تاریخ انتشار
سه شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۵
کد مطلب : ۴۱۱۲۹۶
توضیحات رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در باره بیمارستان‌های استان؛

یزدان پناه پاسخ «حاج عدل» را داد؛ من از مردم چرام عذرخواهی می‌کنم

۱۵
۱
یزدان پناه پاسخ «حاج عدل» را داد؛ من از مردم چرام عذرخواهی می‌کنم
کبنا ؛بعد از انتقاد صریح عدل هاشمی‌پور نماینده مردم شهرستان‌‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در صحن علنی مجلس از وزات بهداشت و درمان و دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد [کلیک کنید]، پرویز یزدان پناه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با تشریح آخرین وضعیت پروژه‌های بیمارستانی در شهرستان‌های مختلف گفت: یکی از مهمترین دغدغده‌هایم تعیین تکلیف پروژه‌های نیمه تمام بهداشتی و درمانی است.
 یزدان‌پناه اظهار داشت: بیمارستان سی سخت با اعتبار 8 میلیارد تومانی با هدف انتخاب پیمانکار و آغاز عملیات اجرایی به زودی به مناقصه می‌رود.
وی با اشاره به اینکه منابع لازم برای احداث بیمارستان 32 تختخوابی پاتاوه پیش بینی شده است، افزود: برای اجرایی شدن این پروژه هم اکنون مشکل زمین وجود دارد که پیگیری‌های لازم از طریق متولیان امر و مسئولان محلی ادامه دارد.
دکتر یزدانپناه با اشاره به اختصاص اعتبار 48 میلیارد ریالی برای تسریع در روند اجرایی بیمارستان شهرستان محروم بهمئی، خاطرنشان کرد: طبق برنامه زمان بندی شده ساختمان بیمارستان لیکک بهمن ماه امسال به اتمام می‌رسد و خرداد سال آینده نیز وارد مدار خدمات دهی به مردم قرار می‌گیرد و البته از هم اکنون به فکر تأمین تجهیزات 4 گانه مورد نیاز از طریق وزارت بهداشت هستیم.
وی با اشاره به روند اجرایی شدن بیمارستان چرام ادامه داد: این بیمارستان سال 96 بدون رعایت جوانب و روند قانونی و برگزاری مناقصه به صورت شفاهی به یک پیمانکار واگذار گردید که به دلیل ورود دستگاه‌های نظارتی پروژه 18 ماه تعطیل شد.
دکتر یزدانپناه با تاکید بر اینکه تعیین تکلیف بیمارستان چرام را به عنوان یک اولویت در دستور کار قرار دادم و در نهایت مقرر شده کارکرد پیمانکار پرداخت شود، افزود: هم اکنون برای اجرای این پروژه 37 میلیارد ریال اعتبار داریم و بعد از رفع مشکل با هدف انتخاب پیمانکار به مناقصه گذاشته می‌شود.
وی از مردم شهرستان چرام به دلیل تعطیلی 18 ماهه عملیات اجرایی بیمارستان چرام به دلیل عدم رعایت قانون توسط برخی از مسئولان عذرخواهی کرد و گفت: تلاش و پیگیری مجموعه دستگاه‌های نظارتی از جمله سازمان بازرسی و دیوان محاسبات برای رفع مشکلات سد راه این پروژه قابل تقدیر است.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه اورژانس بیمارستان دهدشت سال گذشته با وجود نواقصاتی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت، خاطرنشان کرد: وسایل سرمایشی از جمله تجهیزات مورد نیاز این مرکز بوده که در این مدت ریالی برای آن اختصاص ندادند.
دکتر یزدانپناه بیان کرد: در 20 روز اخیر 33 میلیارد ریال اعتبار برای رفع کمبودهای اورژانس بیمارستان دهدشت از جمله وسایل سرمایشی اختصاص دادیم در حالی مسئولان باید قبل از افتتاح به فکر رفع نواقصات باشند.
وی با اشاره به اخلال در سیستم سرمایشی بیمارستان بی بی حکیمه گچساران اظهار داشت: برخی از تجهیزات سیستم سرمایشی این بیمارستان در صورت خراب شدن باید از خارج کشور وارد شود با این شرایط به محض اعلام به دانشگاه موضوع در کمترین زمان ممکن در دستور کار قرار گرفت و حتی 200 میلون تومان در اختیار بیمارستان برای رفع مشکل به صورت موقت قرار دادیم.
یزدانپناه با بیان اینکه بیمارستان نرگسی گچساران بیش از 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، ادامه داد: به جد پیگیر تأمین تجهیزات 4 گانه این بیمارستان از طریق وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هستیم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

