تاریخ انتشار
جمعه ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۸
کد مطلب : ۴۱۱۵۷۱
در خطبه‌های نماز جمعه یاسوج مطرح شد

تیراندازی نیمه‌های شب عروسی مردم یاسوج را آزار می‌دهد

۴
۰
تیراندازی نیمه‌های شب عروسی مردم یاسوج را آزار می‌دهد
کبنا ؛حجت‌الاسلام سید جواد خاضع امام جمعه موقت شهر یاسوج ظهر امروز (11 خرداد ماه 98) در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج با تسلیت 30 ذی‌القعده سالروز وفات اما جواد (ع) با بیان کمالات و فضایل آن امام همام به جلسات علمی و مناظرات آن حضرت اشاره کرد که در توسعه اسلام از نظر علمی نقش برجسته و قابل وصفی داشت.
امام جمعه موقت شهر یاسوج یکی دیگر از مناسبت‌های هفته را روز دوازده مرداد برابر با اول ذی‌الحجه ذکر کرد که سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) است و این ازدواج مقدس در حفظ دین برای نسل‌های بعد مؤثر بود.
خاضع به همین مناسبت انتقاداتی از نوع برگزاری ازدواج‌ها در کشور و استان داشت آن جا که با رسم‌های نادرست و سخت‌گیری‌های بی‌مورد باعث بالا رفتن سن ازدواج در جامعه شده‌‌اند و به همین خاطر ریش سفیدان و بزرگان باید به میان آمده و موجب ترویج ازدواج آسان شوند.
امام جمعه موقت شهر یاسوج از تیراندازی در مراسمات ازدواج در استان هم اظهار گلایه‌مندی کرد و از مردم و نیروی انتظامی خواست تا با چنین پدیده‌ای برخورد کنند چرا که هم اقدامی خطرناک و هم در راستای آزار و اذیت مردم آن هم در نیمه‌های شب است.
خاضع به مهم‌ترین مبحث سیاسی این روزهای کشور یعنی تحریم محمدجواد ظریف توسط آمریکا هم گریزی زد و آن را از روی ضعف و ناتوانی دولت آمریکا دانست.
امام جمعه موقت شهر یاسوج از ظریف به عنوان دیپلماتی یاد کرد که به دنبال مذاکره بوده است و همیشه شعار تنش‌زدایی سر می‌داد اما او هم با بدعهدی امریکایی‌ها مواجه شده و مشمول تحریم آن‌ها گردیده است.
وی از دیگر دلایل خشم آمریکا در زمان کنونی را مسائل مختلف از جمله ساقط کردن پهپاد این کشور دانست که مقاومت ملت در برابر زیاده‌خواهی آمریکایی‌ها و تیم ترامپ موجب خشم بیشتر آن‌ها شده است.
خاضع یادی هم از خبرنگار شهید در مزارشریف به دست طالبان کرد و روز خبرنگار را پیشاپیش گرامی داشت و از خبرنگاران به عنوان قشری فرهیخته و دلسوز مردم یاد کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
متاسفانه نظارتی رو تالارا ک نیست و تا ساعت 2الی سه باز هستند.تیراندازی تو خیابانو اونم این ساعت بفکر بیماران قلبی و کودکان نیستند. در دهدشت دست کمی از بقیه جاها ندارند.
محمدرضا کیانفر
Germany
محمدجواد ظریف وزیر خارجه در واکنش به تحریم خود توسط آمریکا نوشت: ممنون که مرا تهدیدی بزرگ برای دستور کارتان دانستید.

آقای ظریف،
تحریم شما در نتیجه اشتباه خودتان بود که با اعضای حزب دمکرات آمریکا به مغازله پرداختید و همتایتان آقای مایک پمپئو تصور کرد قصد دور زدنش را دارید.

سرور گرامی،
تنها راه نجات کشور اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم:
1- مذاکره با آقای ترامپ برای دفع تهدیدات خارجی،
2- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی،
با تشکر از توجه شما،
الا
Iran, Islamic Republic of
چندی پیش ور یکی از عروسی ها که به شدت تیر اندازی می کردن من با ۱۱۰ تماس گرفتم بهم گفتن یعنی ما بیاییم چکارش کنیم و اصلا نیامدن اون وقت می کن مامور نظمیم
Iran, Islamic Republic of
باید به حال یاسوج تاسف خورد این همه دستگاه عریض و طویل و پرسنل و کبکه و ... اما خیابانهای یاسوج جولانگاه اراذل و اوباش و ویراژ و داد و قال و فریادهای بدتر و بالاتر از عرعر الاغ و تیراندازی است . کی مسئول است .
واقعا زندگی در یاسوج دشوار شده است .
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
1