تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۷
کد مطلب : ۴۱۱۸۴۰
رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد:

مردم انتخابات سالم، رقابتی و پاک می‌خواهند / ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد از مواضع استاندار امیدوار شدند

۵
۰
مردم انتخابات سالم، رقابتی و پاک می‌خواهند / ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد از مواضع استاندار امیدوار شدند
کبنا ؛رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تا زمانی که مسئولان استان آراء مردم را ناموس می‌دانند و از آن پاسداشت می‌کنند ائمه جمعه از آنها نیز حمایت می‌کنند.
حجت‌الاسلام صفدر پناهی امروز (شنبه 19 مرداد 98) در جمع اعضای ستادهای نماز جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه امسال چهلمین سالگرد تأسیس نهاد نماز جمعه در کشور است، اظهار کرد: امروز صبح خدمت آقای استاندار بودیم و با حضور ائمه جمعه در زمینه انتخابات مجلس صحبت کردیم و گفتیم سال برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی است. دغدغه عموم مردم در خصوص انتخابات را به ایشان گفتیم. و بیان کردیم که مردم انتخابات سالم، رقابتی و پاک می‌خواهند.
رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: در فضای عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد اینگونه مطرح می‌شود که بعضاً در بعضی از انتخابات گذشته متأسفانه در هر سه حوزه انتخابیه، خرج‌های آنچنانی و بعضاً پول‌های برای جذب آراء رد و بدل می‌شد.
حجت الاسلام پناهی در ادامه گفت: ائمه جمعه استان از مسئولان کهگیلویه و بویراحمد، نیروهای انتظامی و امنیتی، اجرایی و استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواست تا از آراء مردم پاسداشت کنند و امانت دار و امین مردم باشند، تا آنچه مردم می‌خواهند از صندوق‌ها بیرون بیاید.
وی در ادامه تصریح کرد: افراد این حق را دارند که برای یک رقابت سالم در صحنه انتخابات حاضر شوند. و مردم حق دارند هر کسی را که به او علاقمند شدند به او رأی بدهند و از صندوق‌ها بیرون بیاورند.
رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: همچنین به آقای استاندار گفتیم که ائمه جمعه و دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی و امنیتی و بازرسی استان باید در این جهت باشند که آراء پاک در صندوق‌ها ریخته شود و آراء پاک از صندوق‌ها بیرون بیاید.
حجت الاسلام پناهی بیان کرد: ائمه جمعه قطعاً به نفع فرد خاصی اقدام نخواهند کرد و ستادهای ائمه جمعه ما همین طور، هیچ فردی عضو ستاد نماز جمعه از هیج فردی حمایت نخواهند کرد، البته می‌تواند بدون نام ستاد نماز جمعه و به عنوان یک شخصی حقیقی از هر کس که می‌خواهند، حمایت کنند.
وی تصریح کرد: ائمه جمعه بر اساس آیات و روایات ویژگی‌های یک کاندیدای اصلاح را به جامعه اعلام می کنندد که افراد چه ویژگی‌های داشته باشند.
 رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه بیان کرد: آقای استاندار جمله زیبایی گفتند، ایشان گفت: آرای مردم به عنوان ناموس جامعه ما هست و من وظیفه دارم از آراء مردم به عنوان ناموس حفاظت کنم.
حجت الاسلام پناهی افزود: تا زمانی که مسئولان استان آراء مردم را ناموس می‌دانند و از آن پاسداشت می‌کنند ائمه جمعه از آنها نیز حمایت می‌کنند.
رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان گفت: این کار را با تمام توان خواهیم کرد و امیدواریم انتخابات خوب و سالمی داشته باشیم و تا زمانی که آقای استاندار و مسئولان اجرایی به این قولی که دادند، وفادار باشند ما از آنها حمایت می‌کنم و از تقویت و کمک به آنها هیچ گونه کوتاهی نخواهیم داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما

اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای پناهی وطیف همسویش حتما فراموش کردن.رادرحوزه بویراحمدودنا خودشان کاشتند ایشون یقینا می داند هیچ شانسی اصولگراها خصوصا شخص موردحمایت وخروجی شورای خودخواند یشان هیچ شانسی ندارندازهمین حالا می خواهندنتیجه انتخابات رابه چالش مثل دورگذشته بکشند ،،،،،،،بویراحمدودناوکل استان ارژنگ دانشگاه یاسوج راازیادنخواهد برد ،،،،،،امثال شما وهمسوهایتان.
Korea, Republic of
مطمئن باش روزهای آخر همه پول میدهند ولی همه پول ننیگیرند وعده ای خاص با پول رای میدهند .بستگی با این دارد که طرف چقدر پول بدهد .اصولگرا واصلاح طلب هم نمی شنسند وفقط بات شناسنامه پول میگیرند
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای پناهی مردم استان از بچه ۷ ساله تا پیرمرد و پیرزن ۹۰ ساله همه می دانند که.باعث دو دستگی و جناح بازی در انتخابات و خدا میداند تریبون نماز جمعه باید ملجا و پناهگاه همه مردم باشند ..... از خدا بخواه که به راه راست هدایت شویم
Iran, Islamic Republic of
خدا کنم خودتان خواسته نا مشروع نداشته باشید ای کاش حداقل شما هم عادانه ارزشیابی میشدید
Iran, Islamic Republic of
خدایا به آبروی پیغمبر به آبروی امیرالمومنین تو ستارالعیوبی از سر تقصیر گناهان ما بگذر
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1