چرامی
Iran, Islamic Republic of
شما فعلن به فکر بیمارستان پاتاوه هستید و تعویض مدیران و معامله با اصولگرایان را سرلوحه کار خود قرار داده اید
Iran, Islamic Republic of
حرفی نزن که خدارا خوش نیاید
حسن
Iran, Islamic Republic of
نماینده کهگیلویه قبل از برداشتن ریاست شبکه کهگیلویه اعتراض نکردی چرا؟
ککا
Iran, Islamic Republic of
درو بر شرفت دکتر یزدانپناه که آبرو برای ا ستان مان را زند کردی خدا قوت مرد باشجاعت عدل برای داوری نارحت است که بهداشت درمان کهگیلویه را نابود کردند خسته نباشید دکتر یزدانپناه عزیز
جهان بین
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر یزدان پناه
عذرخواهی از مردم و اظهار تواضغ و پاسخ و توجه به انتقاد از سوی نماینده یا هر شخص دیگر، امری نیکو و نشانه بزرگی است.
این رفتار نشانه بزرگی و اصالت و خردمندی ایشان است.
امیدواریم در اصلاح امور تلاش مضاعف نماید.
در پناه حق
Iran, Islamic Republic of
مواظب باش کاردرحوزه گچساران وباشت لنگ نشه وگرنه اوضات خراب میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
شیررااز مبارزه نترسان
مهدی
United States
یزدان پناه که ۳ ماه هست اومده ولی این پروژه ۱۸ ماه هست خوابیده! حاج عدل هاشمی کجا بود اون موقع تاحالا؟ با این برخوردها ادم طه فکر دیگه می کنه. شاید نزدیک انتخاباته و ...
Iran, Islamic Republic of
و خوبی تازه دیار وابی
چرام
Italy
ای قوربون زور برم ماشالا به حاج عدل تورا به قران حاجی ای یزدانپناه را بردار .
صالحی زاده
Iran, Islamic Republic of
با این تفاسیرنگرانی شما و عدل بودن دکتروایستادگی ایشان در مقابل خواسته های نا بجای سرهنگ است.زنده باد مسئولی که بخاطر سهل انگاری دیگران در مقابل مردم عذر خواهی می کند
Iran, Islamic Republic of
دست مریزاد جناب دکتر کمی هم به بفکرمطالبات ۲۰ماهه پرسنل باشین خدا میدونه زندگی کادر درمان وپرستاری دشوارشده
کارمند شبکه بهداشت چرام
Iran, Islamic Republic of
آقای دکتر یزدانپناه فکری هم به حال شبکه بهداشت چرام بکنید جعفری نابود کرده سیستمو
مردانی
Iran, Islamic Republic of
مرد فقط سرهنگ و یاسوج رو بردی
احسان خلی فرد
Iran, Islamic Republic of
درود به شرفت دکتر یزدانپناه شجاع ونترس،
دکترجان معاونت بهداشتی هنوز هم نیاز به تغییرو تحول داره ،حاج عدل هنوز تو شوک حاج نعیمیه .
حاج عدل ۱۸ماه گذشته کجا بود که الان یادش اومده بیمارستان چرام اجرا نشده؟؟یکی دوتا دیگه از مسئول واحدهای معاونت بهداشتی جابجا بشه از شوک بیرون میاد..
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1