تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۵
کد مطلب : ۴۰۸۵۱۲
یادداشت| سید علی عباس محدث

سپاه، جوشش عاشورایی انقلاب

۰
سپاه، جوشش عاشورایی انقلاب
کبنا ؛«واعدو الهم ما استطعتم من قوه»
تاریخ نمی‌تواند شرمنده برخی حوادث نباشد. همچنان که بشر هم نتوانسته است رویدادهای کهن اسلاف خود را نادیده بگیرد. این تحولات، ماندگاریشان را مدیون ذهن فعال و جستجوگر دلهایی است که حقیقت را می‌خواهند. چراکه حقیقت همیشه آنچه ما می‌بینیم نیست. حقیقت برای خیلی از انسانها آرزویی بیش نبوده است. تمام گرفتهای بشر به خاطر کتمان شدن حقیقت بوده است. در تاریخ حیات بشریت، کسانی بودند که حقیقت را مانع طمع ورزی و کامیابی خود می‌دیدند ولذا برای بر هم زدن ساختار اصلاحی جامعه، نیرنگ‌ها بکار می‌بردند تا حقیقت را بد و بدیها را با شمایل حقیقت، نیک جلوه دهند.
یکی از وقایعی که تاریخ منع حقیقتش ناتوان ماند، واقعه عاشورای شیعیان، عاشورای انسانیت است. تمام مذلت‌ها و رذالت‌ها و خبائث و پلشتی‌ها در برابر کمالِ حقیقت ایستادند. در بخشی از تاریخ بشریت، پدیده‌ای به نام حسین (ع) با همه فضائل ارزنده‌ای که دارد، در مدت زمانی ۱۰ روزه توانست نوری از سعادت و صلاحیت انسان بودن را جاودانه سازد. از ۱۴۰۰ سال پیش تاکنون، کتاب‌ها نوشتند و داستان‌ها و حکایت‌ها تعریف کردند و نثرها سرودند و نقالها نقل کردند ولی هنوز هم نتوانستند تمام حقیقت را بیان کنند.
در این حکمت ابدی، خون‌هایی سرخ در راهی سفید و با اندیشه‌ای سبز هدیه شد تا عاملی باشند که فاصله بین زمین و زمینی‌ها با آسمان و عرشیان را به مقیاس زمانی ۱۰ روزه، حقیقت سازند. این نظریه‌ی جهانی عاشورایی تا امروز ماندگار بوده و تا جهانی هست و انسان اساس است، حقیقت و صداقت محور زندگی بشریت بوده و پاسدار انسانیت خواهد ماند.
آنچه از عاشورا جوشش نمود و در انقلاب اسلامی ایران، نامی جهانی گرفت و روایتی حسینی برگفت، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است. این حقیقت گویا و فضیلت پویا که سبز پوش اندیشه حسین (ع) و سرخگون راهش در چهل سال عمر انقلاب اسلامی می‌باشد، در سختی‌ها و آلام مردم شریک بوده و در ناامنی‌ها و توطئه‌های معاندین معرفت حسین (ع)، به استناد "واعدو الهم ما استطعتم من قوه" در مقابل بیدادگریها و ظلمت‌ها قیام نموده است. این مشی روشنگرانه عاشورا، با دغل بازی و لجن پراکنی شیطان بزرگ به حاشیه نمی‌رود و جان و دل ملتی را به پهنای تمام انسانیت‌ها به دنبال خود دارد.
این فرازِ تابناک را بر قلبهایمان حک نموده‌ایم و تا یادمان می‌آید که از انسانیت غافل نشویم و از حقیقت دور نمانیم و در مسیر حق طلبی گام برداریم، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را رهرو عاشورا و ملجاء عدالتخواهان و منجی گرفتاران در حقله‌ی شیطانی جهالت و رذالت و استبداد و استثمار می دانیم و جان و سرمان را فدای ماندگاریش می‌کنیم.
اکنون که حامی تروریسیم جهانی با همدستی فرزند نامشروعش اسرائیل غاصب و عربستان وهابی زده و برخی شیوخ عیاش و شکمباره، دهن گشایی نموده و سپاه پاسداران را در لیست تروریسم جهانی قرار داده‌اند، از درختِ حقیقتمان، "بنیان مرصوص" می‌سازیم و افکار پلیدشان را مخدوش و دلهای سیاهِ حامیان «FATF» را جلا می‌بخشیم. باشد که خداوند سبحان، عزت مانایی سپاه پاسداران و ملت پاسدار منش ایران اسلامی را در سراسر گیتی افزون گرداند.
---------------------------------------
سید علی عباس محدث
---------------------------------------
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1