تاریخ انتشار
جمعه ۲۱ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۰
کد مطلب : ۴۱۰۹۶۹
جوابیه

واکنش «بخشدار چاروسا» به مطلب کبنا

۰
واکنش «بخشدار چاروسا» به مطلب کبنا
کبنا ؛پس از انتشار مطلبی با عنوان« گلایه یک جوان از کبکبه و دبدبه مسوولان؛ «جهاد کشاورزی» ول معطل است! / عدم حمایت جهاد کشاورزی از کارآفرینان چاروسا!»(کلیک کنید) در این سایت خبری،علی محمودی بخشدار چاروسا به آن واکنش نشان داد که در زیر می خوانید:
بخشدار چاروسا با بیان اینکه برخی به دلیل تهدید منافع خود خبر کذب به رسانه ها می دهند اظهار کرد:سهمیه شکر چاروسا عالی بود و هر زنبور داری مراجعه کرد سهمیه شکرش را به او تحویل دادیم.
علی محمودی عنوان کرد:دو مرحله شکر بین زنبورداران توزیع شد و شکر چاروسا روی دست توزیع کنندگان هم می ماند و برگشت داده می شد،الان هم که همه جا قیمت شکر آزاد شده است.
وی افزود:حواله های زیادی آوردیم در بخش ولی برخی از زنبورداران خودشان استقبال نکردند،اگرهویت شخص برای ما مشخص شود مشکل اورا پیگیری می کنیم باید بدانیم زنبوردار ما هست یا اصلا نیست.
بخشدار چاروسا در خصوص تشکیل اتحادیه زنبورداران در بخش نیز مطرح کرد:اتحادیه صنفی است که خود زنبورداران باید تشکیل دهند،ما به چند نفر از زنبورداران اعلام کردیم که راه حل مشکل شما تشکیل اتحادیه است و برای ثبت ان با شما همکاری می کنیم ولی استقبال نکردند.
محمودی گفت:ما به تمام زنبورداران خود طی چندین بار تماس تلفنی اطلاع می دادیم در خصوص سهمیه شکر.
وی با بیان اینکه چنین چیزی صحت ندارد گفت:همان زمانی هم که بحران شکر بود سامانه ای بودکه زنبورداران ثبت نام می کردند و از طریق جهاد کشاورزی سهمیه خود را می گرفتند و هیچ تبعیضی هم بین کسی نمی گذاشتیم.
بخشدار چاروسا در پایان بیان کرد:شاید برخی با حب و بغض قبلی به خبرنگاران اطلاعات ناصحیح می دهند،وگرنه اگر کسی به دنبال حل مشکل خود باشد نام و هویت خود را مشخص میکند.
نام شما

آدرس ايميل شما

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1