوبی نیت شمارا میفهمد. سوم اینکه زمانه عوض شده، اینقد گروه واتساپی و سایت و منابع خبری زیاد شدند که در کمتر از ۵دقیقه هر دنبال کننده ای به واقعیت ماجراهایی اینچنینی پی میبرد و رفته رفته حضراتی مثل کبنانیوز درون مایه شان برای مردم مشخص شده پس طرفدارانتان کم میشوند واعتبار خود را از دست میدهید.
درپایان آرزو میکنم درراه حقیقت موفق باشید، و درراه تخریب به مرادتان نرسید چراکه از مسیر انسانی و مسیر اصلی مطبوعات ورسانه بدور است
ساجد
Romania
آقای نماینده ..توضیح دهند ..علت اینکه سهام پتروشیمی گچساران را واگذار کردند و حتی ۲۰ درصد سهام مردم را هم ندادند چیست؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
اجازه نمی‌دهم کسی حرمتم را بشکند اگر قرار است آبرویم برود می‌خواهم آبرو برای هیچکس نباشد.
من بخاطر چنین ادبیات سخیف و سطحی از تمام کسانی که به ایشون رای دادند و از خودم هم عذرخواهی میکنم.
از مشاوران اقای عدل هاشمی خواهشمتدیم به ایشون در مورد نوع ادبیاتش مشاوره بدهند.
البته خود اقای هاشمی نویسنده ۴ عنوان کتاب می باشند.
سید
Iran, Islamic Republic of
با این لحن حرف زدنت خودت رد خورد وخمیر میکنی نه دیگران خورد و خمیرت میکنن.به جای حرف عمل کن عمل.از یه نماینده مجلس بیشتر از این انتظار میره.کمتر پای گچساران و تاجگردون رو بیار وسط،کارتو انجام بده .
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
ای کاش یک هزارم دکتر تاجگردون سواد و توانایی اجرایی و کاری داشتید کل استان مدیون تاچگردون است بقیه نمایندگان ول معتلند و خودشان هم نمی دانند و نمی توانند کاری انجام دهند.
Iran, Islamic Republic of
جز لابی گری کاری بلد نیست
وحید
Iran, Islamic Republic of
همه می دانند که نماینده کهگیلویه بیچاره ضعیف است و به قول شهردار چرام هیچگونه اقدامی ساخته نیست و هیچکدام از قولهایش عملی نشده است. حال نزدیک به انتخابات رسانه ای شده و می خواهد خودش را نشان بدهد مردم بیدارند و آگاه دیگر بی اساس را نمی خورند .. پس تونل کوه خایئز چه شد ؟
Iran, Islamic Republic of
کسانی که. خودشون شک کرد البته ديار دهدشت با نمایندگان خودشون و بیانیه لری در مجلس اثبات شده هستند
گرگ الا
United States
جناب سردار خودتو اذیت نکن شما بعد از قضیه شهر دهدشت دیگه امکان نماینده شدن رو ندارین
همکار
Iran, Islamic Republic of
به نام خدا . با سلام و احترام خدمت نماینده بزرگوار شهرستان کهگیلویه خواهشا بفرمائید مگه پتروشیمی لردگان دکمه بود که همزمان با پتروشیمی دهدشت شروع شد ولی الان به بهره برداری رسیده .
امیر۶۵
Iran, Islamic Republic of
....... ه جناب خراسانی مدیرگروه مکانیک وقت دانشگاه آزاد بهبهان که مدرک درست کردی و هاشمی ها.صلاحت ها.سعادت ها.دهدشت روها رو...........
امیر
United States
فقط معامله گران مدیونند چرا اسم استان رامیارید همه میدونن که کار تاجگردون هست
شروین
Iran, Islamic Republic of
عدل هاشمی خوش قلب
دیل
Iran, Islamic Republic of
ای بابا جمع کن کاسه کوزتو از بوی تاج تو یه ذره ای بودجه گیرت میاد
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1