تاریخ انتشار
يکشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۱
کد مطلب : ۴۰۹۱۳۳
دکتر حکمتیان فرمانده تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد:

تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد عملیاتی است نه تفاهم‌نامه‌ای / گلایه «فرمانده» از مسئولان ارشد کهگیلویه و بویراحمد

۴
۱
تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد عملیاتی است نه تفاهم‌نامه‌ای / گلایه «فرمانده» از مسئولان ارشد کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛تیپ 48 فتح استان کهگیلویه و بویراحمد از افتخارات این استان به شمار می‌روند که در ریزترین تا امنیتی‌ترین مسائل استان و کشور نقش آفرینی می‌کنند. اقدامات مثال زدنی تیپ 48 فتح در غرب کشور همه فرماندهان ارشد نظامی را وادار به قدردانی از فرزندان این استان کرده است، استان کهگیلویه و بویراحمد در غرب کشور برای حفظ امنیت و سرافرازی ایران اسلامی عزیزترین فرزندان خود را از دست داده است و شهادت تعدادی از جوانان استان نشانه شجاعت و درایت و موقعیت شناسی این تیپ در میادین سخت است.
فرمانده تیپ 48 سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد اقدامات این تیپ را در غرب کشور مثال‌زدنی دانست و می‌گوید: تیپ 48 فتح استان انقلابی و جهادی وارد عمل می‌شود. ما تیپ عملیاتی هستیم نه تفاهم‌نامه‌ای.
سرهنگ دکتر حسن حکمتیان عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به نقش تیپ 48 فتح در غرب کشور و سرکوب دشمنان نظام اسلامی، اظهار کرد: فرزندان کهگیلویه و بویراحمد در تیپ 48 فتح راهی را برای امنیت و آسایش مردم انتخاب کردند و ما توان رزمی خودمان را در بعد نیروی انسانی، امکانات و آموزش توسعه و تقویت دادیم.
سرهنگ حکمتیان در ادامه به جایگاه تیپ 48 فتح در نبرد و میدان‌های سخت مقابله با دشمنان و گروهک‌های تروریستی پرداخت و عملکرد این تیپ را تشریح کرد و گفت: ما متناسب با هر تهدیدی آماده مقابله هستیم. در سیل اخیر که اتفاق افتاد در همان روزهای اول ما وارد میدان کارزار شدیم. امکانات و ماشین آلات زیادی را در اختیار دستگاه‌های دولتی قرار دادیم و سیل زدگان را تنها نگذاریم.
فرمانده تیپ 48 فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با گلایه از مسئولان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: با وجود این همه رشادت‌ها و جانفشانی های که فرزندان استان کهگیلویه و بویراحمد در غرب کشور در مقابله با گروه‌های مختلف تروریستی انجام دادند. یکی بار هم مسئولان کهگیلویه و بویراحمد از آنها سرکشی و یا دیدار نکردند.
وی در ادامه افزود: وقتی در کنار ما لشکر 31 عاشورا وظایفی را برعهده گرفت، دیدیم که تجهیزات بسیار زیادی را حمل می‌کردند و به محل قرارگاه خودشان می‌بردند و وقتی از آنها سئوال می‌کردیم، متوجه شدیم که این تجهیزات را استاندار و مدیران آنها برایشان آماده کرده‌اند. این در حالی بود که لشکر 31 عاشورا فقط هفت ماه در منطقه حضور داشتند. اما ماها حدود چند سال در آن مناطق حضور داشتیم. استاندار و مدیران آنان همیشه از لشکر 31 عاشورا سرکشی می‌کردند. اما مسئولان ما اینگونه نبودند.
دکتر حکمتیان از مردم خواست که رعایت حال منابع طبیعی و اراضی ملی را داشته باشند.


 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
درود فرمانده دلاور ای اسوه شچاعت خدا پشت وپناهتان ممنونیم از شما وهمرزمانت
علیزاده کالوس
Iran, Islamic Republic of
سلام ای فرمانده دلاور خداوند پشت وپناهتان دعای موفقیت وسلامتی شما وهمرزمانت را ارزومندیم ازصمیم قلب دوستتان داریم وبه شما وهمرزمانت افتخار میکنیم.
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
سلام خدایی فرمانده تلاشگر ومخلصی است.میشناسمش
نجف علی اکبرپور
Iran, Islamic Republic of
درود بر این فرزند دلاور زاگرس دکتر حکمتیان فرماندهی که در میدانهای مختلف جنگی حضور داشت وافتخار این را داشت که همرزم شهید عزیز ودلاور واسطوره ایران شهید سلیمانی در مبارزه با تروریست ها مبارزه کند.

موفق وسلامت باشید سردار دلاور
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1