تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۰۳
کد مطلب : ۴۰۸۴۶۹
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

سفر هیأت دولت به کهگیلویه و بویراحمد / عملکرد دولت تدبیر و امید در استان تدوین می‌شود

۲
۰
سفر هیأت دولت به کهگیلویه و بویراحمد / عملکرد دولت تدبیر و امید در استان تدوین می‌شود
کبنا ؛حسن نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد در نشست هماهنگی گزارش عملکرد دولت‌ از سال 92 تا 97 گفت: گزارش اقدامات و عملکرد دولت تدبیر و امید در بخش‌های عمرانی و اقتصادی استان از سال ۹۲ تا ۹۷ به تفکیک شهرستانی در کهگیلویه و بویراحمد تدوین می‌شود.
وی اظهار داشت: در این گزارش که در قالب کتابی تدوین خواهد شد، تمام اقدامات صورت گرفته به تفکیک شهرستان‌ها و در حوزه‌های مختلف عمرانی و در بخش‌های مختلف اقتصادی به چاپ می‌رسد.        
وی تاکید کرد: همه مسئولین دستگاه‌های اجرایی استان تا روز چهارشنبه ( 21 فرردین 98)، آمار و اطلاعات خواسته شده از طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی، اقتصادی و خدماتی را به سازمان مدیریت برنامه ریزی ارسال کنند.
وی اضافه کرد: گزارش عملکرد مصوبات دور اول سفر رئیس جمهور به استان نیز به روز رسانی و  ظرف یک ماه آینده منتشر می‌گردد.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه احتمالا در سال جاری سفر دور دوم هیات دولت به استان را خواهیم داشت، افزود: مصوبات سفر اول رئیس جمهور به استان مورد بررسی و برای به سرانجام رسیدن آنها پیگیری لازم صورت می‌گیرد.
وی با بیان اینکه همه دستگاه‌ها اطلاعات و آمار خود را تا روز چهارشنبه به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ارسال کنند، گفت: علی‌رغم همه فشارها و تحریم‌ها، در سال مالی که تا تیر ماه ادامه دارد اعتبارات اختصاص یافته به این استان کم‌نظیر بوده است.
رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: با توجه به نامگذاری سال جاری با عنوان <<رونق تولید>> از سوی مقام معظم رهبری و تلاش برای تحقق آن، برنامه‌ها، پروژه‌ها و طرح‌های اقتصاد مقاومتی که از مهمترین و تأثیر گذارترین ها در استان هستند از اولویت‌های  سال ۹۸ می‌باشد.           
نوروزی بیان کرد: در سال 1397 با تدبیر مناسب دولت، تخصیص پروژه‌های عمرانی کشور علیرغم فشارها و تحریم اقتصادی قابل قبول بوده و استان نیز به لحاظ تخصیص گرفتن اعتبارات از میانگین کشوری بالاتر بوده است.       
به گفته وی، در سال 1397 از محل‌های مختلف در بخش عمرانی بیش از هفت هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال تخصیص اعتبار داشته که این اندازه تخصیص فراتر از انتظار است.            
نوروزی یادآور شد: اعتبارات هزینه‌ای سال ۹۷ استان ۲ هزار و ۱۵۰ میلیارد ریال بود که ۹۷ درصد آن تخصیص داده شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

همشهری
Iran, Islamic Republic of
سلام دولت که عملکرد مثبتی نداشته که تدوین شود به غیر از افزایش قیمت ها و دلار. نقاط ضعف را تدوین نمایید.
همشهری
Iran, Islamic Republic of
تورو به خدا سریعتر بگو ببینیم شاید عملکردی هم بوده ما نمی دونیم البته بجز بکارگیری تعدادی از بستگانتون که اونو می دونیم نیازی نیست
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1