تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱
کد مطلب : ۴۰۸۴۸۳
رونق تولید و کمک به توسعه استان اولویت‌های کهگیلویه و بویراحمد در سال 98

دیدار نوروزی فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی با استاندار کهگیلویه و بویراحمد

۰
دیدار نوروزی فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی با استاندار کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد رونق تولید و کمک به توسعه استان را از مهمترین اولویت‎ها برشمرد و گفت: همه دستگاه های اجرایی با تعامل، همدلی و تلاش مضاعف سعی کنند در راستای تحقق شعار سال گام بردارند.
علی‌محمد احمدی ظهر امروز در دیدار عیدانه فرماندهان و معاونان سپاه فتح و نیروی انتظامی استان با تبریک سال نو؛ رونق تولید و کمک به توسعه استان را از مهمترین اولویت‌ها برشمرد و گفت: همه دستگاه‌های اجرایی با تعامل، همدلی و تلاش مضاعف سعی کنند در راستای تحقق شعار سال گام بردارند.
استاندار، مطالبه مقام معظم رهبری، تحقق شعار سال و رونق تولید را از مهمترین راهکارهای خروج از وضعیت کنونی دانست و افزود: با بهبود فضای کسب و کار، تقویت زیرساخت های اقتصادی و کمک به سرمایه گذاری در استان می‌توان تولید را به حد مطلوب رساند.
احمدی با اشاره به اینکه در سال ۹۷ کهگیلویه وبویراحمد در میان استان‌های کشور بالاترین رتبه فضای کسب و کار را به دست آورد، تصریح کرد: باید در سال ۹۸ به صورت عملیاتی تر و منسجم تر نسبت به تحقق این موضوع گام برداشت.
استاندار به سیل اخیر و آبگرفتگی در مناطق شهرهای مختلف استان اشاره کرد و ابراز داشت: برآورد خسارات اولیه در بخش های اولیه صورت گرفت و این خسارت بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال تخمین زده شد.
وی گفت: بهسازی جاده ها، راه های روستایی، واحدهای تولیدی، بخش های کشاورزی و شیلات از مهمترین بخش هایی است که خسارات زیادی دیدند.
احمدی ابراز داشت: کسانی که در بستر و حریم رودخانه ها به صورت غیرمجاز اقدام به ساخت و ساز کردند و در سیل اخیر متحمل خسارت شدند، مشمول دریافت خسارات و کمک های دولتی نخواهند شد.
استاندار، همچنین با تبریک سال نو به نیروی انتظامی، برقراری نظم و امنیت و ایجاد آرامش و آسایش عمومی جامعه را رسالتی ذاتی و از اصلی ترین وظایف این نیروی خدوم دانست و گفت: با تلاش های نیروی های نظامی، انتظامی و امنیتی، کهگیلویه وبویراحمد از استان های امن کشور اعلام شده است.
احمدی با تقدیر از تلاش های نیروی انتظامی در ایجاد امنیت، روانسازی و کنترل تردد در جاده های استان در ایام تعطیلات نوروزی در استان، افزود: امروزه امنیت اقتصادی، سیاسی، اجتمایی، فرهنگی و حتی امنیت مرزهای ایران اسلامی مدیون تلاش ها و زحمات این نیرو است.
سپاه فتح در امدادرسانی به مناطق سیل‌زده در کنار مدیریت بحران است
حمید خرمدل در این دیدار به حوادث اخیر در کشور و ایران اشاره کرد و گفت:  سپاه پاسداران در کنار دولت آماده هرگونه کمک و همکاری است و هر جایی که نیاز باشد با تمام توان به توسعه و پیشرفت استان کمک خواهیم کرد.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از آمادگی نیروی انسانی و لجستیک سپاه برای کمک و امدادرسانی در بحران‌ها خبر داد و افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سیل اخیر در بخش‌های مختلف به ویژه روستاهای آسیب دیده در کنار نیروهای مدیریت بحران خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1