کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نماینده کهگیلویه بزرگ در نشست با خبرنگاران مطرح گرد

خط و نشان «عدل هاشمی پور» برای تاجگردون؛ اگر پتروشیمی دهدشت ساخته نشود، گچساران باید جمع شود / اگر جاده پاتاوه نباشد تونل دیل بی فایده است

9 شهريور 1398 ساعت 20:59

عدل هاشمی پور نماینده کهگیلویه بزرگ در پاسخ به سئوالی، توضیح داد: حیات پتروشیمی گچساران به دهدشت وصل است اگر دهدشت کار نشود پتروشیمی گچساران باید جمع شود.


عدل هاشمی پور نماینده کهگیلویه بزرگ در نشست خبری با رسانه‌های کهگیلویه در پاسخ به سؤالات خبرنگاران در خصوص پتروشیمی دهدشت و تونل تنگ دیل و همکاری هاشمی پور در خصوص ادامه مسیر جاده باباکلان در حوزه استحفاظی چرام واکنش تندی نشان داد.
به گزارش کبنا، عدل هاشمی پور در پاسخ به سؤالات خدر خصوص وعده‌های داده شده در خصوص پتروشیمی دهدشت گفت: همانطور که قبلاً گفتم هیچ قدرتی نمی‌تواند پتروشیمی دهدشت را متوقف کند و الان من نگرانی ندارم چرا که 70 درصد تجهیزات آن در داخل کشور ساخته می‌شود
وی با بیان اینکه بعضی‌ها عجله دارند مگر دکمه هست که فشار دهیم و تمام شود پتروشیمی باید فندانسیون و دیوار حائل ساخته تا ساختمان صنعتی آن بنا شود.
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر پتروشیمی دهدشت ساخته نشود، پتروشیمی گچساران باید جمع شود.
هاشمی پور افزود: بقا و حیات پتروشیمی گچساران به پتروشیمی پتی اتلین دهدشت متکی است.
نماینده کهگیلویه بزرگ گفت: بالای 80 نفر از بچه‌های کهگیلویه در پتروشیمی مسجد سلیمان مشغول به کار هستند و 18 نفر هم رسمی شدند.
وی افزود: بعضی می‌خواهند روحیه آدم را خرد کنند که بیفتد اما من روحیه‌ام محکم هست.
هاشمی پور نماینده چرام در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سؤال خبرنگار کبنا چرام، در خصوص تونل تنگ دیل و جاده باباکلان که تاجگردون به خوبی روی آن کار می‌کند، برنامه جنابعالی برای توسعه این محور ملی در حوزه انتخابیه چیست؟
هاشمی پور پاسخ داد: تونل تنگ دیل اگر جاده پاتاوه دهدشت نباشد غیر از آن 50 خانوار بعداز تونل دیگر فایده‌ای ندارد مگر اینکه گچساران به جاده پاتاوه وصل شود که حالا دلش می‌خواهد هر اسمی داشته باشد گچساران بیاد چرام و برود به سمت جاده پاتاوه و سمیرم که الان محور پاتاوه دهدشت 80 در صد پیشرفت دارد.
نماینده کهگیلویه بزرگ در واکنش به بعضی دخالت‌ها در حوزه‌ها انتخابیه‌اش  توسط بعضی مدیران کل و نمایندگان مجلس هشدار داد: اجازه نمی‌دهم کسی حرمتم را بشکند اگر قرار است آبرویم برود می‌خواهم آبرو برای هیچکس نباشد.
عدل هاشمی پور با گلایه از رسانه‌های حوزه انتخابیه اس تصریح کرد: متاسفانه شما هم دارید ساز آنها را می‌زنید، بابا تعصبی هم به من داشته باشید دیگران دارند ما را خرد و خمیر می‌کنند.

توضیحات:
به گزارش کبنا، مدیرعامل پتروشیمی گچساران اما در توضیحاتی که قبلاً به رسانه‌ها داشته بیان کرد: پتروشیمی گچساران 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در سال 99 به بهره برداری می‌رسد.
وی افزود: مواد اولیه این کارخانه از پالایشگاه بید بلند بهبهان تأمین می‌شود که در صورت تکمیل شدن پتروشیمی گچساران مواد اولیه از بروجن، دهدشت، ممسنی و کازرون تأمین می‌شود
مبارکی توضیح داد: مشکلی در زمینه تأمین خوراک وجود ندارد.
تاجگردون هم در نشست خبری با رسانه‌ها در خصوص پتروشیمی گچساران گفت: پتروشیمی گچساران 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که چندهزار میلیارد تومان هزینه شده و خواهد شد اما کل اشتغالزایی آن 300 نفر است.
به نظر می‌رسد با نزدیک به ایام انتخابات نمایندگان مجلس در دو حوزه کهگیلویه بزرگ و گچساران با ترفندهای رسانه‌ای و تبلیغاتی سعی دارند علاوه بر سرپوش گذاشتن بر ناکامی‌های خود در وعده‌های داده شده به نوعی می‌خواهند فضا را زودهنگام انتخاباتی کنند.


کد مطلب: 412329

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/412329/خط-نشان-عدل-هاشمی-پور-تاجگردون-اگر-پتروشیمی-دهدشت-ساخته-نشود-گچساران-باید-جمع-شود-جاده-پاتاوه-نباشد-تونل-دیل-بی-فایده

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1