تاریخ انتشار
جمعه ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۹
کد مطلب : ۴۱۱۸۰۸
امام جمعه باشت؛

اجاره خانه‌ در باشت سر به فلک کشید / خبرنگار باید وامدار هیچ کسی نباشد

۴
۰
اجاره خانه‌ در باشت سر به فلک کشید / خبرنگار باید وامدار هیچ کسی نباشد
کبنا ؛خطبه‌های نماز جمعه باشت امروز (18 مرداد ماه 98) به امامت حجت الاسلام عبودی برگزار شد و گفت: خبرنگار باید وامدار هیچ کسی نباشد تا بتواند درد و مشکلات مردم را منعکس کند.
امام جمعه باشت ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام محمدباقر (ع)، اظهار کرد: همانگونه که به شب‌های قدر اهتمام داشتیم به روز عرفه هم اهتمام داشته باشیم و در دعای عرفه شرکت کنیم و فیض ببریم که فرصت‌ها زودگذرهستند لذا خواهش من از همه برادران وخواهران این است روز عرفه راپرشور وباشکوه انجام دهند.
حجت الاسلام عبودی با تبریک روزخبرنگار، یاد همه شهدای خبرنگارخصوصا شهیدصارمی راگرامی داشتند واین روز راتبریک عرض کردو توصیه‌ای هم به خبرنگاران داشت که مواظب باشند جایگاه خبرنگار، یک جایگاه بزرگی است و خبرنگار باید وامدار هیچ کسی نباشد تا بتواند درد و مشکلات مردم رامنعکس دهد و به فرد و مدیر اداره نباید بخاطر رسالت کاری وابسته شود و باید مستقل  و آزاد باشد.
امام جمعه باشت گفت: یمن سالهاست زیر بمباران آل سعود است و در این چند سال له شدند اما به لطف خدا و با همت جبهه مقاومت و با محوریت جمهوری اسلامی امروز انصارالله یمن مسلح و مجهز به موشک بالستیک شده و امروز انصارالله یمن موشکی را به سمت شهر ادمام درشرق عربستان رها می‌کند که شهر ادمام 411 کیلومترباریاض فاصله دارد.
امام جمعه باشت در پایان گلایه‌ای برای اجاره خانه و فروش ملک در باشت داشت و اضافه کرد: اجاره و رهن و فروش املاک در این شهر از قانون خاصی تبعیت نمی کندو اجاره خانه سربه فلک کشیده است وبخشی از این مشکلات رابنگاه داران مقصرند.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
واقعا دست درد نکنه باشت با تهران دوازده میلیون نفری مقایسه می کنند باشت نه صنف دارد نه.. داره نه بازرسی داره نه فریاد رسی داره یه سه چهار بنگاه داره که فقط بازار گرمی می کنند که کارشان با هیچ فرمولی همخوانی ندارد
هم شهری
Iran, Islamic Republic of
امام جمعه عزیز شهرم حتما یا در منزل خودش نشسته یا هنوز کرایه پرداخت نکرده یا دیگران کرایه را پرداخت میکنند که الان متوجه کرایه های خونه استیجاری یا ملک شده اند بابا به خدا کرایه وقیمت ملک در باشت از روستا های اطراف شهرها ی استانمون کمتره در پشه کان بیست میلیون پیش با پانصد تومان کرایه در امام زاده جعفر همینطور در سربیشه وبید زرد اندکی کمتر هست حاج اقا مشکلات اقتصادی در همه جا هست نه فقط در املاک
اهل باشت
Iran, Islamic Republic of
سلام کی گفته به لطف اقای نماینده همه چیز بر وفق مراد هست ما اصلا مشکل مسکن در باشت نداریم کی گفته ؟
Iran, Islamic Republic of
همه این قیمتها کاذب وبعلت نبود بازرس و نبود نظارت هرکه برای خودش میبره ومیدوزه هرکه هرچه دلش خواست میکنه تدبیر را امیدی نیست
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1