تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۱ تير ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۱۷
کد مطلب : ۴۱۰۷۴۰
نظر امام جمعه سی سخت درباره استاندار جدید استان کهگیلویه و بویراحمد:

توجه به مناطق کمتر برخوردار نشان از عدالت محوری استاندار جدید دارد

۰
توجه به مناطق کمتر برخوردار نشان از عدالت محوری استاندار جدید دارد
کبنا ؛
حجت الاسلام مصباح نژاد امام جمعه سی سخت درباره استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد به اظهارنظر پرداخته و گفت: رویکردهایی مثبت در مدیریت شخصیت استاندار محترم دکتر کلانتری دیده می شود،چنانچه آیه قران چنین می فرماید: «وَ تِلْکَ الْأَيَّامُ نُداوِلُها بَيْنَ النَّاسِ وَ لِيَعْلَمَ اللَّهُ الَّذينَ آمَنُوا وَ يَتَّخِذَ مِنْکُمْ شُهَداءَ (140ال عمران)».
وی ادامه داد: از منظر تعالیم اسلامی و آموزه های اهل بیت عصمت و طهارت، پست ها و مسئولیت ها طعمه نیستند بلکه فرصت خدمت گذاری و گره گشایی از کار بنده خدا هستند که به مثابه عیال الله می باشند.
حجت الاسلام مصباح نژاد ابراز کرد: انتصاب مدیر جهادی و بسیجی دفاع مقدس به سمت استاندار و نماینده عالی دولت در کهگیلویه وبویر احمد را به ایشان تبریک می گوییم و مقدمشان را گرامی میداریم و به فال نیک می گیریم.
وی در ادامه تصریح کرد: با تحقیقی و بررسی که از سوابق و تجارب ایشان نموده ام  مولفه های مثبت امیدوار کننده ای در وجود دکتر کلانتری یافته ام که ازجمله آنها اول. «دینداری و تعبد» است. اولین شاخصه کارگزار نظام اسلامی ارتباط قوی با خداوند منان و استمداد از ذات مقدس ربوبی است، بویژه انسان هایی که اهداف عالیه دارند و قرار است گام های بزرگ بردارند. بنابراین مدیران و مسئولان باید نیازشان به امدادها و الطاف الهی از سایر مردم بیشتر باشد و الحمدلله در مشی و رفتار دکتر کلانتری این ویژگی دیده و فهمیده می شود.
خطیب جمعه سی سخت اظهار کرد: دومین شاخصه مثبت شخصیتی و مدیریتی استاندار جدید حضور در بین مردم و ارتباط عاطفی است. حاضر شدن در جمع مردم و مثل مردم رفتار نمودن برای مسئولان عالی رتبه نظام اسلامی کاری پسندیده و نیک است که نباید مورد غفلت قرار گیرد، اگر مدیری حتی موفق به حل مشکلات نشود ولی با درد مردم آشنا شود و ابراز همدردی نماید، اعتماد و امید مردم به نظام اسلامی بیشتر می شود و تحمل مشکلات برآنان آسان می نماید
حجت الاسلام مصباح نژاد در ادامه بیان کرد: توجه به مناطق کمتر برخوردار و دور افتاده از مرکز استان، اولین سفر دکتر کلانتری به دیشموک نشانگر جهت گیری عدالت محور استاندار محترم هست که رصد و پایش میدانی مشکلات در توزیع عادلانه اعتبارات و بودجه نقش مهمی دارد و این رویکرد، مردم استان را قطعا امیدوار خواهد کرد و آن نغمه ای را که مردم همیشه بیاد خواهند سپرد نغمه خدمت و مردمی بودن هست.
وی در انتها گفت: از خداوند منان برای دکتر کلانتری در خدمتگذاری به مردم شریف انقلابی استان توفیقات روز افزون را خواستاریم.
نام شما

آدرس ايميل شما

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1