تاریخ انتشار
پنجشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۸
کد مطلب : ۴۰۹۹۸۷
رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي كهگيلويه و بويراحمد خبر داد

ابلاغ 1350 میلیارد تومان اعتبار به کهگیلویه و بویراحمد

۰
ابلاغ 1350 میلیارد تومان اعتبار به کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي كهگيلويه و بويراحمد گفت: امسال مبلغ 1350 میلیارد تومان اعتبار برای کهگیلویه و بویراحمد مصوب شده است.
حسن نوروزی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سرجمع اعتبارات استان کهگیلویه و بویراحمد  از محل اعتبارات استانی- ملی در سالجاری 1350 میلیارد تومان مصوب شده است.
وی با بیان اینکه این اعتبارات نسبت به سال گذشته 12 درصد افزایش داشته است، گفت: از این میزان اعتبار 900 میلیارد تومان استانی و 450 میلیارد تومان ملی-استانی  برای این استان مصوب شد.
 رئیس سازمان  مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد  با اشاره به اعتبارات تخصیص داده شده در سال گذشته گفت: سال گذشته مبلغی بالغ بر  1150 میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی و استانی تخصیص داده شد که تاکنون 70درصد این اعتبارات توسط دستگاه‌های اجرایی استان جذب شده است.
نوروزی با اشاره به اعتبارات تخصیص داده شده شهرستان گچساران در سال گذشته گفت: سال گذشته 400 میلیارد تومان به این شهرستان تخصیص داده شد که تاکنون 380 میلیارد تومان جذب شده است.
این مسوول  تصریح کرد:ب اعتبارات امسال در بخش‌های مختلف راه،‌ها، حمل و نقل،  بهداشت و درمان، تامین آب شرب، بناهای تاریخی  و تامین آب اراضی کشاورزی در سطح استان تخصیص داده می‌شود.
رئیس سازمان  مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به طرح تامین  آب 6 شهر کهگیلویه گفت: آبرسانی به 6 شهر، دهدشت،  چرام،  سوق، لنده ، چاروسا و دیشموک یکی از مهمترین این طرح هاست که در سالجاری عملیاتی خواهد شد.
 نوروزی  به احداث و تکمیل  محور تشان، لنده- بهبهان و اتصال آن به جاده ملی پاتاوه - دهدشت اشاره کرد و افزود: هم اینک محور پاتاوه - دهدشت بیش از 82درصد پیشرفت فیزیکی دارد که با تامین اعتبار مورد نیاز عملیات آن اجرایی خواهد شد.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه وبویراحمد گفت: امسال 10 میلیارد تومان برای بازسازی و زیباسازی بلادشاپور دهدشت تخصیص داده می‌شود.
وی عنوان کرد:  برای طرح آبرسانی به لیکک امسال مبلغ 28 میلیارد تومان تخصیص داده می‌شود
نوروزی تصریح کرد: همچنین برای تامین آب شرب پایدار  به شهرهای چرام، دهدشت، سوق و لنده نیز 32 میلیارد تومان تخصیص داده خواهد شد.
  رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه وبویراحمد اذعان کرد: در سال جاری بیش از 15 میلیارد تومان برای سد آبریز ، چهار میلیارد تومان برای موزه نفت گچساران اختصاص داده می‌شود.
نوروزی با بیان اینکه سال گذشته اعتباری به میزان  11 میلیارد تومان برای عملیات احداث طرح چهارخطه یاسوج - سمیرم  تخصیص داده شد، خاطرنشان کرد: برای تکمیل این طرح امسال 28 میلیارد تومان اختصاص داده خواهد شد.
 وی عنوان کرد:  در حال حاضر میانگین پیشرفت فیزیکی طرح های عمرانی در دست اجرا در مناطق مختلف این استان  10 تا 90 درصد است.
نام شما

آدرس ايميل شما

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
1