تاریخ انتشار
يکشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۳
کد مطلب : ۴۰۹۸۹۷
با ارسال متنی:

کمیته امداد امام خمینی(ه) پاسخ گزارش کبنا را داد؛ سرپرست این خانم تحت حمایت کمیته امداد است

۱۰
۰
کمیته امداد امام خمینی(ه) پاسخ گزارش کبنا را داد؛ سرپرست این خانم تحت حمایت کمیته امداد است
کبنا ؛روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کهگیلویه و بویراحمد با ارسال متنی به گزارش سایت کبنا واکنش نشان داد.
به گزارش کبنا، این متن به شرح زیر است؛
احتراماً، گزارشی در پایگاه خبری تحلیلی کبنا نیوز با مضمون (روزگار سیاه «مخمل» دیشموک/ زندگی غم‌انگیز «نازلی زهرا» کنار مادرش/ اطلاعاتی که کمیته امداد را به‌اشتباه انداخت)[کلیک کنید] در تاریخ چهارم خرداد در رابطه با  وضعیت زندگی یک زن فلج و دو فرزند عقب مانده ذهنی‌اش در روستای صعب‌العبور «سرگچ» دیشموک  به نام مخمل نمازی منتشر گردید. از آنجا که این خبر ناراحت کننده باعث ایجاد فضای بدبینی نسبت به کمیته امداد حضرت امام ره گردید لازم است که توضیحاتی در این باره به سمع و نظر بینندگان و خوانندگان این سایت رسانده شود که انتظار هست آن را به درستی و در اسرع وقت منتشر نمایید.
 اداره روابط عمومی کمیته امداد استان جهت اطلاع و تنویر افکار عمومی جوابیه‌ای مربوط به این خانواده را تقدیم می‌کند.
 بدینوسیله به اطلاع می‌رساند که با توجه به پیگیری‌های بعمل آمده از طریق اداره کمیته امداد دیشموک و سیستم جامع حمایت کمیته امداد، سرپرست این خانم تحت حمایت کمیته امداد بوده و از خدمات حمایتی این نهاد بهره مند می‌باشد. لازم به ذکر است شخص ذکر شده در کلیپ  به دلیل معلولیت جسمی که داشتند قبلاً به طور مستقل تحت حمایت دیگر سازمان‌های حمایتی بوده است که طبق برخی گزارشات از سال 95 از آن سازمان قطع مستمری گردید. همچنین سرپرست خانواده که دارای همسر دیگری با 4 نفر عائله است از تاریخ 1‌ /7‌ /87 تا حالا تحت حمایت امداد می‌باشد و به عنوان خانواده از کارافتاده از تمامی مزایای این نهاد استفاده می‌نماید. مبلغ ماهیانه کمک معیشت دریافتی خانواده از کمیته امداد حضرت امام (ره) 516 هزار تومان می‌باشد.  در ابتدای سال جاری به غیر از مستمری ماهیانه دو مورد مستمری خارج از برنامه و کالای خانگی به علت سیل اخیر نیز به سرپرست خانوار پرداخت شده است. با توجه به اینکه این خانم و فرزندانش جزو عائله سرپرست خانوار محسوب می‌گردند از نظر قوانین و ضوابط، کمیته امداد قادر به ارائه خدمات به سرپرست ایشان می‌باشد و نمی‌تواند مستقلاً به عائله (منظور خانم مخمل نمازی و ...) خدمتی ارائه نماید. لذا انتظار می‌رود سایتها و خبرگزاری‌ها قبل از انتشار اخبار از صحت و سقم و جزئیات خبر آگاهی پیدا کرده و سپس نسبت به درج آن اقدام کنند.
 لازم به ذکر است که 42 هزار و 801 خانوار در این استان تحت حمایت این نهاد انقلابی بوده که از این تعداد 16 هزار و 71 خانوار زنان سرپرست خانواده هستند و به دلایلی ازجمله طلاق، فوت، بیماری و زندانی بودن سرپرست و سایر موارد از خدمات این نهاد بهره‌مند می‌شوند.
 تعداد دانشجویان دختر تحت حمایت این نهاد 1117 نفر، دانش آموزان دختر 4051 نفر و ایتام دختر تحت حمایت 3337 نفر هستند.
 کمیته امداد توانمندسازی خانواده‌های تحت پوشش با اجرای طرح‌های خودکفایی و اشتغال‌زایی را در رأس برنامه‌های خود قرار داده است. خدماتی مانند بیمه اجتماعی، فعالیت‌های عمرانی، اهداء جهیزیه و کمک‌هزینه ازدواج مجدد، پرداخت هزینه دارو و درمان از دیگر خدمات این نهاد برای زنان تحت حمایت است.
نام شما

آدرس ايميل شما

دموکراسی
Iran, Islamic Republic of
وقتی سرپرست هیچ پولی به این خانم با دو دخترش نمیده شما چه پول بدید چه ندید چیزی گیر این خانم نمیاد حالا چطور باید این مشکل را حل کرد چاره جویی کنید لطفا
لطفا بذارید.
Iran, Islamic Republic of
خودش میگه که شوهرش رهاش کرده و رفته
این توجیح برا قانع شدن کارمندان خودتون قابل قبول
این گزارش بدجور رو روحیه مردم تاًثیر گذاشت!
من خودم یه وام میخواستم بگیرم. دو برابر خود وام فقط کرایه دادم. بعد م.. اداره کهگیلویه میگه پول که نیست....! .دارند بیشتر از نباید توقع داشت
توهین به شعور مخاطب
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه بارها شاهد ویرایش کامنت مخاطب بودیم. مثلا با این ویرایشی ک انجام دادین کلا مطلب بی مفهوم کردید. سایت نود نگا کنید یا خبر انلاین نمیدونم ترس شما از چی هست! کامنتی ک حاوی توهین نیستند. و حق کسی هم ضایع نمیشود بذارید.
Iran, Islamic Republic of
فرافکنی! اون روستا کلا تحت حمایت هستن اما این خانواده نبودن
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
این اشتباه است
چرا به خودش داده نمیشود
سرپرست خانوار، خانواده را رها و از حقوق آنان استفاده میکند!!!!!!!!!!!
نگرش +
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت کمیته امداد . باش قبول به قول خودتان جواب این یکی دادید . سرپرست خانواده تحت حمایت است چه ربطی به این خانم دارد شوهرش مدتی است او را رها کرده . ثانیا لطفا اگر راست میگید بگردید بقیه مثل این خانم را روبراه کنید گزارش بعدی در راه است خانواده ای بدتر از این به روابط عمومی تان بگید سریعتر از رسانه دست به کار شود.
منصف
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه آقایان دکترمبشری وافشارمهرمدیران کل محترم کمیته امدادوبهزیستی..تعدادزیادی زن باراهنمایی ومشاوره بعضی افراد بصورت قانونی طلاق گرفته اندوتحت پوشش شماقرارگرفته انددرصورتیکه دارن باشوهرشان زندگی میکنندوهستندخانواده های نیازمندی که همچنان چشم یاری دارند..خواهشمندبه مدارک ومستندات بسنده نکرده وباتحقیقات بیشترجلوی اینکارگرفته شودتاحداقل نظام خانواده دچاراضمحلال نگردد..
شیرزاد صالحی
United States
سلام وعرض ادب خدمت مدیرسایت ودرودخسته نباشیدبرگزارشگران کبناکه به دورازهمه بینش سیاسی وقومی قبیله ای دارن کارخودراانجام میدن وپیگرمشکلات مردم هستن ضمناقبل ازهرچیزخدمت تمامی نهادهای دولتی وانقلابی عرض کنم که تواستان ماخانواده وزنهای بی سرپرست زیادی وجودداره که وضع معشیت وزندگی انهابدترازمخمل ودختران فلجش است این خبرچون به صورت واضح به سهم ونظرمردم رییدهرکسی این خبرشنیدقلبش به دردآمدوتاثیربسیاربدی روی روحیه مردم گذاشت امامن ازرئیس کمیته امداداستان وشهرستانهاخواهش دارم که کارمندان بقیه نهادهی کمیته که دربخشهاوشهرهامشغول بکارهستن راتحت نظرقراربدن من خودم به شخصه بارهادیدم وشنیدم که چه بی عدالتیهای ازطرف کارمندان کمیته امدادهابه مردم میشه وباعت رنجش روح وروان خانوادهای بی سرپرست وبی بضاعت میشه حیف است این نهادانقلابی ومردمی رابااین همه تلاش وزحمات فراوان رابخاطر بی عدالتی وبی مسولیتی بعضی لزکارمندان زیرسوال برد من حاضرهستم که درصورت نیازکارمندان متخلف واونایی که پارتی بازی میکنن راخدمت رئیس کمیته امدادمعرفی نمایم اکرنیازبودتاشمارم بزارم واسه همکاری
مملی
Iran, Islamic Republic of
بازم طبق قانون زن مظلوم واقعا شد چون موجودی باسم شوهر تو شناسامش هست.اینکه عملا وجود داشته باشه یا نه مهم نیست.... هیچ قانونی نیست از همچین زنهایی حمایت کنه؟ شاید مرد این خونواده هم خودش وضعیتش بسیار اسفبار باشه واقعا از عهده هزینه نگهداری یه مریض فلج با دو تا بچه مریض برنیاد نمیشه بر اون مرد هم خرده گرفت...... فرض قانون هم نباشه انسانیت چی؟؟
سابقه کار در امداد
Romania
باسلام
من قبلا توی کمیته امداد بودم
اون مدد کاری که این گزارش تنظیم کرده باید پاسخ گو باشه
البته در حق این خانواده خیلی اجحاف شده
خندم میگرفت وقتی مسولین اینطور برخورد میکردن خوب صحبت میکردن میگفتن ولی نعمتان ........
بیچاره مردم
امامزاده دموکراسی شفا نمی‌دهد؟!

امامزاده دموکراسی شفا نمی‌دهد؟!

ینکه برای مردم این ادراک ساخته شود که از صندوق رای نمی‌توانند سرنوشت‌شان را عوض کنند....
اصولگرایانی که نمی‌خواهند در آستانه انتخابات اصولگرا باشند!

اصولگرایانی که نمی‌خواهند در آستانه انتخابات اصولگرا باشند!

ضرغامی: «اصلا من اصولگرا نیستم. اشکال بزرگ ما این است که یک پوست خربزه از ابتدا زیر پای ...
پایان وهم آقای پوپولیست

پایان وهم آقای پوپولیست

 پس از 6 هفته تلاش بی وقفه و نافرجام «دونالد ترامپ» برای بی اعتبار کردن پیروزی رقیب دموکراتش،...
1